Autor Tema: LAS NOTAS A FINAL DE TEMPORADA  (Llegit 4757 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: LAS NOTAS A FINAL DE TEMPORADA
« Respondre #20 el: 15 de de 2006, 23:10:39 pm »
I continuen les crítiques.. Portava temps sense entrar, i veig que no ha canviat. Es veu que hi ha gent que vol remoure la m****, com se sol dir en l'argot vulgar, que s'utilitza molt per depen quins foreros.
Jo, a títol personal, hagués aplaudit igualment als jugadors el diumenge. Perquè? Molt fàcil:

1- Per què van fer tot el que van saber, van lluitar fins al final i si no van guanyar va ser per un factor de sort, de manca d'eficàcia o digues-li com vulguis

2- Per què si realment soc del Sabadell, i s'ha vist que animant als jugadors i organitzant coses, es poden treure coses de profit (Véase el dia del Peralta l'any passat o l'actitud dels jugadors després de la Marxa Arlequinada), animaré als meus jugadors fins que ja no hi quedi cap opció

3- Per què si s'ha d'estirar de les orelles, es fa a final de temporada, no quan ens ho estem jugant tot

4- Per què si bé són els màxims responsables (això és evident) hi ha algu que els ha contractat, a aquests 22, i no pas a uns altres 22, i els ha fet aquestes fitxes i de més històries que es parlen per aquí

Per tot això, continuaré recolzant a tots i cadascun dels jugadors, al Bonet, al seu equip tècnic, al Larrosa, al Tomàs i a qui faci falta que estigui involucrat en aquest projecte i pugui tirar-lo cap endavant. La resta, que faci el que vulgui.

Desconnectat IVO sbd

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 274
« Respondre #21 el: 16 de de 2006, 02:06:32 am »
Sembla que a algunes persones els hi agrada aquest ambient de tensió, i fan tot el posoble per que no desapareixi.

Ara toca animar l'equip, i tot el que estigui relacionat amb el C.E. SABADELL F.C.

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #22 el: 16 de de 2006, 19:44:44 pm »
Penso que en moltes coses es pot estar d'acord o en desacord, però aquest clima de crispació només posa de manifest per què anem camí de tercera, i que si continuem fent les coses així, anirem cap a tercera de veritat, i no només de paraula.

si us plau, no podem deixar de banda personalismes, i pensar en l'Entitat?

gràcies.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #23 el: 16 de de 2006, 22:37:45 pm »
...i nomes falta que l'amic penev hens digui publicament el seu nom torno a repetir el meu DAVID GARCIA D'AQUI EL MEU NICK DAGAR

Nomes una puntualitzacio... si demanes, vaja, exigeixes que el tal penev es tregui la careta, potser estaria be que exigisis a l'altre bulgar, un tal tanev pq faci lo mateix, no? ja que entre bulgars esta el joc...  :ejem ... a mes, veig que un ja ha passat "per la pedra" de l'identificacio davant els guebtims... l'altre, el que te dije, encara no  :ejem

I per acabar una pregunta als que penseu que la idea es correcta... despres de "descobrir" (veig que alguns ho teniu molt clar i nomes us falta quasi donar publicitat al seu dni) a un dels bulgars (tot i que jo no tinc gens clar que l'hagueu encertat)... qui sera el proxim a qui "obligueu" a identificar-se? m'ho demanareu a mi que ultimament us porto la contraria i demano neutralitat envers ala directiva? o a qualsevol altre company que discrepi de les vostres maneres d' "arreglar-ho" (o enfonsar-ho) tot?  ??? Qui sera el proxim a qui li foteu el punt de mira?

Per variar, crec modestament, que torneu a pujar un esglao mes en el vostre particular "tot s'hi val"... primer els insults, les metides i les acusacions de corruptela a tort i a dret, i ara, el que faltava pel duru, a desenmascarar-se tothom que no s'uneixi a la vostre campanya de desastabilitzacio.. . per que si, per que ho dieu vosaltres, vaja, ho exigiu...  :surprised:

Senyors... aixo fa pudor d'epoques mes rancies i te tics fascistoides, vosaltres mateixos...

:ko
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #24 el: 16 de de 2006, 22:43:50 pm »
Però l'unic que ha insultat a un altre forero és el "protegit" Penev

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #25 el: 16 de de 2006, 22:59:51 pm »
Protegit de l'actual directiva

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Bultaco Racer
« Respondre #26 el: 16 de de 2006, 23:01:58 pm »
Canvies de tema... li demanaras o no que es tregui la careta el "teu amic" tanev?

ah, per cert i que no ho he escrit abans... Jo signo amb nick i no m'he amagat mai... si algu m'ha preguntat si soc tal, li he dit i punt... a mes, s'em pot trobar en molts partits d'aquests amistossos i m'apunto a la majoria de coses que es fan i es desfan  Centenars potser no, pero decenes d'usuaris saben qui soc -entre ells tu  -

Ah, que vols dir amb aixo del "protegit"? protegit de qui?

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Bultaco Racer
« Respondre #27 el: 16 de de 2006, 23:03:39 pm »
Protegit de l'actual directiva

I nomes per curiositat... d'on ho treus aixo? en que et bases per dir aixi alegrament que el tal penev es protegit de la directiva actual? en que et bases per acusar a un usuari aixi d'aquesta forma tan greu??

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #28 el: 17 de de 2006, 07:18:28 am »
Canvies de tema... li demanaras o no que es tregui la careta el "teu amic" tanev?

Em pots dir qui es el "tanev" per que ja que dius que és "amic" meu  no el conec, i el que no entenc per que defenses al "penev" quan desde el primer dia m'ha estat insultant sino repasat els missatges seus desdel primer dia
« Darrera modificació: 17 de de 2006, 07:22:32 am per SABADELL »

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #29 el: 17 de de 2006, 13:27:12 pm »
Bueno seguint akesta regla de 3 akí a molts de vosaltres no us hauria de defensar ningú, potser no per insultar directament, però jo considero que faltar al respecte és el mateix q insultar.

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #30 el: 17 de de 2006, 16:37:33 pm »
Que cansinos que sois,  :snore: aburreis a las ovejas...  :snore:

Desconnectat GARNI

• Juvenil
  • Missatges: 356
« Respondre #31 el: 17 de de 2006, 19:14:09 pm »
SOL.LUCIÓ:

Que els bulgars siguin ignorats a partir del seu proper missatge. Pasem de totes aquestes históries i anem a animar  :cheer animar  :anims i animar al Sabadell.

VISCA EL SABADELL!!!!!!!!!!! :bandera :bandera :bandera

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #32 el: 17 de de 2006, 19:49:11 pm »
tot aquest post es molt trist  :no:  valgam deu on estem arriban   :ko
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #33 el: 17 de de 2006, 20:21:30 pm »
      Pues creo que en éste tema, como en los otros relacionados con nuestro equipo, se hable solamente del SABADELL, de sus virtudes y carencias.
     Ya que tienen la suerte de conocerse  y verse por la ciudad, quedar para charlar y aclarar las discrepancias y de paso tomar unas  :beer2, VISCA  :scut
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Bultaco Racer
« Respondre #34 el: 17 de de 2006, 23:04:04 pm »

Em pots dir qui es el "tanev" per que ja que dius que és "amic" meu  no el conec, i el que no entenc per que defenses al "penev" quan desde el primer dia m'ha estat insultant sino repasat els missatges seus desdel primer dia

Us tracto d'amics pq sou tal per a qual... et falta temps per afegir-te, amb mes cocktels molotov, als seus missatges... pero be, es el de menys i si no sou amics, demano disculpes publicament.

Normalment -sempre hi han excepcions-, intento posar neutralitat i pau en un forum en que tu i altres 2 o 3 usuaris, us heu dedicat -des del meu punt de vista i d'opinio- a convertir-lo en un salsa rosa, en un cronicas marcianas, en un Aqui hi ha tomaquet, en una especia de COPE i en difinitiva a convertir-lo en un forum on sembla que impera el tot s'hi val... i pq et repeteixo aixo per tropecientas vegada? doncs per explicar-te que si "defenso" al tal penev es pq senzillament n'esta -sembla, eh?- fins els dellonses de vosaltres, a l'igual que jo, amb l'unica diferencia en que per amistat i educacio, paso de dir segons quines coses, pero va a un fons de questio que s'assembla molt al que penso jo i es que sentint-ho molt, m'esteu treient de pollaguera pq ja porteu massa temps aixi...

He demanat mil vegades que anem totes a una per intentar salvar la m**** de temporada que ens ha tocat viure, i a l'unic que heu estat dedicant-vos es a esparçir mes m**** cada dia i que l'unic que ha fet es adulterar un forum que era exemple d'educacio i d'esperit positiu cap a l'equip... Aquest "esperit aficio" que ens porta salvant varies temporades al darrer partit, l'heu trencat i l'heu enviat a n'orris vosaltres...

Be, passo d'enrotllar-me mes pq esta comprovat que no serveix de res que m'expliqui millor o pitjor... sempre es donar voltes sobre el mateix i si no ho vols veure, doncs mira... es el que hi ha i com deia me iaia: alla tu amb la teva consciencia si et deixa dormir per les nits.

Jo, per la meva part, intentare estar-me calladet i passar dels vostres missatges pq acabariem perdent una amistat que no vull perdre... "la calle es vuestra" que diria el fraga pq jo ja passo d'intentar fer-vos-ho veure i deixare d'opinar d'aquests temes, m'he cansat del forum del primer equip, de la tribuna i de la seccio del Gil... m'en he cansat i no m'hi veureu mes el pel pq no m'agrada gens cap a on l'heu portat i en el que l'heu convertit. Em dedicare a opinar d'altres temes que facin menys pudor en subforums com opinions o personals...

Ah, i sobre tot... no confunguem aquesta parrafada de missatge en que estic defensant a ningu pq suposo que queda suficientment clar que l'unic que demano es unitat per intentar salvar aixo i que deixeu de fotre mals rotllos en aquest forum.

Apa, salut i  :beer
« Darrera modificació: 17 de de 2006, 23:14:31 pm per Sabadell Power »

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #35 el: 18 de de 2006, 13:02:02 pm »
No diré que estic fins als co...ns dels búlgars perquè encara em diran racista.

Al final de temporada, ja tindrem temps de treure l'escopeta... o no...
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #36 el: 18 de de 2006, 13:29:58 pm »
Bé, em sumo a l'opinió del Sabadell Power pq realment penso com ell, encara que jo no deixaré d'opinar a cap subforum. Si soc sincer des de fa un temps em llegeixo alguns missatges a mitges i alguns altres ja ni me'ls llegeixo, directament li dono al botó de marcar com a llegits pq em cansen. Això si, a vegades no puc evitar contestar algunes de les "defecacions", per no dir l'altra paraula que segur que em surt amb asteriscs, que alguns deixeu anar akí al forum, és inevitable.

Desconnectat Baltasar

• Aleví
  • Missatges: 53
« Respondre #37 el: 24 de de 2006, 02:13:45 am »
Estic totalment d´acord amb Sabadell POwer i amb els que pensen com ell, tan ramanar la m**** al final us la trobareu a la boca, prou d´´insults i mentides per que aqui n´hi han uns quans que tot ho saben, l´any que ve que si posen ells . els bulgaritos deuan tenir molt poca feina i molt mala milk,  ambos dos ,aixi no es fan les coses, i  el"" Sabadell  " "encara m´enrecordo que va dir que  :-X, don,s no es nota sempra esta enganxat a la web, un altre que te poca feina i que es podria posar de
directiu , o potser de entrenador, ah no que no te titul , de preparador fisic, tampoc,
dons ja se de gerent que segur que ho ferá molt bé i aixi no es donara la tabarra a la web , be no t´enfadis que tu pots parlar de tothom i ara ens toca els altres , que també saben  cosetes  eh?          VISCA EL SABADELL,  , no tu eh!, el de veritat

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #38 el: 24 de de 2006, 11:19:04 am »
No puc estar més d'acord amb en Sabadell Power, la veritat. Aquest fòrum era tot un exemple de convivència i 'pau'. És evident que les coses no funcionen i tothom treu les seves conclusions però, us heu adonat que tots els missatges que escribiu son destructius :icon_question:

Us proposo una cosa: demà pujaré a l'estadi i molt provablement ens trovarem uns quants allà. Perquè no feu una llista amb les coses constructives que es poden fer i li entregem a qui correspongui :icon_question: -S'enten constructiva a aportar novetats o fins i tot a demanar que les entrades sigui regalades si convé, no a limitar-se a dir que plegui fulanu o que marxa sutanu, perquè això no aporta res-. Aquí queda la proposta.

I per si algú considera que soc dels que diu 'si, boana', va ben equivocat, jo soc dels qui diu les coses a la cara i no en un simple fòrum (demano perdó srs. WebTeam :P) i intento aportar solucions. I això ho he fet amb Miquel Arroyos de president, amb Glez. Cano de president, amb Piedrafita de president i amb Larrosa de president. I ho faré amb qui sigui el proper president del C.E. Sabadell :scut.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!