Autor Tema: UN EMPAT AMB SABOR A DERROTA  (Llegit 2914 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
  • Gènere: Masculí
Re: UN EMPAT AMB SABOR A DERROTA
« Respondre #20 el: 12 de de 2006, 20:29:00 pm »
mixeta a tercera directe si continuem aixi no!! segur ke nem a tercera ja! i si no es aixi esteu tots convidats a una birra!
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #21 el: 12 de de 2006, 20:30:25 pm »
Per favor... l ivan diaz a sigut de LLARG, LLARGISIM EL MILLOR JUGADOR DEL CE avui
aquet home a de ser titular sempre, es un crack, a de jugar *****!!! jo estic segur de que avui em fet un bon paper, no pq no hagi jugat sergio iglesias, sino perque ho ha fet ivan diaz

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #22 el: 12 de de 2006, 20:46:56 pm »
no ens enganyem, son molt dolents aquets jugadors, sino no estariem on estem, jo espero que marxin TOTS! o quasi tots, tinc unes ganes de perdre de vista a tios com: GALLO, S.IGLESIAS,IVAN DIAZ, PABLO SANZ, ORIFE... :****
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #23 el: 12 de de 2006, 21:47:19 pm »
Wiwo no es fer campanya a ningú, sinó que es reconeixer les coses tal com són, el Nandi ha sigut uns dels millors avui ;) no crec que sigui tan difícil reconeixer les coses com són, per exemple el porter de la Vila es tindria que haver anat al carrer perquè quan li han mostrat la targeta groga ha continuat perdent temps.....
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #24 el: 12 de de 2006, 21:57:43 pm »
en lloc de criticar al nandi que crec dins de les seves grans limitacions avui a estat be,jo diria on collons estan els centrals que han permes al davanter de la vila rematar completament sol?

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #25 el: 12 de de 2006, 23:04:27 pm »
Cullona, el nandi malament???  :laugh: :laugh: :laugh: I el fassione es un jugador de primera no???  :laugh: :laugh: :laugh: Deu meu  :snore:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat VETPS

• Invitat
  • *
  • Missatges: 1
« Respondre #26 el: 12 de de 2006, 23:12:13 pm »
a 6 punts de la salvacio

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #27 el: 12 de de 2006, 23:28:42 pm »
en lloc de criticar al nandi que crec dins de les seves grans limitacions avui a estat be,jo diria on collons estan els centrals que han permes al davanter de la vila rematar completament sol?

Aquesta és la clau.  Els "regals" de cada partit. Un minut ens ha durat l´aventatge,  ¿com es pot guanyar un part així?.  Amb el que costa marcar un gol en aquesta categoria, hauria d´ésser suficient.

I és que primer el Badalona, després Sant Andreu, Barça B i Vilajoiosa.   Sempre ens foten el gol amb el mateix tipus de jugada i la línia defensiva com sempre "amb el lliri a la mà".  Si treguéssim l´estadística dels punts perduts per errades d´aquest tipus, les dades serien "aplastants".  El primer partit amb l´Osasuna B ja va anar així i que en direm del dia de Badalona....

I no és que hagi jugat malament l´equip, perquè voluntat s´en posa molta i tècnicament el joc millora de partit en partit.  Ara bé, eficàcia i practicitat = 0.

La qüestió és molt clara.  Ara mateix estem a Tercera encara que sembli increïble amb aquesta plantilla.  L´únic que cal veure és si podrem retornar a Segona B aquesta temporada o haurem d´esperar a l´any que ve. Considero que així s´ha d´enfocar la situació actual si volem ésser realistes i a la vegada positius.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.