Autor Tema: fitxarà macanás  (Llegit 1158 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
  • Gènere: Masculí
fitxarà macanás
« el: 13 de de 2006, 15:28:58 pm »
segons R.S . A veure si aquest xaval de 19 anys marca més gols que els altres davanters Orife I gallo. Molt difícil no és
I el president i Albert Tomás s´han pasat per el entrenament per parlar amb els jugadors i els tècnics

Sergi Garcés / El president del Consell d'Administració del Centre d'Esports Sabadell, Antonio Larrosa i el director general del club, Albert Tomàs han estat aquest matí a l'entrenament de la primera plantilla arlequinada. Després de l'empat d'ahir contra el Vila-joiosa el màxim responsable de l'entitat sabadellenca s'ha reunit durant uns minuts amb el tècnic de l'equip, Jaume Bonet. Una trobada que ha despertat els rumors al voltant d'una possible destitució de l'entrenador, però Larrosa ha tancat amb "ha estat un canvi d'impressions". Segons el conseller delegat del Sabadell "volíem expressar-li a Bonet les nostres sensacions sobre el plantejament mostrat ahir sobre el camp". Per Larrosa "va ser massa defensiva pel meu gust", però el president del Centre d'Esports "després d'escoltar les explicacions de Bonet queda clar que el seu punt de vista podria haver sortit bé i un cop més només en va faltar la sort de cara a gol".

La manca d'encert de cara a porteria rival ha estat el principal justificant que Larrosa li ha donat a la situació que presenta l'equip. Catorze jornades consecutives sense guanyar, però que segons el president del Sabadell "s'expliquen sobretot per no marcar quan toca". Larrosa ha assegurat que "mai no m'havia imaginat arribar a fallar tantes oportunitats com les que estem creat" i ha continuat amb una clara explicació: "el més preocupant és quan un equip no crea ocaions, però és que nosaltres no les sabem materialitzar". Contra això, ha indicat el president arlequinat, ja no se sap que fer.

'Maca' es quedarà
Sembla complicat que el Consell pugui decidir qualsevol pas en les properes hores que porti a pensar en la sortida de Jaume Bonet de la banqueta sabadellenca, mentre que, en un altre ordres de coses, avui s'ha confirmat que Javier Macanàs 'Maca' (a la foto) es podria comprometre amb el Centre d'Esports fins a final de temporada i un any més. El jove davanter de 19 anys porta una setmana entrenat-se amb el primer equip sabadellenc i les seves qualitats han convençut al cos tècnic i la directiva. Tant és així, que en les properes hores es podria donar la baixa federativa a Ivan Fassione, què es troba lesionat, i 'Maca' podria fitxar i, fins i tot, jugar ja alguns minuts en el partit de diumenge que ve (17 h) a Benidorm.

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
Re: fitxarà macanás
« Respondre #1 el: 13 de de 2006, 15:50:13 pm »
Sensacional, el mister no sap que fer, el president tampoc donç nose potser si fiquessim al Xavi Andreu de president i al Honved Orriols d'entrenador amb lo que ells han viscut (en podrien escriure un llibre) tindrien mes ideies que els actuals perque si aqui ningu no sap que fer ... Ara el que m'agradara saber es quines intencions tenen amb aquest xaval el Macanas, el fara jugar el Bonet a Benidorm encara que no sigui d'entrada? No se jo les qualitats d'aquest nano pero millorar els registres del Gallo i l'Orife (3 gols entre els dos en tota la lliga) no es massa dificil. Sort per al nano perque la seva sort sera la nostra.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #2 el: 13 de de 2006, 15:51:20 pm »
3 gols??? Quan ha marcat orife???
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #3 el: 13 de de 2006, 15:59:06 pm »
Tens rao Sabadellfreak es que estaba pensant en Terrassa i ja no recordaba que va ser en propia porta, donç pitxor encara l'Orife ni un, uns numeros demolidors per a dos "killers" de l'area.

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #4 el: 13 de de 2006, 16:09:01 pm »
a veure...com a minim li fotra un parell d'ous

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #5 el: 13 de de 2006, 19:48:47 pm »
Com a mínim tindrà en Bonet 1 davanter més per a escollir.
Si un dels altres dos està espés (no seria el primer dia), que surti el xaval i que ho provi. De perduts al riu.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #6 el: 13 de de 2006, 21:36:49 pm »
Mira, el meu desitg per aquest cap de setmana en el que estare estudian pels putus examens es escoltar el diumenge que juguen de davanters GALLO ORIFE I MACANAS, el que donaria (perque aixo de guanyar ja tinc clar que no hofarem  :()
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #7 el: 13 de de 2006, 21:41:56 pm »
malauradament aixo hem sona a propera temporada a tercera i gent jove,anem arreglats,per cert aquest chaval no jugaba de titular al tortosa de catalana que estaba cedit per l'hospi i va marxar,tan de bo surti be pero.....

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #8 el: 14 de de 2006, 13:46:41 pm »
Jo penso com tu, Dagar.Totes aquestes provatures em sonen a l'any que ve estem a tercera, si no, pq collons no fitxen el francés però diuenn q pot interessar per un futur.?  :Hecho_polvo:

Ai mareta, què malament ho veig tot plegat...

Desconnectat delmo

• Infantil
  • Missatges: 104
« Respondre #9 el: 14 de de 2006, 18:09:03 pm »
Pues yo confio en el chaval,total peor no nos va a ir,a ver si al menos le echa un par d h****s y le enseña a Gallo y Orife como se mete un gol...
Ahora mas q nunca,AMUNT SABADELL.