Autor Tema: AHIR VAIG PLORAR  (Llegit 1342 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • Gènere: Masculí
  • @mikelsbd
AHIR VAIG PLORAR
« el: 07 de de 2006, 08:39:10 am »
No vaig poder anar ni a la marxa ni al partit, per motius que no venen al cas.

Bé, quan ahir a la nit vaig veure "L'Arlequinat", i més concretament al final del programa, que van posar les imatges de vosaltres caminant sota la pluja amb la música "No caminaràs mai sol", us juro que em queien uns llagrimots de la mida d'un puny. Em va emocionar molt, va ser molt emotiu, i va quedar clar que som una afició que per a si voldria qualsevol equip (excepte uns poquets com Cadis, Sevilla, betis...que ja la tenen).

És es aquests moments quan entens el que significa el sentiment arlekinat, quan de veritat sents que no ets un bitxo raro, que hi han més persones com tu que senten el sabadell dins l'ànima. I que a primera o a tercera, el que compta és el club, sí, però un club sense persones que mantinguin viu el sentiment no és res, és una empresa normal i corrent, una empresa que moriria.

Només us dic que el dia de demà, si el sabadell segueix viu és precissament gràcies a l'afició que durant els temps dolents (léase els anys a 3ª i 2ª-B) ha seguit lluitant i ha seguit animant, és  a dir, ha mantingut viva la flama i l'esperit del Sabadell perque futures generacions puguin seguir gaudint del nostre club. Sense aquesta lluita, no ens enganyem, s'hauria desaparegut.

Des d'aquí una abraçada a tots els que feu possible aquest dia a dia arlequinat.

:beer2

P.D.-  Manelinhooooooo tio wenoooooooooooooooo o   >:D hem de passar comptes
Forero Més Catxondo

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
Re: AHIR VAIG PLORAR
« Respondre #1 el: 07 de de 2006, 11:26:01 am »
Guti, marieta, el domingo no puedes fallar ante el Villajoyosa, eh. Ven con  toda tu gente que necesitamos crear un mucho ambiente    :anims
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #2 el: 07 de de 2006, 16:21:32 pm »
Yo tambien, y mas cuando aparece en primer plano una de mis hijas mirando a la camara. La verdad es que fue muy emotivo. Lo he querido grabar este mediodia que siempre lo repetian, pero mira tu por donde que hoy no lo han repetido.   :**** Que rabia  :****

Saludos y todos al campo el domingo.

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #3 el: 07 de de 2006, 18:01:09 pm »
No entiendo pq c... no lo han repetido  hoy. Yo curro por las noches y siempre lo veo el martes a las 13, y hoy me he tragado el ****** anuncio de eminflex hasta 5 veces!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NO PIENSO COMPRÁRMELO EN LA VIDA!!!!! Y encima me quedo sin ver la marcha triunfal. j****. Al menos q avisen y me lo grabo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :**** :**** :****
« Darrera modificació: 07 de de 2006, 18:20:37 pm per fenicaro »

Desconnectat ericvilana92

• Infantil
  • Missatges: 126
« Respondre #4 el: 07 de de 2006, 18:16:25 pm »
doncs ja saveu,ara a comprar dvds verges,y a escalfar el dvd  ;D

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #5 el: 07 de de 2006, 18:57:43 pm »
No entiendo pq c... no lo han repetido  hoy. Yo curro por las noches y siempre lo veo el martes a las 13, y hoy me he tragado el ****** anuncio de eminflex hasta 5 veces!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NO PIENSO COMPRÁRMELO EN LA VIDA!!!!! Y encima me quedo sin ver la marcha triunfal. j****. Al menos q avisen y me lo grabo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :**** :**** :****

Es verdad, con el pu-to colchon de los hue-vos. Desde las 12:30 he estado mirando la tele, primero con la bruja de las cartas, luego con el colchon de las narices y luego con anuncios sin parar. He desistido a las 14:00 por que me iba a trabajar y empezaba la bola loca. Vamos una comida de tarro que es demasiao.

A ver si lo repiten otro dia.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #6 el: 07 de de 2006, 19:04:32 pm »
Habra que pedir que el lunes que viene lo vuelvan a poner...
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #7 el: 07 de de 2006, 19:36:13 pm »
Ara que ho heu comentat, algú te el You'll never walk alone en català? tal i com va sortir ahir al  :bandera ? em conformaria si més no en casatellà... :tongue3:
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #8 el: 07 de de 2006, 20:24:50 pm »
guti te hechamos de menos el domingo marika  ;)
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/