Autor Tema: UN PAR DE COSETES...  (Llegit 4265 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • Gènere: Masculí
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
UN PAR DE COSETES...
« el: 12 de de 2006, 19:52:21 pm »
Com a minim s´ha de canviar un par de coses:

1- BONET DESTITUCIÓ.

2- ENTRADAS.

- Lo primer de tot dir que el Bonet ja a fet el seu treball, que vingui altre que no ho fara pitjor, no pot ser que portem 14 partis sense gunanyar 14!!!, crec que aixo no ho dicutira ningu. I sisplau el que vingui que ensalli les jugades per alt que... :-\
- La segona pel proxim partit jo posaria les entradas gratuites i unes guardioles a l'entrada, donaria a la gent banderetas y el pals aquets de plastic o xiulets o alguna cosa que faxi soroll.

No se si ens salvaren o no ens salvarem, pero algu s`ha de fer... (aunke tinguin que volar maletins).

Anims avere si le sort ens ajuda...

Desconnectat Surti-dor

• Infantil
  • Missatges: 108
Re: UN PAR DE COSETES...
« Respondre #1 el: 12 de de 2006, 20:04:16 pm »
No seré jo pas qui defensi en Bonet, però avui pels canvis que ha fet l'aplaudeixo.

VISCA EL C.E. SABADELL! :clap

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #2 el: 12 de de 2006, 20:11:57 pm »
El bagatge de Bonet és de 5 punts de 30 possibles, però en aquests moments un nou canvi de entrenador penso que no arreglaria res. Qualsevol mesura, problablement, s'hauria d'haver pres abans. Crec que ara cal, tancar files amb l'equip, i esperar que les coses vagin be, i si malhauradament acabem baixant, fer-ho amb dignitat.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #3 el: 12 de de 2006, 21:59:46 pm »
0 partits guanyats de 10 jugats quin gran entrenador!!!! que el renovin ja de pas no sigui que el milan o el manchester ens el prengui

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #4 el: 12 de de 2006, 22:04:47 pm »
Res de substitció, que aguanti fins al final i que ell i el seu soci siguin els màxims resposables del descens.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #5 el: 12 de de 2006, 22:16:41 pm »
Bonet forerever i els que el van portar que asumeixin les consequencies Gràcies  Bonet i cia entrareu al Record Guinness

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
  • Missatges: 949
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
« Respondre #6 el: 12 de de 2006, 22:58:37 pm »
em tingut tres entrenadors els jugadors fan el k els i surt dels co.... no es culpa del entrenador crec jo
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Desconnectat delmo

• Infantil
  • Missatges: 104
« Respondre #7 el: 12 de de 2006, 23:41:06 pm »
No me cansare d decirlo,con Montes al menos corrian en los entrenamientos y habia mas caracter en el banquillo,con el muñeco Bonet ni se ganan partidos,ni hay caracter,ni sudan en los entrenamientos y tarda siglos en hacer canvios,porq no hacemos una peña en su honor??  :cheer
Ahora mas q nunca,AMUNT SABADELL.

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #8 el: 13 de de 2006, 01:24:02 am »
No me cansare d decirlo,con Montes al menos corrian en los entrenamientos y habia mas caracter en el banquillo,con el muñeco Bonet ni se ganan partidos,ni hay caracter,ni sudan en los entrenamientos y tarda siglos en hacer canvios,porq no hacemos una peña en su honor??  :cheer

si la penya bonet don triston el depresivo :bigcry:

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #9 el: 13 de de 2006, 20:51:19 pm »
ombre mas k entradas gratis... regalar entradas x muxos sitios komo kolegios y eso k creo k a dado efecto, y sino a 1€ k asi se saka algo, xk ya se gratis o 1€ la gente vendra = osea k...

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #10 el: 13 de de 2006, 20:53:30 pm »
jo entiendo a la directiva lo de 1 euro solo a socios, porque imaginaos cuando venga el hospi, sus aficionados entrarian gratis i seguro que vendrian mas de los previstos, o reus etc....
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #11 el: 13 de de 2006, 20:54:27 pm »
jo entiendo a la directiva lo de 1 euro solo a socios, porque imaginaos cuando venga el hospi, sus aficionados entrarian gratis i seguro que vendrian mas de los previstos, o reus etc....

en aquests partits si, pero ja em diras qui va venir de vilajoyosa???

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #12 el: 13 de de 2006, 20:56:42 pm »
siusplau si home els 20 que vindran del hospi i cap del reus que aqui mai han vingut

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #13 el: 13 de de 2006, 21:00:57 pm »
siusplau si home els 20 que vindran del hospi i cap del reus que aqui mai han vingut

oi k a tu no tagrada paggar 15 euros en segons quins camps de m****??? pos aqui no podem regalar les entrades :snore: a mes a mi mes igual si el posen a 1euros, soc soci i entrare de totes maneres, ara el que no podem fer es regalar l'entrada, per molt que necesitem el camp pler, si jo fos un d'aquests que nomes be cquan es gratis em faria vergolla anar al camp i despres nomes criticar i riure del mal, que d'aquest nen conec a capazos... :****
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #14 el: 13 de de 2006, 21:02:39 pm »

oi k a tu no tagrada paggar 15 euros en segons quins camps de m****??? pos aqui no podem regalar les entrades :snore: a mes a mi mes igual si el posen a 1euros, soc soci i entrare de totes maneres, ara el que no podem fer es regalar l'entrada, per molt que necesitem el camp pler, si jo fos un d'aquests que nomes be cquan es gratis em faria vergolla anar al camp i despres nomes criticar i riure del mal, que d'aquest nen conec a capazos... :****

jo es q segueixo sense entendre les postures dalguns de vosaltres. portem 3 anys seguits salvantnos gracies al camp ple a les ultimes jornades... i aquest any tothom esta en contra... que pasa que nosaltres tb fem com la directiva... que tots preferim baixar? quin desastre...

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #15 el: 13 de de 2006, 21:05:47 pm »
company si jo estic d'acord amb tu,ENTRADA GRATIS O 1€ JA!!!!!!!!!

els que parlen de la gent  de fora es pensen que son com nosaltres que anem a hospitalet i som mes que ells.

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #16 el: 13 de de 2006, 21:10:16 pm »
company si jo estic d'acord amb tu,ENTRADA GRATIS O 1€ JA!!!!!!!!!

els que parlen de la gent  de fora es pensen que son com nosaltres que anem a hospitalet i som mes que ells.

em referia a la contesta del company resistencia... de ospitalet en vindran 20 com a molt i a reus... sin son 4 gats al camp... com per vindre a sabadell...

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #17 el: 13 de de 2006, 21:12:25 pm »
Creieu que per ser mes barat vindra mes gent de l'hospitalet o del reus a la NCA que al seu propi camp????  :no:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #18 el: 13 de de 2006, 21:17:49 pm »
mira nose, si creieu que esta be posar les entrades a 1euro :ok , l'any que be com que estarem a 3a(dios no kiera) les posem gratis aixi vindra la gent per intentar pujar a 2a-b altre cop, per que clar com som tan rancis si l'equip ens necesita no pagerem 10 euros!!!!! :no:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #19 el: 13 de de 2006, 21:22:01 pm »
mira nose, si creieu que esta be posar les entrades a 1euro :ok , l'any que be com que estarem a 3a(dios no kiera) les posem gratis aixi vindra la gent per intentar pujar a 2a-b altre cop, per que clar com som tan rancis si l'equip ens necesita no pagerem 10 euros!!!!! :no:

company tu ets molt jove i enten que aqui molta gent esta cremadisima.
per tu segurament veure al sabadell a segona b es el normal
per els que hem vist al sabadell a primera i a segona a,el d'ara es patetic
i pensa el que pot ser veurel a tercera(pensa que l'altre cop vam anar de segona A directament a tercera) i d'aixo ja fa 13 anys....... :bigcry: :bigcry: