Autor Tema: ultim esforç afició...  (Llegit 642 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
ultim esforç afició...
« el: 14 de de 2006, 20:25:20 pm »
be, jo no em faix a la idea de jugar a 3a, per que es que no mu puc creure... :o , els jugadors sabem que donaran tot el maxim de si mateixos, en els partits que queden i tin un presentiment de que si guanyem a benidorm ens salvem, per aixo crec que si diumenge wañem a benidorm l'aficio em de fer algo a la semana seguent contra l'hospi, posarnos tots junts en algun lloc del camp, fer la cridar a familiars i amics, es l'ultima i lem de aprofitar, nosaltres no em fallat mai doncs o em de demostrar deixan-nos de veritat la veu tots junts sisplau! a preferent a gol on calgui fem pinya de veritat i no de boca, encara que siquem 2000 si ens posem junts sens es pot escoltar i molt, no ens queda una altre inten-m'ho no abandonem el vaixell avans de que sens fonsi, l'hospi si que es rival directe i si ens unim tots i cridem tots, i animem tots els jugadors de l'hospi quedaran cagats i els nostres s'haurien de motivar, no em veig a 3a, i encara menys si ian possibilitats, som el sabadell? o no som el sabadell?
VINGA TOTS A UNA! (aquest cop de veritat i no de boca! ;) )
que ens costa posarnos tots junts al camp fent pinya i animant? a la gent li fa vergonya animar o que? per que ami em dona aquesta sensació, tots junts fins al final no ens en queda un altre...som-hi endavant sisplau, entre tots o em de treure endavant, crec en la salvació, ja que queden punts en joc...
penseu bé fins la semana que be no ens podem quedar de brazos creuats si ja opcions :surprised: aquest cop no o fem per demostar-ho als jugadors sino per l'estima als colors :bandera, diquem NO A 3a!

SOM EL SABADELL! :clap
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Fum, fum, fum

• Visitant
Re: ultim esforç afició...
« Respondre #1 el: 14 de de 2006, 20:30:51 pm »
quina mania amb aixo de posarvos tots junts?? quan ho has vist tu aixo en un estadi... si, la zona en la que esteu quedaria una mica mes plena i se sentiria mes unit, pero... i la resta de lestadi? tot buit!!!! aixo no es pot fer home, seria molt dolent... si ens posem a un gol... quan la jugada estigui a laltre semblara que juguin a porta tancada... i si ens posem a general o a tribuna... sempre atacaran i defensaran veient ciment i mes ciment... no entenc pq tanta ansia ultimament en posarnos tots junts a un lloc concret...

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
  • Gènere: Masculí
Re: ultim esforç afició...
« Respondre #2 el: 14 de de 2006, 21:05:51 pm »
2000 aficionados, no y no! Tenmos k ser mas de 5 mil personas! Para eso guardiolas o entrada a 1 euro, dejemonos de tonterias k si algunos socios no estan conformes ni nada, estamos hundidos, viene un rival directo k de perder o empatar practicamente decimos adios a la 2b y si ganamos tenemos muxo k decir, viene la television. Son muxos motivos para k el estadio presente un gran aspecto, y si eso es lo k keremos, dependemos de la directiva...
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!