Hola amics.
Primer de tot agrair al Webteam SBD la feina que fa perque a internet tinguem un raco arlekinat, un raco a on sempre s'ha pogut dir el que es pensa sense cap tipus de censura... qui la vegi a on no i es que s'ho faci mirar.
Reialment la feina ben feta es veu de lluny, tenim un forum amb prop de 600 usuaris i tenin un forum a on la gent hi participa molt. Us en puc asegurar que aixo a internet es molt dificil, i si aquest forum l'ha aconseguit es perque sempre se ha deixat parlar a tothom. Si teniu dubtes, hi podeu entrar a forums d'equips de primera divisio, i veure que son buit.
Aixi doncs, qui no agafa de tant en tant un calenton i engena a la lluna tot ? ... ja podeu baixar les mans nois.
Pues bueno, durant les setmanes que Webteam SBD hi sigui de vacances, aqui hi sere jo per a intentar ajudar-vos en tot el que necesiteu.
La meva tasca no es moderar, res d'aixo, perque aqui a aquest forum no fa falta, sou bona gent... malgrat que de tant en tant entri algun nou i la lii.
La meva tasca sera que el forum no es quedi penjat ni un segon... ho intentare, i si res falla ho arreglarem... cap problema.
Nois, xerrem del nostre C.E. Sabadell i sobretot siguem feliços, aixo si es l'important.
Una abraçada a tothom i deixem descansar al Webteam SBD.