Autor Tema: Quedada per fer una calçotada diumenge mati.  (Llegit 3553 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Leonderubi

• Visitant
Re: Quedada per fer una calçotada diumenge mati.
« Respondre #20 el: 08 de de 2006, 16:34:08 pm »
Quizás si que se podría poner en práctica una quedada antes de los partidos. Por ejemplo, por que no concentrarse en la Rambla o l'Ajuntament, aquellos a los que les vaya bien, y salir juntos hacia el estadio. Da muy buena impresión ver a 20 personas con sus bufandas y banderas dirijirse hacia el estadio todos juntos y también es una manera de vender la imagen del Club a la Ciudad de Sabadell.

P.D. También se pueden hacer otras concentraciones desde diferentes barrios de la Ciudad.

SEMPRE ENDAVANT SABADELL...

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #21 el: 08 de de 2006, 17:01:13 pm »
En ca n'oriac se podia hacer desde la plaza que hay delante de la iglesia. Que os parece.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #22 el: 08 de de 2006, 20:26:38 pm »
En podriem fer un desde Barna no   :ejem   :cheer
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #23 el: 09 de de 2006, 21:26:30 pm »
Jo també havia pensat en fer aquest tipus de mini marxa arlekinada. Havi apensat desde el Corte Ingles , però si us animeu podriem començar desde l'ajuntament com algu diu. Això segur que fa veure a la ciutat que estem vius, i estic segur que mes d'un s'apuntaria a la marxa, sempre que els preus fosin populars. Jo soc de Sabadell i si veies 20 o 30 persones cantant amb bufandes , banderes, tec, anant cap a l'estadi em faria pensar en anar al camp, potser aquest dia no però al seguent segur que si.
Es una opció economica i que molta gent estaria disposada a fer.

El tema del menjar, si es tires endavant jo crec que s'hauria de situar més cap al meollo de gent, Parc Catalunya, Corte ingles.

Aquest diumenge tinc una festa d'aniversari, pero la propera vaig segur a la caminada arlekinada.

Tots a animar  :cheer :anims :cheer
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat rhfran

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 19
« Respondre #24 el: 09 de de 2006, 22:37:12 pm »
Ola! Em de fer alguna moguda, una caminata desde l'ajuntament fins l'estadi (son 35/40 minutets) la gent veuria que anem i potser s'acoplan algunes persones mes.... Podriem surit e l'ajuntament a les 15:30 no?

Wenu em de decidir alguan coseta rapida, pero que almenys agafi populancia xD

Ja direu alguna cosa!!!!!!!!!!

PD: Per anar a benidorm, meso  menys kuan val? esk sera el primer cop k anirem (o i uns amics), nomes un preu aproximat, de pas digueu-m'hi a quina hora juguen :P

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #25 el: 09 de de 2006, 22:40:51 pm »
Ola! Em de fer alguna moguda, una caminata desde l'ajuntament fins l'estadi (son 35/40 minutets) la gent veuria que anem i potser s'acoplan algunes persones mes.... Podriem surit e l'ajuntament a les 15:30 no?

PD: Per anar a benidorm, meso  menys kuan val? esk sera el primer cop k anirem (o i uns amics), nomes un preu aproximat, de pas digueu-m'hi a quina hora juguen :P

Conta k com a minim 30 euros tels deixes en entrada i autocar, despres apart el menja si esk no t'emportes un entrepa  ;)
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #26 el: 09 de de 2006, 22:49:29 pm »

Conta k com a minim 30 euros tels deixes en entrada i autocar, despres apart el menja si esk no t'emportes un entrepa  ;)

30-35€ nomes l'autocar 15€ l'entrada i esmorzar-dinar-sopar a part si es juga a la tarda compta els 3 apats

ferni20

• Visitant
« Respondre #27 el: 09 de de 2006, 23:05:09 pm »

Que potser s'acoplarien algunes persones més?????? que et penses q ets el Flautista de Hamelin o k???? q sentirien els bombos  i aniria la gent al darrere.........vin ga home!!! ja e dit en un altre post q on s'ha de fer pinya és dins al camp no anar pel carrer el diumenge.......

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #28 el: 10 de de 2006, 20:51:11 pm »

Que potser s'acoplarien algunes persones més?????? que et penses q ets el Flautista de Hamelin o k???? q sentirien els bombos  i aniria la gent al darrere.........vin ga home!!! ja e dit en un altre post q on s'ha de fer pinya és dins al camp no anar pel carrer el diumenge.......

ferni20, tu siempre positivo.  ;)