Autor Tema: No és moment de ressignar-se, cap ben alt i endavant!!!  (Llegit 1114 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
  • Gènere: Masculí
No és moment de ressignar-se, cap ben alt i endavant!!!
« el: 13 de de 2006, 12:30:09 pm »
Que un estat d´apatia, ressignació i gairebé indiferència pugui afectar a part de l´afició arlequinada pot tenir una explicació, una certa lògica. Ara bé, que aquest mateix estat d´ànim acabi arribant al consell d´administració em semblaria gravíssim. Vosaltres sou els dirigents d´aquest club, sou els que han d´abandonar el vaixell en última instància i escoltar ahir a Ràdio Sabadell que passés el que passés RES canviaria en el club fins a final de temporada...
En primer lloc em semblaria una irresponsabilitat, tanta que inclús em sembla del tot impossible per part de gent que, com vosaltres, s´està deixant autèntiques millonades en aquest club. Sense anar més lluny, aquest mateix diumenge he sentit comentaris que apuntaven a que el propi president portava gastats de la seva butxaca uns vint milions de les antigues pessetes. Per aquest motiu, i molts d´altres, no em crec que aquest consell que, malgrat tot, està intentant mantenir "a flote" aquest club hagi arribat a un estat de ressignació tal que ja ni es plantegi provar res que pugui ja en última instància variar la trajectòria d´aquest equip. Em nego a creure que ja doneu per fet el descens a tercera. La immensa majoria de vosaltres sou massa del Sabadell, com per creure´m això.
La covardia, el que diran, la ressignació, no estan fetes per vosaltres. Crec que malgrat tot, heu demostrat valentia en moments molt fumuts, i repeteixo, no em puc creure que hagueu llançat la tovallola. Per mi, gent que dóna per fet que res canviarà passi el que passi, sembla que s´estigui rendint i encomanant-se a alguna verge o sant.
Senyors directius, el passat és passat, oblidint-se del que diran, oblidint-se del que ha passat, el nostre futur està condensant en onze jornades de lliga. En futbol, en onze jornades poden passar milions de coses, queden encara 33 punts en disputa i em semblaria molt fort que ningú d´aquest consell no aixequés la veu i liderés un canvi total d´actitud en el club. Jo, a Jaume Bonet l´he recolzat des del dia que va arribar, i no me´n amago, inclús vaig apostar per ell en cas de perdre la categoria. També haig de dir que l´equip no juga malament, en absolut, però com ja debeu saber, i millor que ningú, els resultats manen. El plantejament que ahir va presentar el nostre entrenador és del tot inacceptable en un equip que es juga la vida i que a més, juga a casa. Mireu cap a casa, ens queda una lliga d´onze partits, i al Juvenil A tenim un home arlequinat de cap a peus, que sent com el que més aquests colors, que ja ha demostrar que connecta amb aquests jugadors als que, de ben segur, els insuflarà l´honor i orgull que representa vestir aquests colors centenaris.
No ho dubteu, no tingeu por, passeu olímpicament dels titulars del diari, ara més que mai, mireu pel club i per una ressurrecció que amb Manolo Fernández és més que possible. Oblideu el que diran, penseu en fred i no temeu un altre canvi d´entrenador. Pitjor és impossible fer-ho, a nivell de joc no, però sumar cinc punts de trenta és del tot aplastant, són estadístiques irressistibles per qualsevol tècnic i club al món. No deixeu podrir-se més aquesta situació per la senzilla raó de que com ja hem tingut no sé quants entrenadors... No!!! Això és indiferent , totalment indiferent. MAI, escolteu bé, MAI cap seguidor d´aquest club els recriminarà res que hagi estat en benefici del Sabadell, i crec que ara aquesta decisió seria en busca d´una reacció vital d´aquest equip. Amb Manolo Fernández a la banqueta s´han acabat les polèmiques, la unió seria total i absoluta i a més en cas de "morir", moririem amb un capità arlequinat 100% i que segur, haurà fet lo impossible per aixecar aquest equip.
No ens enganyem més, s´ha de fer alguna cosa. La destitució de l´entrenador no ens assegura res, però crec que pitjor és perdre la categoria i quedar sempre amb el dubte de que hagués pogut passar si el canvi d´entrenador hagués arribat. Si es comencen a guanyar partits NINGÚ recordarà quants entrenadors hem tingut, i si ens salvem, ja no cal ni que els hi digui.
Mirem més cap a casa nostra, deixem-nos de més experiments fallits, aixequem el cap, vosté mateix, senyor Gil, vice-president d´aquest club i portaveu, i per tant home fort, li demano en nom del club i d´aquesta afició, que vosté mateix sigui qui aixequi la veu en aquest consell, foti un cop de puny sobre la taula i miri de treure´ns a tots plegats, president i secretari tècnic inclosos, de l´estat d´apatia, ressignació absoluta en el que ens trobem. Estem a temps de tot, segur, però cal un canvi, alguna cosa ha de passar, i aquesta es posar a la banqueta un home respectat, arlequinat 100%, que tindrà la tranquil.litat absoluta per treballar i que segur, li treurà del cos als jugadors tantes pors i inseguretats. Necessitem caràcter, amb perdó, algú amb un parell de collons que aixequi aquest equip, i que es deixi de més lamentacions i plantejaments porucs. Si la nostra veu cantant ha de ser la d´un home que lo únic que sap dir és que ja guanyarem un dia o una altre, i que tot arribarà...

Molts ànims, molta sort... I perdoni la parrafada.

VISCA EL CE SABADELL FC ARA I SEMPRE!!!!!!!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
Re: No és moment de ressignar-se, cap ben alt i endavant!!!
« Respondre #1 el: 13 de de 2006, 13:08:21 pm »
company vicenç ara el senyor gil et respondra que no,pero fa setmanes que de portes en dins donen la categoria per perduda.......

Desconnectat Andreu Gil

• Infantil
  • Missatges: 134
« Respondre #2 el: 14 de de 2006, 10:30:12 am »
Vicenç:

Tens molta raó amb el que dius i comparteixo practicament el 100% el teu escrit, sempre he donat la cara als moments dificils, pero saps estic cansat de veure acusacions que diuent que si som uns mafiosos, especuladors, etc.

Jo vaig entrar al Consell amb il·lussió, implicació al 100%, capacitat de lluita i de treball, pero la situació a mi personalment m'ha desbordat. Aquest any el projecte ens va donar trempera a tots, pero els fets han estat terriblement negatius.

Jo crec en la salvació i crec amb el revolsiu que tu apuntes, fare tot el que estigui a les meves mans per que el Sabadell no perdi la categoria.

Salutacions

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #3 el: 14 de de 2006, 21:21:27 pm »
endavant Andreu !!

que no ens donin per morts abans de morir !!

nomès un consell: feu el que sigui per que tots els partits hi hagi el maxim de gent possible a l'estadi (entrades 1 €, guardioles,...)

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #4 el: 14 de de 2006, 21:34:05 pm »

Endavant Andreu, és l´hora dels arlequinats autèntics i tú ets un d´ells.   La situació ens desborda una mica a tots, però hem de pensar que el C.E.Sabadell té 100 anys d´Història, i hem d´aconseguir que en tingui almenys 100 més.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #5 el: 15 de de 2006, 11:50:36 am »
Teniu el meu recolzament 100%, malgrat pugui estar més o menys d´acord amb algunes de les vostres decisions. Estic convençut que entre tots ho aixecarem, i quan acabi la temporada ens tornarem a aixecar per fer un Sabadell de futur on l´experiència que heu adquirit us ajudarà fer un club millor.
Visca la gent que estima i treballa per aquest club i fora els oportunistes!!!

VISCA EL CE SABADELL FC!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-