Això està derivant en una discussió absurda.
El que no pot ser és que algú del Sabadell (que és el 3r equip històric de Catalunya) es queixi del 1r i 2n equip del país i alhora uns pocs li faltin el respecte al 4t, 5è, 6è i altres equips catalans.
Sant Andreu de Palomar es un poble amb més de 1.000 anys d'història documentada (des de l'any 991). A l'època en què es va fundar el Sant Andreu, Barcelona estava a 5 km i per anar-hi calia agafar el tramvia de foc que passava entremig de les hortes del Pla de Barcelona. Reduir Sant Andreu a un simple barri de la ciutat trobo que és una falta de consideració.
Per altra banda, si vosaltres us queixeu del Barça, doncs imagineu-vos nosaltres, que vam haver de conviure durant dues dècades amb els seus filials (Barcelona Atl.) i que tenim uns 10.000 socis del Barça sobre un total de 143.000 habitants. És per això que jo em sento orgullós de ser el soci 313 del Sant Andreu; un dia em van convidar a anar al Camp Nou però jo vaig preferir anar al camp del Peralada a veure el meu equip. Aquesta és la força que ens fa grans. Arlequinats i quadribarrats podem estar ben orgullosos de ser dels nostres respectius equips, i no els culés, que és molt fàcil ser del Barça.
Per cert, que el 3r equip de Barcelona és el Sant Andreu. Me la sua les 3 temporades de l'Europa a Primera, això va ser fa més de 70 anys i d'aquell equip només en queda l'escut i la samarreta. Dels últims 40 anys, el Sant Andreu ha estat per sobre de l'Europa durant 35 anys. Seria com dir que el Terrassa és més històric perquè té més Copes Catalunya que el Sabadell. Cal mirar la trajectòria global i no uns èxits concrets.
A veure si ens deixem de discussions absurdes. VISCA EL SABADELL, VISCA EL SANT ANDREU I VISCA EL FUTBOL CATALÀ!