Autor Tema: CRONICA SABADELL- VILAJOISA  (Llegit 1190 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

ferni20

• Visitant
CRONICA SABADELL- VILAJOISA
« el: 12 de de 2006, 19:07:53 pm »
Bé un nou empat a la NCA, i una setmana més sense sumar els 3 punts..... el joc a millorat  força pero no és suficient, em marcat 1 gol i d penal dubtós....no tenim remei, els partits q l'any passat guanyavem aquest any els empatem i aixi no ens salvarem, no crec q quedem cuers pero no serà suficient per a salvar-nos... o sento pero ara si q vec el tema totalment fosc... només faltava l'Hospi guanyant avui.... en fi, sempre quedarà l'esperança de guanyar la setmana q ve a Benidorm i tornar a fer-me creure q ens salvarem...

Desconnectat Sadellenc

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 29
  • Gènere: Masculí
Re: CRONICA SABADELL- VILAJOISA
« Respondre #1 el: 12 de de 2006, 19:11:48 pm »
me podrias decir kien ha sido el autor del gol??? ferni20, es que me lo he perdido. gracias¡¡

ferni20

• Visitant
« Respondre #2 el: 12 de de 2006, 19:16:33 pm »
Cañadas de penalty, j**** mira q hemos tenido ocasiones hoy eh pero q pf...... stamos negados y somos uno d los 4 candidatos a bajar.

PD Gallo eres un ******, vete d una p... vez es q ni en Tercera quiero a un jugador asi.

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #3 el: 12 de de 2006, 19:21:28 pm »
hemos jugado mejor kuando no a jugado sergio iglesias.... será casualidad???....

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #4 el: 12 de de 2006, 19:35:53 pm »
hemos jugado mejor kuando no a jugado sergio iglesias.... será casualidad???....

sera...  :laugh: :laugh: :laugh: .
abria  k darles escapada a unos quantos jugadores

PS: Neftalí TITULAR

Desconnectat Urko_4ever

• Infantil
  • Missatges: 216
« Respondre #5 el: 12 de de 2006, 19:36:30 pm »

PD Gallo eres un ******, vete d una p... vez es q ni en Tercera quiero a un jugador asi.
FERNI20 avui e vist un gallo molt lluitador, jo crec que si tots lluitessin tan kom ell no estariem aixi!
A 1r O 3a SOM  el SABADELL!!!

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 692
« Respondre #6 el: 12 de de 2006, 19:37:52 pm »
Cañadas de penalty, j**** mira q hemos tenido ocasiones hoy eh pero q pf...... stamos negados y somos uno d los 4 candidatos a bajar.

els que han de  marxar són els directius i el president,

ferni20

• Visitant
« Respondre #7 el: 12 de de 2006, 19:51:03 pm »

FERNI20 avui e vist un gallo molt lluitador, jo crec que si tots lluitessin tan kom ell no estariem aixi!
Ja pots anar lluitant q si no saps tenir una pilota als peus......pocs gols marcaràs... em recorda al Tariq aquest home, pero weno el Tariq almenys feia nosa a la defensa rival

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #8 el: 12 de de 2006, 20:18:37 pm »

Casualitat :icon_question:
Que và. És claríssim que no val per construïr joc.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #9 el: 12 de de 2006, 20:36:55 pm »

Ja pots anar lluitant q si no saps tenir una pilota als peus......pocs gols marcaràs... em recorda al Tariq aquest home, pero weno el Tariq almenys feia nosa a la defensa rival

el gallo que se vuelva al jaen, por dios! es el delantero mas malo que emos tenido en muxo tiempo... :-[
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona