Autor Tema: No rotund a les REBAIXES  (Llegit 3973 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
No rotund a les REBAIXES
« el: 07 de de 2006, 22:35:00 pm »
Doncs ho sento pero em sembla q portare la contraria a la majoria...

NO A LES ENTRADES A 1 EURO!!
No hi estic gens d'acord. Ja ho vem viure l'any passat i vaig opinar el mateix: No es questio de calers -soc soci-, es pq aquests "pseudoaficionats" (dit amb tots els respectes, es nomes una forma d'identificar-los) nomes fan goig a la sortida de l'equip a la gespa pq realment el camp fa mes goig, no ho negare pas pero si el resultat es advers, son els primers a xiular (mes pressio = mes nervis = mes error) i a burlar-se i catxondeant-se dels nostres jugadors... res, res, que es quedin a casa.

Ep! a totarreu hi han excepcions i segur que molts teniu amics o coneguts que van començar aixi i ara ja son socis... es molt probable, pero la majoria s'apunten al que toqui: si s'ha d'aplaudir s'aplaudeix, si s'ha de xiular es xiula i si s'ha d'insultar s'insulta.

I per acabar, recordeu tambe els "grupillos cromagnon" que es van instalar a l'estadi amb les entrades a 1 euro. No, no... millor pocs i ben avinguts.

:smoking:
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

ferni20

• Visitant
Re: No rotund a les REBAIXES
« Respondre #1 el: 07 de de 2006, 22:59:38 pm »
Doncs ho sento pero em sembla q portare la contraria a la majoria...

No hi estic gens d'acord. Ja ho vem viure l'any passat i vaig opinar el mateix: No es questio de calers -soc soci-, es pq aquests "pseudoaficionats" (dit amb tots els respectes, es nomes una forma d'identificar-los) nomes fan goig a la sortida de l'equip a la gespa pq realment el camp fa mes goig, no ho negare pas pero si el resultat es advers, son els primers a xiular (mes pressio = mes nervis = mes error) i a burlar-se i catxondeant-se dels nostres jugadors... res, res, que es quedin a casa.

Ep! a totarreu hi han excepcions i segur que molts teniu amics o coneguts que van començar aixi i ara ja son socis... es molt probable, pero la majoria s'apunten al que toqui: si s'ha d'aplaudir s'aplaudeix, si s'ha de xiular es xiula i si s'ha d'insultar s'insulta.

I per acabar, recordeu tambe els "grupillos cromagnon" que es van instalar a l'estadi amb les entrades a 1 euro. No, no... millor pocs i ben avinguts.

:smoking:

:no: no estic gens d'acord amb tu, no m'has convençut amb els teus motius del xque no a les entrades a 1 euro, q consti q jo tmp soc partidari a entrades a 1 euro perquè crec q posant-les a 3,4 o 5 euros ja n'hi a prou, no cal regalar l'entrada a la gent com si fossim un equip de barri.
Ara bé prefereixes tenir el camp amb 1500 persones q amb 6000????? jo mantenc la meva opinió q el camp fa goig amb una bona entrada a més q intimida molt al rival veure un camp ple, a qui li importa si la gent q hi ha és d gruix o bé socis?? mentre animin i celebrin com Deu mana els nostres gols :P, la gent q va al camp és del Sabadell, no van a passar la tarda encara q el primer partit q acudeixin al camp sigui a la jornada 30, la gent aprecia el Sabadell, i ningu dels 8000 q van anar al partit contra el Peralta si el Sabadell haguès baixat se n'hauria alegrat, potser si q el dia següent ja no s'enrecordaria ni del partit,pero estic convençut q dsp d guanyar tothom sta els mes petits recorden encara aquella tarda primavera... SI ALS PREUS POPULARS!!!!!!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #2 el: 07 de de 2006, 23:04:28 pm »
Ho sento company power, pero sincerament, em sembla que volem tancar l'entrada a nous aficionats...
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #3 el: 07 de de 2006, 23:10:42 pm »
power, ara mateix no estem per posar-nos exigents

necessitem ambient, no un camp fred. Si som 6000, millor.

Pseudoaficionats? Mira, el dia que el Sant Andreu va pujar a segona B l'estadi Narcis Sala hi havia un ple a vessar amb 14000 espectadors, 13000 dels quals segurament pseudoaficionats. Cridaven com autèntics c****** i van fer possible que l'equip de Barcelona puges de categoria.

Jo estic per fer ENTRADA GRATUITA. Res, ni un euro. Ja posarem unes urnes a l'entrada i qui volgui que hi posi alguna cosa. A zero euros. Nomès cal vendre-ho be. La unica rao es pq l equip necessita, ara mes que mai, 12000 espectadors a la NCA.

ENTRADA GRATIS, repeteixo.

I ben anunciat als mitjans !!

ferni20

• Visitant
« Respondre #4 el: 07 de de 2006, 23:15:56 pm »
power, ara mateix no estem per posar-nos exigents

necessitem ambient, no un camp fred. Si som 6000, millor.

Pseudoaficionats? Mira, el dia que el Sant Andreu va pujar a segona B l'estadi Narcis Sala hi havia un ple a vessar amb 14000 espectadors, 13000 dels quals segurament pseudoaficionats. Cridaven com autèntics c****** i van fer possible que l'equip de Barcelona puges de categoria.

Jo estic per fer ENTRADA GRATUITA. Res, ni un euro. Ja posarem unes urnes a l'entrada i qui volgui que hi posi alguna cosa. A zero euros. Nomès cal vendre-ho be. La unica rao es pq l equip necessita, ara mes que mai, 12000 espectadors a la NCA.

ENTRADA GRATIS, repeteixo.

I ben anunciat als mitjans !!
Vols dir q posant les entrades a 4-5 euros y posant mooooolts cartells per a la ciutat informant-ho no podríem tenir la NCA amb una molt bona entrada??? potser no cal regalar l'entrada a l'estadi... si de cas esperem a les últimes dos o 3 jornades a casa per a regalar l'entrada nose.....

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #5 el: 07 de de 2006, 23:16:49 pm »
una vegada mes la directiva no esta a l'alcada de les cirscuntancies, ara mateix l'unica opcio de salvacio pasa per guanyar tots els partits de casa,i per aixo s'ha de fer tot el posible i omplir el camp amb els preus populars i publicitat es demostrat que aixo funciona, amb 7 o 8.000 persones al camp ja tenim el primer gol fet,tots repeteixo tots estem fins els pebrots de la segona b i la majoria d'aquests que dieu pseudo aficionats son antics socis del sabadell que ja no van al camp,personalment en conec molts d'aquests.
la mesura d'entrades a 3 i 1€ per els socis i jo pregunto perque vull jo comprar una entrada a 1€ si ja tinc el carnet per anar al camp?
es el soci el que a de portar la gent?
que preferim el diumenge 1.500 persones i no vendre mes de 50 entrades- o 6.000 persones i vendre 4.000 entrades?

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #6 el: 07 de de 2006, 23:24:22 pm »
Ho vinc repetint setmana rere setmana: no hi ha res que funcioni per omplir el camp. Només preus populars. Necessitem gent al camp per salvar-nos... es que no ho veiem? La afició ha sigut clau perque l'equip desperti a temps a Terrassa... si aixo no te continuitat tornarem a lo mateix i haurem perdut tres setmanes mes... i cada vegada queda menys. La directiva hauria de prendre cartes en l'assumpte ja mateix!!! Sino sera massa tard i ja porten dos o tres setmanes de retras amb les coses que van provant i que cap funciona per portar mes gent al camp. Si ho sabem d'altres anys... PREUS POPULARS JA!!!! I que no es preocupin pels socis que s'enfadin... seran un 5%. El 95% restant prefereix veure l'equip salvat que no a Tercera perque vinguin pseudoaficionats que dieu... va home...

wimpi

• Visitant
« Respondre #7 el: 07 de de 2006, 23:44:05 pm »
esteu demanant ke es fagin coses per portar al cam 6000-8000 persones a la nova creu alta, amb lekip x no baixar a 3ª i a mes de 10 jornades pel final?

pero us esteu flipant o ke?

digueme algun ekip en la historia de la 2ªB ke hag fet aixo.

digueu el ke volgueu, pero crec ke no es poden portar 6.000 persones en akestes circunstancies.

Es com emanar als de la UB Sabadell ke facin ke akest diumenge vagin 5.000 espectdors al pavello.... son coses imposibles.

La gent de "l'entrada a 1 €" només et ve pq no te res millor a fer, pren el sol, i noms fa ke enfotresen dels nostres jugadors"

Nosaltres estem mol animats i amb molta empenta, pero la gent ke no segueix al Sabadell, NO HO ESTA.

Ja podeu posar 10 cotxes, repartir 20.000 invitacions, enganxar 200.000 cartells.... ke ara x ara sera ******.

PD: aixo del cotxe am els altaveus fa de ekip antic, envellit, de ekip cutre de regional ke es paseja xl poble. No li trobo cap conotacio positiva, ames, a la gent li molesta ke pasi un cotxa amb altaveus i crec ke pot ser contra produent i tot. ¿Eske algun ekip de 1ª o 2ª paseja el cotxa per la seva ciutat?
« Darrera modificació: 07 de de 2006, 23:48:15 pm per wimpi »

Desconnectat IVO sbd

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 274
« Respondre #8 el: 08 de de 2006, 00:28:38 am »
Contra el peralta quants erem?? ki va guanyar?? contra el gandia quants erem?? ki va guanyar?? etc. etc. etc.

Si els precedens canten per si mataixos, sempre k s'ha omplert les grades, no perdem (a 2ªB), potser hi ha alguna excepció però no la recordo, crec que un estadi com el nostre a 2ªB i que estigui ple, "acollona" als jugadors rivals, influeix en el arbit, i el k es més important, en el camp som 12.

No entenc aquesta actitud tan negativa, em refereixo a la conclusió: k si perdem, els "pseudoaficionats" comencen a critica, xiular...  Pero com podeu pensar en perdre s'ha de pensar en guanyar i els socis ja ens encarregarem d'animar l'equip, d'encararnos amb el k xiulen (amb dialec esclar) per que entrin en raó i que entenguin que s'ha d'animar si les coses van malament i no xiular.

ENTRADES POPULARS PER SORTIR DEL POU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #9 el: 08 de de 2006, 00:30:22 am »
No entenc aquest debat si es la unica mesura que ha donat fruits. I sempre!!! Son tants els exemples... i tots positius... i de les altres formes sempre s'ha fracasat.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #10 el: 08 de de 2006, 01:53:32 am »
Estamos a 10 jornadas para el final, si, pero en peor situacion, 9 puntos de la salvacion, ademas de k viene la television. Para mi entradas populares ya, siempre ha dado resultado y desde luego k ha sido una de nuestras armas para salvar las ultimas temporadas  :yes:
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #11 el: 08 de de 2006, 07:20:35 am »
SI al camp le sigui com sigui entrades grautuites el que faci falta però la NCA ha de ser una olla i no es pot escapar niun punt

SI A LES ENTRADES A 1 EURO[/size]

Desconnectat tanev

• Aleví
  • Missatges: 83
« Respondre #12 el: 08 de de 2006, 09:19:44 am »
no a las entradas a 1 euro ni a las jornadas de puertas abiertas.
Ya no se cuantos años llevamos haciendo entradas a 1 euros en el final de temporada y al final habra socios que se sientan engañados y no se sacaran el carnet el año que viene (no es mi caso) pues no te sale a cuenta .
Si tenemos en cuenta que quedan 7 partidos a 1 euro y los otros 12 la  entrada cuesta 10 ,si multiplicamos te sale 127 euros ver el ces todo el año (sin contar que algunos partidos el socio te podia comprar entradas a 1 y 3 euros) total para que sacarse el carnet en agosto si ñuego resulta que es mas comodo y barato passar por taquilla durante el resto de la temporada.
Yo estoy totalmente en contra, al fin y al cabo vendran 1000 personas mas y tampoco te asegura que ganes el partido.
creo que hay que defender al socio que en agosto hace un esfuerzo para sacarse el carnet y no putearlo con entradas a un euro

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #13 el: 08 de de 2006, 09:28:39 am »
Jo no veig malament que els dies que el partit és retransmès per la televisió hi hagi descomptes per anar a l'estadi. Quedi clar el que he subratllat.

Per altra banda, s'ha de tenir en compte que les entrades a 1 € son per poder-les retirar els socis i anticipadament (a partir d'avui i fins dissabte). Per tant, els socis tenim el dret a decidir si volem que algun amic ens acompanyi per aquest preu. :ejem
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #14 el: 08 de de 2006, 09:55:48 am »
Tornem estar amb lo de sempre, ens deixen als socis la responsabilitat de portar gent, pel que vindrà la mateixa gent se sempre. S´ha de fer una gran campanya de comunicació per portar el màxim de gent( com algú apunta sempre que hem tingut grans entrades els resultats han acompanyat).
En quan el socis que es queixen del preus econòmics i que no surt a compte fer-se el carnet, em sembla que no entenen  que és ser soci d´una entitat.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #15 el: 08 de de 2006, 10:06:11 am »
Ara no és moment de lamentarse de res ja tindrem temps a final de temporada ara és moment de fer caliu a la NCA, la directiva juntament amb les penyes hauiren de fer tot l'imposible per que aquest partits que queden a  casa s'ompli la NCA

S'HA DE SALVAR LA CATEGORIA COSTI EL QUE COSTI

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #16 el: 08 de de 2006, 10:10:38 am »
En principio no estoy de acuerdo en hacer descuentos tan a la ligera.
De acuerdo que hay que llenar la Creu Alta, pero de ahí a poner las entradas a 1€ o gratuitas...
Si realmente alguien siente al Sabadell creo que lo mejor sería ponerlas a 5€ que quien no se pueda permitir el lujo de gastarse 5€ en ver al Sabadell o no sale de casa o no le interesa para nada el club arlekinado.
En las ocasiones en que se retransmita el partido en directo por el 33, igual se podrían poner a 3€ pero no se puede ir regalando entradas faltando 12 jornadas para acabar el campeonato.

Seamos serios i coherentes.

SEMPRE ENDAVANT SABADELL...

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #17 el: 08 de de 2006, 13:12:51 pm »

1)  Regalar 1 entrada a cada soci.
   2)  Adquisició d´entrades complementàries per part dels socis a 1 Euro i fins di-
        ssabte a les 2.
   3)  Entrades a 3 euros a taquilla si el partit és televisat
   4)  Entrades a 5 euros a taquilla si el partit no és televisat (poc més de la meitat
        d´una sessió de cine, tot plegat)

REBAIXES SI,  REGALAR EL FUTBOL DE LA NCA, NO
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #18 el: 08 de de 2006, 13:28:40 pm »
I pk fins dissabte a les 2 de la tarda? Hi ha socis k viuen fora de sabadell i no els hi surt a compte, trobo k seria molt millor k els socis poguessim comprar entradas a 1 euro just abans de començar el partit, kin inconvenient hi ha a k es fasi aixo ???

I segueixo insistin, s'hauria de fer preus populars, ki diu k els socis perdem diners s'ha posat a pensar tindre k pagar el carnet de la temporada k ve a tercera? S'ha parat a pensar k si baixem es mes k probable k el numero de socis sigui inferior a la d'akesta temporada i k per tant son menys beneficis pel club? Hem d'omplir el camp sigui com sigui, si baixem al menys s'haura intentat tot...
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat sangui

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1053
« Respondre #19 el: 08 de de 2006, 15:25:57 pm »
Jo, i només en els casos que els partits es retransmeten per tv i en moments de vida o mort, com és el cas, el que faria es regalar entrades a les empreses i comerços que s'anuncien a l'estadi, o sponsors del sabadell o futbol base.

Crec que en la majòria dels casos que paga un anunci és més estima al club que per rendibilitat economica, i per un cantó estaria be tenir un detall amb ells i per altra cantó seria un bon filtre pq s'ho pendrien amb il.lusió i les regalarien als empleats o clientes que fessin un bon ús.

SANGUI