Autor Tema: les caminates de moda???  (Llegit 5403 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
  • Gènere: Masculí
Re: les caminates de moda???
« Respondre #20 el: 09 de de 2006, 23:31:05 pm »
Yo no sé pq le das tanto bombo a esto si sabes q son cosas distintas.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #21 el: 09 de de 2006, 23:33:08 pm »

Con entradas a un euro, entradas gratis etc pues nosotros también llevamos 8000 o 18000 personas como vosotros. Pero para mi lo que cuenta no es la cantidad sino la calidad y la fidelidad.

jajajajaja perdona que rigui noi.
Sou un barri amb un pobre equip de futbol, amb un equip de futbol de barri, que a la majoria de gent del barri tan se li enfot el Sant Andreu. A mi això de la caminada que feu em sembla fantàstic perque esta molt bé, però no diguis tonteries.
Ara esteu a dalt perque hi ha el Gaspart i sou 4 gats. Demà estareu a baix i sereu encara menys al camp. No teniu ni heu tingut i segurament mai tindreu tradició futbolística. Amb això vull dir que en dies MOLT comptats heu tingut una entrada com la que tu dius. I suposo que dius això de les 18.000 persones perque deus comptar els que veuen el partit des de dalt del balcó......
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat uesantandreu

• Invitat
  • *
  • Missatges: 8
« Respondre #22 el: 09 de de 2006, 23:39:45 pm »

Con entradas a un euro, entradas gratis etc pues nosotros también llevamos 8000 o 18000 personas como vosotros. Pero para mi lo que cuenta no es la cantidad sino la calidad y la fidelidad.

Sou un barri amb un pobre equip de futbol, amb un equip de futbol de barri, que a la majoria de gent del barri tan se li enfot el Sant Andreu. A mi això de la caminada que feu em sembla fantàstic perque esta molt bé, però no diguis tonteries.
Ara esteu a dalt perque hi ha el Gaspart i sou 4 gats. Demà estareu a baix i sereu encara menys al camp. No teniu ni heu tingut i segurament mai tindreu tradició futbolística. Amb això vull dir que en dies MOLT comptats heu tingut una entrada com la que tu dius. I suposo que dius això de les 18.000 persones perque deus comptar els que veuen el partit des de dalt del balcó......

Jajaja me encanta el respeto que tienes... para tu información al campo del Sant Andreu va casi la misma gente que a tu estadio... Y en primera catalana la media era de 1200 personas por partido, te parece poco para un equipo de catalana?
Y no te engañes, que en Sabadell pasa lo mismo, que sois 1500 fieles y ya está, esos que seguiran estando ahi pese a que las cosas vayan mal, el resto no los cuentes, que solo se apuntan al carro cuando las cosas van bien o hay entradas a un euro, y lo sabes, los que de verdad valen son los que siguen ahi pese a que el equipo va ultimo.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #23 el: 09 de de 2006, 23:45:56 pm »

Jajaja me encanta el respeto que tienes... para tu información al campo del Sant Andreu va casi la misma gente que a tu estadio... Y en primera catalana la media era de 1200 personas por partido, te parece poco para un equipo de catalana?
Y no te engañes, que en Sabadell pasa lo mismo, que sois 1500 fieles y ya está, esos que seguiran estando ahi pese a que las cosas vayan mal, el resto no los cuentes, que solo se apuntan al carro cuando las cosas van bien o hay entradas a un euro, y lo sabes, los que de verdad valen son los que siguen ahi pese a que el equipo va ultimo.

Saps que passa, que el Sabadell és el 3r club de Catalunya. I de gent seguidora del Sabadell n'hi ha i molta, repartida arreu del planeta. Del Sant Andreu.... vaja..... que encara esteu molt enrrera. Tens raó, a dia d'avui la mitja d'entrada a la 2a B a la Creu Alta deu rondar les 2000 persones en els partits a casa. La del Sant Andreu potser una mica menys, no massa segurament. Però s t'has sentit ofès al dir-te equip de barri, segurament és perque he dit una veritat. És el que sou encara que et dolgui. Jo sóc dels que pensa que ser del Sant Andreu, Sabadell, Badalona o Gramanet és molt més difícil que ser soci o seguidor dels barça, espanyol..... això és la postura fàcil. Per tan mereixes tot el meu respecte com a seguidor d'un club modest i petit.   :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #24 el: 09 de de 2006, 23:46:52 pm »

te dice lo que te dice porque es vecino tuyo, jo nose cuantos van aver el sant andreu cada semana, solo se que si nosotros estuviesemos entre lo 6 primeros irian al campo mas de 7000 personas.

i sobre lo de la prepotencia que sa comentao que llevamos el sabadell, jo pues que quieres que te diga comparar el sabadell con tu equipo(con todos mis respetos) pos...
segun vosotros soie el 3er equipo de BCN no? pues si el europa a estao en 1a division :surprised: eso como se come? :o
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

• Invitat
  • *
« Respondre #25 el: 09 de de 2006, 23:53:05 pm »

te dice lo que te dice porque es vecino tuyo, jo nose cuantos van aver el sant andreu cada semana, solo se que si nosotros estuviesemos entre lo 6 primeros irian al campo mas de 7000 personas.

i sobre lo de la prepotencia que sa comentao que llevamos el sabadell, jo pues que quieres que te diga comparar el sabadell con tu equipo(con todos mis respetos) pos...
segun vosotros soie el 3er equipo de BCN no? pues si el europa a estao en 1a division :surprised: eso como se come? :o

Pero si me estas dando la razon!!! Yo ya te digo que me da igual que fuesen 7000 personas, para mi esos no cuentan!!! para mi cuentan los que van siempre vaya como vaya el equipo!!! y yo estoy orgulloso de ser del Sant Andreu porque esos mil fieles hemos estado ahi en catalana, en tercera y en segunda b... los que lo tendrias que hacer mirar quizas seais vosotros, porque un club que ha estado en primera, ha llegado a jugar la uefa, etc ver el estadio asi de vacio aunque vaya último... sino mirar la afición del Oviedo con 8000 socios es tercera, eso si que es una verdadera afición!

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #26 el: 09 de de 2006, 23:57:49 pm »
vaya último... sino mirar la afición del Oviedo con 8000 socios es tercera, eso si que es una verdadera afición!

claro con un equipo que esta en 1a a mas de 400km... :surprised: nosotros 2! i solo a 20... :-\
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #27 el: 10 de de 2006, 00:01:49 am »
vaya último... sino mirar la afición del Oviedo con 8000 socios es tercera, eso si que es una verdadera afición!

claro con un equipo que esta en 1a a mas de 400km... :surprised: nosotros 2! i solo a 20... :-\

y el oviedo no lleva mas de 15 años de penurias como nosotros...

• Invitat
  • *
« Respondre #28 el: 10 de de 2006, 00:15:11 am »
Bueno pero lo que me vengo a referir es que teneis que tener mas respeto por equipos que historicamente ya sabemos de sobras que son mas pequeños que vosotros, porque comentarios como el de ferni20 y mutio son de mala educación, como mofandose.... ya sabemos que el Sabadell es un club mas grande que el Sant Andreu. Y repito y aunque no os guste decirlo creo que la mayoria de seguidores del Sabadell piensan lo mismo, los que verdaderamente son del Sabadell son los seguidores fieles que siempre estan ahi este el equipo donde este.

Desconnectat andreuenc

• Invitat
  • *
  • Missatges: 9
« Respondre #29 el: 10 de de 2006, 00:15:39 am »
Menuda discusión de besugos entre unos y otros.Que triste!!!!Que yo no salgo por la tele ,que si la mia es mejor que la tuya,que si patatin que patatan,no os habeis dado cuenta que es la tipica discusion de patio de colegio???
Madre mia ni que tuvierais la patente y nadie os pudiera copiar una idea,que por otro lado me pareció fenomenal.Ojala mas clubs promovieran este tipo de iniciativas pero por favor dejemonos de batallitas estupidas y sin sentido.Yo si mi club promueve una idea y a la semana siguiente sale otro y hace algo parecido pues fantastico,señal de que ha sido algo original pero ponerme a criticar,afear y burlarme de otras ideas similares me parece muy triste.Saludos
Y por cierto ya que estamos hablando de aficiones,la mejor la del Mirandés con diferencia,cuando lleguemos a ese nivel ambos entonces empezamos a discutir si acaso.
« Darrera modificació: 10 de de 2006, 00:21:01 am per andreuenc »

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #30 el: 10 de de 2006, 00:21:02 am »
Menuda discusión de besugos entre unos y otros.Que triste!!!!Que yo no salgo por la tele ,que si la mia es mejor que la tuya,que si patatin que patatan,no os habeis dado cuenta que es la tipica discusion de patio de colegio???
Madre mia ni que tuvierais la patente y nadie os pudiera copiar una idea,que por otro lado me pareció fenomenal.Ojala mas clubs promovieran este tipo de iniciativas pero por favor dejemonos de batallitas estupidas y sin sentido.Yo si mi club promueve una idea y a la semana siguiente sale otro y hace algo parecido pues fantastico,señal de que ha sido algo original pero ponerme a criticar,afear y burlarme de otras ideas similares me parece muy triste.Saludos

Amigo, como yo he dicho antes la patente no la tenemos nosotros ya que conocidas son las marchas del atleitco por ejemplo o todas las que e enumerado... en este post solo se ha hecho eco de la informacion aparecida en cierto rotativo de Barcelona... y los comentarios como el que hice yo: Ya vereis como en tv3 sale mas que el nuestro... no es por afan de protagonismo... si no por "mania" al canal de television en materia de deportes ya que todo lo que no es de barcelona y/o del barça se ningunea de forma humillante. Por eso venian los comentarios de este post... luego ya os habeis sentido ofendidos y ha empezado la conversacion de besugos... yo creo que de aqui a nadie le cae mal el sant andreu ni nadie quiere enemistarse con nadie.. pq la aficion del sant andreu aqui cae bastante bien por lo general precisamente por lo que deciais vosotros (no recuerdo cual de los dos, lo siento) de los seguidores fieles... un saludo, paz y mucha suerte!!

Desconnectat andreuenc

• Invitat
  • *
  • Missatges: 9
« Respondre #31 el: 10 de de 2006, 00:25:36 am »
Lo mismo os deseo a vosotros,faltaria mas.A mi me pareció muy bien vuestra iniciativa y ya os puedo decir que no se ha copiado,pero en el caso de que se hubiera copiado,no entiendo en donde está el problema.Saludos.

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #32 el: 10 de de 2006, 00:28:51 am »
Lo mismo os deseo a vosotros,faltaria mas.A mi me pareció muy bien vuestra iniciativa y ya os puedo decir que no se ha copiado,pero en el caso de que se hubiera copiado,no entiendo en donde está el problema.Saludos.

ya se que no... y si miras mi primera respuesta veras q e dixo q si se a copiado, señal que abia ido bien la nuestra. aqui lo q pasa es que la gente esta euforica por como salio poco y seguro q la mayoria de comentarios eran medio sacando pexo medio de caxondeo. es la primera vez en toda la temporada que podemos sacar pexo (weno la segunda, ya que en la ida le ganamos al terrasa en casa) y estabamos tan hundidos y ya casi resignados con el descenso que eso nos ha hecho revivir... por eso estamos asi... y lo de la tele pos ya viene de lejos... jeje

Desconnectat Fanàtic_STA

• Infantil
  • Missatges: 116
    • www.narcissala.com
« Respondre #33 el: 10 de de 2006, 01:22:00 am »
Això està derivant en una discussió absurda.

El que no pot ser és que algú del Sabadell (que és el 3r equip històric de Catalunya) es queixi del 1r i 2n equip del país i alhora uns pocs li faltin el respecte al 4t, 5è, 6è i altres equips catalans.

Sant Andreu de Palomar es un poble amb més de 1.000 anys d'història documentada (des de l'any 991). A l'època en què es va fundar el Sant Andreu, Barcelona estava a 5 km i per anar-hi calia agafar el tramvia de foc que passava entremig de les hortes del Pla de Barcelona. Reduir Sant Andreu a un simple barri de la ciutat trobo que és una falta de consideració.

Per altra banda, si vosaltres us queixeu del Barça, doncs imagineu-vos nosaltres, que vam haver de conviure durant dues dècades amb els seus filials (Barcelona Atl.) i que tenim uns 10.000 socis del Barça sobre un total de 143.000 habitants. És per això que jo em sento orgullós de ser el soci 313 del Sant Andreu; un dia em van convidar a anar al Camp Nou però jo vaig preferir anar al camp del Peralada a veure el meu equip. Aquesta és la força que ens fa grans. Arlequinats i quadribarrats podem estar ben orgullosos de ser dels nostres respectius equips, i no els culés, que és molt fàcil ser del Barça.

Per cert, que el 3r equip de Barcelona és el Sant Andreu. Me la sua les 3 temporades de l'Europa a Primera, això va ser fa més de 70 anys i d'aquell equip només en queda l'escut i la samarreta. Dels últims 40 anys, el Sant Andreu ha estat per sobre de l'Europa durant 35 anys. Seria com dir que el Terrassa és més històric perquè té més Copes Catalunya que el Sabadell. Cal mirar la trajectòria global i no uns èxits concrets.

A veure si ens deixem de discussions absurdes. VISCA EL SABADELL, VISCA EL SANT ANDREU I VISCA EL FUTBOL CATALÀ!
ENDAVANT SANT ANDREU!
www.narcissala.com

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #34 el: 10 de de 2006, 07:24:36 am »
VISCA EL SABADELL I EL SANT ANDREU :beer2 :beer2 :yes:
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #35 el: 10 de de 2006, 10:33:25 am »
Com paunteu per aquí la discusió una mica absurda, casualitats del calendari, però a primer cop de vista sembla una còpia. D´altra banda, el ressò mediàtic, no hauria de ser comparable i estic segur que el dilluns sortiràn més els de Sant Andreu, tot simplement per aquest maleït centralisme barceloní( i després es queixen de Madrid i fan igual), que tot el que no passi a la capital de Catalunya ja és de segon o tercer nivell.

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #36 el: 10 de de 2006, 11:57:50 am »
capital de catalunya? :surprised: per mi o es igual que lleida, tarragona i girona! :tongue3:
a mi BCN no em representa per res... :ko
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #37 el: 10 de de 2006, 12:05:12 pm »
trobo aquesta discusio una tonteria i falta de respecte als companys del sant andreu(despres ens queixem de barça i espanyol) molta sort als andreuencs

Desconnectat GARNI

• Juvenil
  • Missatges: 356
« Respondre #38 el: 10 de de 2006, 14:20:39 pm »
Llegint totes les bajanades que hem escrit uns i altres en derivo 4 opinions:

1) Si ells haguesin fet la caminada abans haguessim sigut nosaltres els copietes.
2) Sant Andreu es més que un barri, es un poble, si fins hi tot té ajuntament.
3) VISCA EL SANT ANDREU!!!!
4) VISCA EL SABADELL!!!!!!!!

:beer2 :beer2

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #39 el: 10 de de 2006, 18:34:04 pm »
Es veia a venir ke akest post seria una tonteria , i tot per culpa dels mitjans d barcelona , ke s'han dedicat a comparar una cosa amb l'altre , i no té res a veure. I per altre banda , els arlekinats hauriem d procurar ser mes d pedra i no saltar a la minima en rivalitats absurdes contra ekips ke no tenen res a veure amb nosaltres. Penseu ke els arlekinats , per historia , tradició i potencia social hauriem d comandar la revolució contra el centralisme culé , juntament amb el Nàstic , i no despistar-nos en pikes contra els germans petits d la terra.