Autor Tema: EMOCIO  (Llegit 987 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Andreu Gil

• Infantil
  • Missatges: 134
EMOCIO
« el: 07 de de 2006, 20:20:25 pm »
Benvolguts:

Lamento no estar en contacte amb vosaltres els darrers dias, pero es que no estic masa fi de salut, fins al punt que el passat diumenge no vaig poder anar a l'olimpic a veure el gran derby, els vaig sentir per RS i ahir al nostre Arlekinat, no vaig poder suoerar l'emoció i les llagrimes al veure la marxa  arlekinada, l'ambient del partit i la millor afecció del món, sou unics, inmillorables, us felicito en feu sentir orgullos de ser arlequinat, sempre amb la nostra afecció.

Andreu Gil, VISCA EL SABADELL ARA I SEMPRE, VISCA LA MILLOR AFECCIO QUE HI HA

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
  • Gènere: Masculí
Re: EMOCIO
« Respondre #1 el: 07 de de 2006, 20:48:17 pm »
Andreu...

Endavant !!!! Que encara no està tot perdut.

Et demanaria dues coses, una per ara i una altra per la propera temporada...

ara: cal fer el que sigui per tornar a tenir la NCA pleneta. Ja se que a molts no els agrada el tema de les guardioles i entrades a 1 €, però és el que hi ha. Jo faria pagar 1 € i donaria alguna cosa que fes soroll a la gent com un xiulet, una bozina d' aire...  cal fer merder.

cara la propera temporada: seria fer una bona campanya de socis amb un cost: zero; i un objectiu: molta gent a la NCA. És possible. Si vols, ens posem en contacte i en parlem.

Que et milloris.

Connectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #2 el: 09 de de 2006, 17:30:12 pm »
que et milloris i sort i força per aquest final de temporada que entre tots si continuem aixi salvarem la categoria . VISCA EL SABADELL i si és per estar orgullós de ser arlekinat. Et vas perdre una jornada inolvidable que crec que ja forma part de la nostra història. La directiva també vau aportar lo vostre amb els autocars, moltes gràcies, però ja has vist que tot ha sortit de l´afició. A veure si també podeu aportar iniciatives originals perque vosaltres teniu més poder d´organització. Nosaltres no us fallarem mai i l´any que vé si hi ha derbi serem el doble.
« Darrera modificació: 09 de de 2006, 17:55:37 pm per hicks »

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #3 el: 10 de de 2006, 10:57:36 am »

Que et milloris i ànims que el partit amb el Terrassa serà un punt d´inflexió....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #4 el: 10 de de 2006, 20:03:51 pm »
Suposo que una bona medicina seria una victòria aquest diumenge, que et milloris  ;)

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6426
« Respondre #5 el: 10 de de 2006, 22:04:18 pm »
Doncs això que et comenta en Chemanez, a veure si tres puntets aquest diumenge et poden ajudar a recuperar la salut.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #6 el: 11 de de 2006, 01:00:09 am »
Andrés Gil,  se te echó de menos por que con tus opiniones das otro punto de vista a las diferentes cuestiones de la vida diaria de nuestro Club, una vez respuesto, bién venido UN SALUDO  :ok
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia