Canvies de tema... li demanaras o no que es tregui la careta el "teu amic" tanev?
Em pots dir qui es el "tanev" per que ja que dius que és "amic" meu no el conec, i el que no entenc per que defenses al "penev" quan desde el primer dia m'ha estat insultant sino repasat els missatges seus desdel primer dia
Us tracto d'amics pq sou tal per a qual... et falta temps per afegir-te, amb mes cocktels molotov, als seus missatges... pero be, es el de menys i si no sou amics, demano disculpes publicament.
Normalment -sempre hi han excepcions-, intento posar neutralitat i pau en un forum en que tu i altres 2 o 3 usuaris, us heu dedicat -des del meu punt de vista i d'opinio- a convertir-lo en un salsa rosa, en un cronicas marcianas, en un Aqui hi ha tomaquet, en una especia de COPE i en difinitiva a convertir-lo en un forum on sembla que impera el tot s'hi val... i pq et repeteixo aixo per tropecientas vegada? doncs per explicar-te que si "defenso" al tal penev es pq senzillament n'esta -sembla, eh?- fins els dellonses de vosaltres, a l'igual que jo, amb l'unica diferencia en que per amistat i educacio, paso de dir segons quines coses, pero va a un fons de questio que s'assembla molt al que penso jo i es que sentint-ho molt, m'esteu treient de pollaguera pq ja porteu massa temps aixi...
He demanat mil vegades que anem totes a una per intentar salvar la m**** de temporada que ens ha tocat viure, i a l'unic que heu estat dedicant-vos es a esparçir mes m**** cada dia i que l'unic que ha fet es adulterar un forum que era exemple d'educacio i d'esperit positiu cap a l'equip... Aquest "esperit aficio" que ens porta salvant varies temporades al darrer partit, l'heu trencat i l'heu enviat a n'orris vosaltres...
Be, passo d'enrotllar-me mes pq esta comprovat que no serveix de res que m'expliqui millor o pitjor... sempre es donar voltes sobre el mateix i si no ho vols veure, doncs mira... es el que hi ha i com deia me iaia: alla tu amb la teva consciencia si et deixa dormir per les nits.
Jo, per la meva part, intentare estar-me calladet i passar dels vostres missatges pq acabariem perdent una amistat que no vull perdre... "la calle es vuestra" que diria el fraga pq jo ja passo d'intentar fer-vos-ho veure i deixare d'opinar d'aquests temes, m'he cansat del forum del primer equip, de la tribuna i de la seccio del Gil... m'en he cansat i no m'hi veureu mes el pel pq no m'agrada gens cap a on l'heu portat i en el que l'heu convertit. Em dedicare a opinar d'altres temes que facin menys pudor en subforums com opinions o personals...
Ah, i sobre tot... no confunguem aquesta parrafada de missatge en que estic defensant a ningu pq suposo que queda suficientment clar que l'unic que demano es unitat per intentar salvar aixo i que deixeu de fotre mals rotllos en aquest forum.
Apa, salut i