be, jo no em faix a la idea de jugar a 3a, per que es que no mu puc creure...
, els jugadors sabem que donaran tot el maxim de si mateixos, en els partits que queden i tin un presentiment de que si guanyem a benidorm ens salvem, per aixo crec que si diumenge wañem a benidorm l'aficio em de fer algo a la semana seguent contra l'hospi, posarnos tots junts en algun lloc del camp, fer la cridar a familiars i amics, es l'ultima i lem de aprofitar, nosaltres no em fallat mai doncs o em de demostrar deixan-nos de veritat la veu tots junts sisplau! a preferent a gol on calgui fem pinya de veritat i no de boca, encara que siquem 2000 si ens posem junts sens es pot escoltar i molt, no ens queda una altre inten-m'ho no abandonem el vaixell avans de que sens fonsi, l'hospi si que es rival directe i si ens unim tots i cridem tots, i animem tots els jugadors de l'hospi quedaran cagats i els nostres s'haurien de motivar, no em veig a 3a, i encara menys si ian possibilitats, som el sabadell? o no som el sabadell?
VINGA TOTS A UNA! (aquest cop de veritat i no de boca!
)
que ens costa posarnos tots junts al camp fent pinya i animant? a la gent li fa vergonya animar o que? per que ami em dona aquesta sensació, tots junts fins al final no ens en queda un altre...som-hi endavant sisplau, entre tots o em de treure endavant, crec en la salvació, ja que queden punts en joc...
penseu bé fins la semana que be no ens podem quedar de brazos creuats si ja opcions
aquest cop no o fem per demostar-ho als jugadors sino per l'estima als colors
, diquem NO A 3a!
SOM EL SABADELL!