Autor Tema: operacio salvacio  (Llegit 1403 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
operacio salvacio
« el: 06 de de 2006, 17:35:14 pm »
bona tarda senyor gil
be despres del partit d'ahir una cosa esta clara segons la meva humil opinio l'empat es deu en bona part al gran recolzament de l'aficio,si volem la salvacio aixo pasa per guanyar absolutament tots els partits de casa,i per aixo proposo

1º entrades a preu popular 1€
2º publicitat a tota la ciutat(visc a can rull 5 minuts de la nca caminant i fa anys que no veig cap cartell dels partits del sabadell per el barri) el famos cotxe anunciant el partit tota la setmana
3º cartells ben grans OPERACIO SALVACIO ENTRADA 1€
i senyor gil res de ja parlarem i anunciar alguna cosa dijous ho divendres aixo s'ha de moure desde avui mateix si fotem 7 o 8.000 persones en cada partit dels que queden a casa a la nca ja hem fet el primer gol abans de comencar

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
  • Gènere: Masculí
Re: operacio salvacio
« Respondre #1 el: 07 de de 2006, 12:18:36 pm »
Totalment d´acord!!! :anims
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #2 el: 07 de de 2006, 12:47:05 pm »
Igualment d´acord. Ja hop he posat en un altre post, però a les iniciatives que proposes hi afegiria la col.laboració amb les entitats esportives locals.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #3 el: 07 de de 2006, 13:44:22 pm »
Hi ha moltes idees per omplir el camp aquestt partits que queden:

- Entrades a les escoles
- Entrades al altres clubs de Sabadell(futbol, basket handbol,gimans etc)
-Entrades als comerços que per cada compra els hi donin una entrada
-Cotxe per la ciutat informan del partit

etc etc   que ja tenim un gerent que cobra per pensar totes aquestes coses

Però aquests partits que queden a la NCA ha d'estar plena de gom a gom

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #4 el: 07 de de 2006, 22:42:19 pm »
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #5 el: 07 de de 2006, 23:12:38 pm »
Jo, mes aviat, potser anunciaria l'entrada gratuita.

TOTOS AMB EL SABADELL. SALVEM EL SABADELL DEL DESCENS. ENTRADA GRATUITA ALS PARTITS FINS A FINAL DE TEMPORADA !!!!!!

necessitem grans entrades a la NCA.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #6 el: 08 de de 2006, 07:22:11 am »
kitanovsky TENS TOTA LA RAO

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #7 el: 08 de de 2006, 13:49:56 pm »
I ki es faria càrrec de les despeses i "altres" que representa que es cobrien amb una part de l'entrada als partits? Pq suposo que a principis de temporada es deu fer algo així com una espècie de balanç comptant amb els ingressos de takilla. Ho han de cobrir això els directius només pq uns quants volen que hi hagi entrada lliure? Es molt facil demanar que sigui gratis però akesta pasta serà pasta que faltarà a final de temporada i que algú l'haurà de posar eh? De solucions crec que n'hi ha de més bones però això si, akí sembla que ningú es vol rascar la butxaca. Jo proposaria coses com per exemple:

- Rebaixa de preu de l'entrada a tots akells que vinguin amb un jersei, samarreta, escut, gorra, bufanda... que sigui arlekinada blanc i blava (ja siguin del sabadell o no pq hi hagi més color a les grades)

- Rebaixa del preu de les entrades a families que vinguin senceres sent un minim de 4.

- Als grups de gent de 3 o 4 persones per exemple que comprin entrades junts doncs que se'ls regali una o dues entrades més.

- Rebaixa al preu de les entrades a akells pares o mares que portin als seus fills amb la cara pintada dels colors del sabadell.

- Entrades 2x1.

Mireu que sempre dic rebaixa o regal sempre que es comprin més entrades, no val que la gent només vingui akí quan es de gorres, que so currin una mica com a mínim.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #8 el: 08 de de 2006, 16:12:22 pm »
birri tiu...

la gent no va amb la cartilla familiar al futbol per veure que son quatre a la familia. Un 2 x 1 es molt incòmode... i si vull anar sol? Regalar dues entrades si se'n compren quatre és un altre merder...

Que qui posa la pasta de les entrades que no es venen?  Ningú.

Quantes entrades es venen al preu que te la de general, 10 euros...?  20? 30?  Màxim 100 i quan ve un equip d'aprop ben classificat? I gràcies !!  Hi han dies que es fan 500 euros de taquilla, més dels que ens pensem.

Quantes persones vindrien a 1 euro. 300? 500? Ja em cobert, perfecte. I a més hi ha més gent al camp.

Proposta teva.
2 x 1, es a dir, entrada a 5 euros. Quantes en vendriem? 60? 100? Genial, 500 euros !!

Proposta meva I:
1 euro. No vindrien 1000 persones a 1 euro? No es millor ser 2500 que 1560? I si venen 3000 persones mes al camp?

Proposta meva II:
Gratis (amb guardioles). Si venen 4000 aficionats, nomès que possin 12 cèntims de mitja cada un ja fem més que fent pagar entrada.

I diumenge farà bon temps. I poc fred. No es millor la NCA amb 6000 que amb 1700? encara que no cridin

Encara veig gent aqui que no vol que vinguin mes aficionats. Com si fossim un club exclussiu. Ens hem de baixar els pantalons un temps. Cal sembrar.

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Bultaco Racer
« Respondre #9 el: 08 de de 2006, 17:28:35 pm »
- Entrades a les escoles
- Entrades al altres clubs de Sabadell(futbol, basket handbol,gimans etc)
-Entrades als comerços que per cada compra els hi donin una entrada
-Cotxe per la ciutat informan del partit
etc etc   que ja tenim un gerent que cobra per pensar totes aquestes coses
Però aquests partits que queden a la NCA ha d'estar plena de gom a gom

- Entrades a les escoles -> JA FA ANYS QUE ES FA... TOOOOOOOTES LES DIRECTIVES HO HAN PROVAT. RESULTAT = ZERO
- Entrades al altres clubs de Sabadell(futbol, basket handbol,gimans etc) -> JA ES VA FER I INCLOS UN CARNET DE SOCI ET VALIA PER ENTRAR A ALTRES ESPORTS... RESULTAT= ZERO
- Entrades als comerços que per cada compra els hi donin una entrada -> CREC QUE JA ES VA PROVAR I/O NO CREC AMB ELS RESULTATS
- Cotxe per la ciutat informan del partit -> com diu molt saviament algun company, aixo es cutre-salsitxero i pot acabar molestant al personal. No es digne d'un historic com nosaltres... que ho faci el CAN RULL, ELS MERINALS o el BLANES ho trobo logic i encertat. Nosaltres NO.

I per sort, com molt be dius, tenim un gerent que filtra (o hauria de filtrar) tots aquests disbarats... per sort.

Per acabar, i tal i com ja vaig dir en un altre post, no ens interessa de cap de les maneres d'omplir el camp amb "aficionats" (prefereixo dir-ne PSEUDOAFICIONATS) perque a que les coses es torçen, fan mes mal que be.

Si que es cert que el camp esta mes ple i fa mes goig, si.
Si que es cert que si tot va be i es guanya, aquests "pseudos" tambe animen, si.

Pero no em podeu negar de cap de les maneres, mes q res pq ho he viscut en alguns partits i de ben segur vosaltres tambe, que si el partit va a maldades, aquests "pseudos" son els PRIMERS a xiular, a criticar i finalment a enfotrensen dels nostres jugadors pq, recordem-ho, NO SON ELS SEUS JUGADORS ja que aquests "pseudos" estan acostumants a veure el far$a i el mandril per la tele i si no els hi doncs l'espectacle que s'esperen, es foten molt nerviosos i començen el catxondeo, catxondeo que, logicament, va en contra dels nostrees interessos... Si que el camp ple fa molt de goig... pero un camp ple enfoten-se dels seus propis jugadors (JO HO HE VISCUT!!), fa molta molta pena.

I recordar als companys que anem ULTIMS (o quasi) i que tenim MOLTS NUMEROS amb la possibilitat que les coses es torçin i no els hi demanis a aquests pseudos que animin quan l'equip va perdent. Tu i jo segur que seguirem animant... pero ells no. Aquesta es la diferencia. Una diferencia molt important al meu entendre.

I a l'amic Kita, nomes dir-li que combina mooooolt bones idees amb il·luminacions impossibles.

Salut  :beer2

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #10 el: 08 de de 2006, 17:43:39 pm »
Company Power, tens un plantajament de club que sembla el Círculo Equestre.
No sé, ho serà a la zona que em poso, però aquests "pseudoaficionats" que tan  repudieu,molts han estat socis, jo no els he vist ni criticar ni fer catxondeo, potser més apàtics que els fidels, però si no fem res sempre serem els de sempre.

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Bultaco Racer
« Respondre #11 el: 08 de de 2006, 17:53:54 pm »
Company Toni23,

A veure... el camp es molt gran i amb tanta gent hi han numeros per tothom i per totes les opinions... sort en tenim ;)

El que si que puc ASSEGURAR es que jo en primer persona (no un amic d'un amic de la veina que es familiar...) he viscut aquest catxondeo dels pseudos...

"Pero que malos que son...", "No me extraña que bajen...", "A este ritmo les meten 5...", "Y alguien paga para ver esto?...", "Quien es ese tan malo?..." son frases que JO HE SENTIT A LA NCA personalment i que fan moooolt mal, tan per qui les escolta, tan pels jugadors.

:beer2

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #12 el: 08 de de 2006, 17:56:55 pm »
Kitanovsky proposta 1 teva: entrades a 1€: en vaig estar venent l'any passat i ni per asomo se'n venien 1000. Proposta teva 2: guardioles--> Ki acaba omplint les guardioles? Clar està: els socis, com sempre.