Desprès del partit que avui hem vist podem deduir dues coses:
- som els darrers, per tant ara nomès podem anar amunt.
- tot i ser els cuers, el nostre joc no es correspon amb aquest lloc a la classificació, pel que nomès podem anar amunt.
Per tant, demano a tothom que ara no es deixin dur per disputes ni ho engeguin tot a rodar, collons. Que encara queden 11 jornades i tot es possible. Estem a 7 punts de quedar-nos un anyet més a segona B, em de jugar contra equips que jugant com avui guanyarem segur. La Vila Joiosa es un equip que costa, d' adalt.
Ara no podem engegar-ho a rodar. Nomès podem pensar en el partit de Benidorm, i desprès en el següent, i així fins que -si baixem- no sigui matemàtic. No em crec que no guanyem cap partit dels onze que queden.
Així que ara a animar, que ja tindrem temps per criticar, molt de temps.
CRIDA A LA DIRECTIVA
Nomès gent que s'asseu a tribuna es capaç de fer lo d'aquesta setmana amb les entrades. Es diu que son a 1 euro anticipades, pero al diari no s'acaba d'aclarir be, arriba la gent i veuen entrades a 10 €. I cap a casa. Ara ja no valdran ni les entrades a 1 € per que no s'ho creuran.
Entrada gratuita ja, collons !! No veieu que la NCA sembla un cementiri ??
I no em vingueu amb els romanços que son "pseudoaficionats" per que ni els de tota la vida animen. Cridaran mes els nouvinguts que nossaltres, que tenim la moral pels terres.
Faig una crida a tots per que la directiva possi entrades a 1 € o guardioles.