Autor Tema: No rotund a les REBAIXES  (Llegit 3980 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
  • Gènere: Masculí
Re: No rotund a les REBAIXES
« Respondre #20 el: 08 de de 2006, 15:47:15 pm »
Jo recordo fa pocs anys, deien al camp la recaudacio del partit. Doncs be, la recaudacio era mes alta quan posaven la guardiola que quan es pagaven entrades normals...

HE DICHO (perdona el plagio guti...  :laugh:)
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #21 el: 08 de de 2006, 17:58:53 pm »
Jo recordo fa pocs anys, deien al camp la recaudacio del partit. Doncs be, la recaudacio era mes alta quan posaven la guardiola que quan es pagaven entrades normals...
HE DICHO (perdona el plagio guti...  :laugh:)

Com ja he dit en un altre post: els que acaben omplint les guardioles som basicament els socis, que per ajudar al club molts sempre hem acabat posant calers.

ferni20

• Visitant
« Respondre #22 el: 08 de de 2006, 20:59:06 pm »
A vere dieu q encara NO als preus populars pero a vere, vale q quedin moltes jornades pero estem a 8 punts d la salvació i ara és moment d reaccionar....... d q serviran els preus populars a les últimes 3 jornades si potser ja estarem a Tercera?? perq voleu esperar??? . Ara és el moment de fer alguna cosa per a q la gent vagi a l'estadi... no cal regalar les entrades, q les posin a 3 o 5 euros ja estaria bé... el q està clar q estan com estem i donantlo aquest cap d setmana per TV tornaran haver la mateixa gent q el dia del Barça B a l'estadi....i és una pena.

Desconnectat GARNI

• Juvenil
  • Missatges: 356
« Respondre #23 el: 08 de de 2006, 21:05:53 pm »
Amb els preus normals aquest diumenge serem els 2000 de sempre i 4 despistats +  :(

VISCA EL SABADELL!!!!!!     :anims :anims :anims

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #24 el: 08 de de 2006, 23:36:00 pm »
algu diu que aquesta mesura nomes en situacions desesperades,doncs la situacio actual a 8 punts de la salvacio no es desesperada es critica.
esperem per pendre mesures quan estem matematicament a tercera?
entrades per els socis a 1€,perque les volem? el resultat com altres dies 100 persones mes com molt.
en aquests moments critics preferim 1.500 persones al camp que 6.000?
la meva opinio personal es que la directiva te por...imaginem 6.000 persones i es perd a casa com la setmana pasada...que podria pasar a la sortida estan casi definitivament  a tercera sense remei?

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #25 el: 08 de de 2006, 23:59:20 pm »
Pero bueno, vosaltres penseu q contra un vilajoiosa vindran 6000 persones si les entrades estan a un euro? No hi vindrien ni si fos gratis! Quan s'ha omplert més ha estat quan han vingut ekips com a mínim interessants per la gent, ja diguem barça b, espanyol b, o partits a les ultimes jornades ja. Encara keden molts partits i no s'ompliria gaire el camp. Em sembla molt trist que l'unica formula q contempli la gent sigui la de donar entrada lliure i preus populars. Vindrà gent, si, però hi haurà colorit i alegria a les grades? Algo s'ha de fer pq quan vinguin sigui una festa l'estadi i ells puguin participar de la festa. Jo crec que la festa no es crea només deixant entrar a tothom al camp.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #26 el: 09 de de 2006, 00:37:20 am »
   1)  Regalar 1 entrada a cada soci.
   2)  Adquisició d´entrades complementàries per part dels socis a 1 Euro i fins di-
        ssabte a les 2.
   3)  Entrades a 3 euros a taquilla si el partit és televisat
   4)  Entrades a 5 euros a taquilla si el partit no és televisat (poc més de la meitat
        d´una sessió de cine, tot plegat)
        REBAIXES SI,  REGALAR EL FUTBOL DE LA NCA, NO

En açò estic d'acord.
El que crec que l'entrada hauria de ser a 1€ per el soci fins i tot en guixeta.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #27 el: 09 de de 2006, 12:44:01 pm »
birri si la cosa estes ben feta amb molta publicitat durant  tota la setmana 6.000 ens quedem curts

Desconnectat IVO sbd

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 274
« Respondre #28 el: 09 de de 2006, 15:14:37 pm »
Si contra un gandia hi habien 9000 persones, el que ha de pasar pk torni a succeir això, es anunciar per tota la ciutat el partit, i dic tota pk en alguns llocs no hi ha penjat cap cartell en tot l'any.

Jo estic a favor dels preus populars, crec que es una bona iniciativa, i si no es fa ara quan es farà??

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #29 el: 09 de de 2006, 16:44:22 pm »
Si contra un gandia hi habien 9000 persones, el que ha de pasar pk torni a succeir això, es anunciar per tota la ciutat el partit, i dic tota pk en alguns llocs no hi ha penjat cap cartell en tot l'any.

Jo estic a favor dels preus populars, crec que es una bona iniciativa, i si no es fa ara quan es farà??

Contra el gandia, el penultim partit de la temporada del play-off, k crec k erem casi 11 mil al camp, es una situacio ben distinta a la k estem  :laugh: Suposo k et volies referir al partit de la temporada passada contra el Peralta k vam ser unes 7 mil persones ;)
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8174
  • un camp de primera
« Respondre #30 el: 09 de de 2006, 20:00:28 pm »
L´exemple del dia del Gandia no és comparable:

1)  Es va regalar 4 entrades a cada soci
2)  L´equip estava a dalt

Fixeu-vos que en el primer partit del "play-off" amb l´Orense on el camp havia d´estar a reventar, l´entrada va ésser de 5.000 persones.  Raó: s´havia de pagar entrada i ja sabeu el que dol a moltes persones de la ciutat "rascar-se la butxaca per l´equip".  al següent partit amb el Burgos (partit estelar), 7.000 persones;  no és una mala entrada però el camp hagués hagut d´estar plè.

M´agrada també l´idea que ha exposat SANGUI. les empreses col.laboradores mereixen un tracte preferent.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

ferni20

• Visitant
« Respondre #31 el: 09 de de 2006, 21:48:31 pm »
birri si la cosa estes ben feta amb molta publicitat durant  tota la setmana 6.000 ens quedem curts

A vere siguem sensats, soc partidari dels preus populars pero està clar q al primer dia q es possin no serem 6000 persones al camp, serem més que si no hi ha preus populars pero tmp serem molts........ aixo es una cosa q s'ha d'anar millorant semana rere setmana i per aixo hauriem de començar JA!!!i potser aquest diumenge seriem 3500 i si guanyessim d'aqui 2 setmanes seriem 4000 i si guanyessim d'aqui dos setmanes i estiguessim a 2 punts d la salvació l'altre partit a casa ja seriem els 5000-6000.... poc a poc,està clar q un equip q fa 2 mesos q no guanya un partit i està a 8 del descens amb preus populars tmp i anirà tanta gent el primer dia q es facin..... mica en mica
el q està clar q em d començar JAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! abans no sigui massa tard.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #32 el: 12 de de 2006, 20:10:08 pm »
al següent partit amb el Burgos (partit estelar), 7.000 persones;  no és una mala entrada però el camp hagués hagut d´estar plè.

En aquell partit t'haig de recordar la de burgalesos que van venir? Seriem uns 6000 dels nostres.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...