Autor Tema: Estem GAIREBÉ morts  (Llegit 3528 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Estem GAIREBÉ morts
« el: 13 de de 2006, 18:26:33 pm »
Al pricnpi del post, voldria enssenyar-vos dues estadístiques que tots sabeu, però que son cada cop més esgarrifoses:

Bé, a més dels 14 partits seguits sense guanyar, hi ha més cosetes:

En els 27 partits de lliga que portem jugats, en 4 ocasions ha existit un empat a 0. Bé, llavors en els 23 restants hi ha hagut gols. D'aquest 23 partits, el Sabadell ha marcat primer que el rival en tan sols 5 ocasions i hem guanyat tan sols en 2 ocasions. Bé, portem 4 victories a la lliga, amb lo qual aquesta dada tampoc és massa rellevant.
D'altra banda, dels 27 partits, només hem pogut acabar amb la porteria imbatuda en 5 partits. Lamentable.

I la que per a mi és la dada més ESGARRIFOSA és la següent:

Dels 24 gols que portem a favor, ATENCIÓ a la dada, 19 d'ells han estat a pilota aturada, o en un rebuig a pilota aturada. Un altre, el que faria 20, se'l va fer Càmara, jugador del Badalona en pròpia porta. Per tam NOMÉS hem marcat 4 gols en jugada elaborada. 1 contra el Terrassa, un altre contra l'Alcoyano, un altre contra el Logroñés i l'últim contra el Peralta. Estadístiques de 3a divisió.

Bé, el títol del post, vé refernciat en que jo era dels pocs que quedem, que encara creia en la salvació. Ara hi crec molt menys, però mantinc l'esperança fins diumenge després de Benidorm. Bé, tots erem conscients que del doble partit Vilajoiosa - Benidorm, teniem que sumar 4 punts. Doncs bé, la victoria a casa i empat fora. Vaja, l'empat ja el tenim, i ara toca guanyar. Si no es fa a Benidorm les ultimes 10 jornades seran un calvari perque ja serem de 3a divisió.
Vaja, el que jo penso és el següent i segurament soni a utòpic. Però guanyant diumenge, retallem punts a Hospi i/o Reus; juguen entre ells. La següent rebem a l'Hospi, per tan una victoria retallaria més les distancies i segurament els tindriem a menys de 3 punts. Vaja, que com diu el títol, crec que estem gairebé morts i enfonsats. Només em queda l'esperança de Benidorm i guanyar a l'Hospi a casa.

PD: Segueixo sense entendre una cosa, i potser és només percepció meva però...... tinc la sensació que la majoria de jugadors, almenys ahir, no van ficar els collons necessaris per guanyar. Vull dir que si volem alguna cosa s'ha de presionar, córrer a buscar la bola quan surt de banda, deixar-se els ous..... cosa que a mi em va semblar que molts no feien. I per acabar, tampoc entenc perque un equip deshauciat com el nostre que ha de sortir a mossegar, espera a l'equip rival al seu propi camp. Que no veia el Bonet, que cada cop que apretavem als seus defenses, aquests la perdien  :icon_question: Vaja, que ens enfonsem sense fer el que s'hauria de fer. 
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
Re: Estem GAIREBÉ morts
« Respondre #1 el: 13 de de 2006, 18:30:22 pm »
Que no Mutio estas equivokat segons la directiva i el gerent tenim el millor entrenador del mon i ens salvara( per cert aquest entrenador no ha guanyat  cap partit)

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #2 el: 13 de de 2006, 18:31:44 pm »
Que no Mutio estas equivokat segons la directiva i el gerent tenim el millor entrenador del mon i ens salvara( per cert aquest entrenador no ha guanyat  cap partit)

Evidentement si jo fos el Boent no faria el que està fent, però també dic una cosa. Si perdem a Benidorm que ja vagin buscant entrenador per l'any vinent i que vagi començant a perfilar un nou equip. Almenys tindrem temps per a fer les coses bé.

Crec també, que ara un canvi d'entrenador ja no serviria per res. S'hagués hagut de fer abans. Ara ja és massa tard  :ko

www.miequipo.es

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #3 el: 13 de de 2006, 18:35:52 pm »
Es que jo crec Mutio que ja No tenian que portar aquest entrenador desde el primer dia que van fallar el que no entenc es per que l'aguantan tant?

Gràcies Directiva per portar el Sabadell a tercera

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #4 el: 13 de de 2006, 18:42:21 pm »
amb els numeros a la ma i les declaracions de bonet, en qualsevol club hagues plegat o l'haguessin fet fora fa com a minim tres setmanes. referent a lo esportiu, crec q soc lunic... pero soc mes optimista que fa dues setmanes... i m'explico: s'havia de produir un canvi en els jugadors i a terrasa va passar aixo. l'amic mutio diu que no, pero pels comentaris que es fan aqui i pel que escolto jo a RS crec que es va mantenir el diumenge. estem a 6 punts de lospi (que seran 7) i a 7 del reus (q marca la salvacio directa!!). el benidorm ja no es juga res el diumenge i nosaltres em de sortir a mort. de guanyar estariem a 3/4 punts de la salvacio... i ens la jugarem amb els rivals directes. depenem de nosaltres. aquesta es la sort i pot ser la nostra perdició a la vegada. jo crec que ara s'ha de confiar amb l'equip. demostralsi que estem amb ells i anar a per totes mentres es pugui. JA QUE LA DIRECTIVA NO FA RES... NO SIGUEM COM ELLS. A PER TOTES, QUE ENCARA ES POT!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #5 el: 13 de de 2006, 18:45:24 pm »
Mutio encara que hagi estat a pilota aturada, crec que has de contar el del terrassa a l'estadi olimpic com a gol en propia porti del Piti.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #6 el: 13 de de 2006, 18:48:53 pm »
Fum, fum, fum estic d'acord amb tu

JA QUE LA DIRECTIVA NO FA RES... NO SIGUEM COM ELLS. A PER TOTES, QUE ENCARA ES POT!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #7 el: 13 de de 2006, 19:09:37 pm »
Mutio encara que hagi estat a pilota aturada, crec que has de contar el del terrassa a l'estadi olimpic com a gol en propia porti del Piti.

Si si, ja l'he comptat dins dels gols a pilota aturada, ja que és en él córner quan es marca; però ja està comptabilitzat dins els 19 de pilota aturada.

www.miequipo.es

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #8 el: 13 de de 2006, 19:36:05 pm »
mutio aquesta temporada es tan dolenta que ja veig que pasara el diumenge perdrem a benidorm i empat el hospi-reus.....

GRACIES DIRECTIVA PER PORTAR EL SABADELL A TERCERA

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #9 el: 13 de de 2006, 19:40:14 pm »
I un apunt:

Ahir el porter de la Vilajoiosa, només va 'blocar' un xut fort.  Dels demés, no en vem aprofitar cap.
Ens ho hem de fer mirar. I molt.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #10 el: 13 de de 2006, 19:42:22 pm »
al proxim partit en una daquestes jugades q baixi algu de vosaltre a empenyer la pilota cap a dins... q si no no hi haura forma...

ferni20

• Visitant
« Respondre #11 el: 13 de de 2006, 20:56:38 pm »
Al pricnpi del post, voldria enssenyar-vos dues estadístiques que tots sabeu, però que son cada cop més esgarrifoses:

Bé, a més dels 14 partits seguits sense guanyar, hi ha més cosetes:

En els 27 partits de lliga que portem jugats, en 4 ocasions ha existit un empat a 0. Bé, llavors en els 23 restants hi ha hagut gols. D'aquest 23 partits, el Sabadell ha marcat primer que el rival en tan sols 5 ocasions i hem guanyat tan sols en 2 ocasions. Bé, portem 4 victories a la lliga, amb lo qual aquesta dada tampoc és massa rellevant.
D'altra banda, dels 27 partits, només hem pogut acabar amb la porteria imbatuda en 5 partits. Lamentable.

I la que per a mi és la dada més ESGARRIFOSA és la següent:

Dels 24 gols que portem a favor, ATENCIÓ a la dada, 19 d'ells han estat a pilota aturada, o en un rebuig a pilota aturada. Un altre, el que faria 20, se'l va fer Càmara, jugador del Badalona en pròpia porta. Per tam NOMÉS hem marcat 4 gols en jugada elaborada. 1 contra el Terrassa, un altre contra l'Alcoyano, un altre contra el Logroñés i l'últim contra el Peralta. Estadístiques de 3a divisió.

Bé, el títol del post, vé refernciat en que jo era dels pocs que quedem, que encara creia en la salvació. Ara hi crec molt menys, però mantinc l'esperança fins diumenge després de Benidorm. Bé, tots erem conscients que del doble partit Vilajoiosa - Benidorm, teniem que sumar 4 punts. Doncs bé, la victoria a casa i empat fora. Vaja, l'empat ja el tenim, i ara toca guanyar. Si no es fa a Benidorm les ultimes 10 jornades seran un calvari perque ja serem de 3a divisió.
Vaja, el que jo penso és el següent i segurament soni a utòpic. Però guanyant diumenge, retallem punts a Hospi i/o Reus; juguen entre ells. La següent rebem a l'Hospi, per tan una victoria retallaria més les distancies i segurament els tindriem a menys de 3 punts. Vaja, que com diu el títol, crec que estem gairebé morts i enfonsats. Només em queda l'esperança de Benidorm i guanyar a l'Hospi a casa.

PD: Segueixo sense entendre una cosa, i potser és només percepció meva però...... tinc la sensació que la majoria de jugadors, almenys ahir, no van ficar els collons necessaris per guanyar. Vull dir que si volem alguna cosa s'ha de presionar, córrer a buscar la bola quan surt de banda, deixar-se els ous..... cosa que a mi em va semblar que molts no feien. I per acabar, tampoc entenc perque un equip deshauciat com el nostre que ha de sortir a mossegar, espera a l'equip rival al seu propi camp. Que no veia el Bonet, que cada cop que apretavem als seus defenses, aquests la perdien  :icon_question: Vaja, que ens enfonsem sense fer el que s'hauria de fer. 
Jo o sento molt pero per primer cop estic totalment d'acord amb tot el que dius en aquest text, està clar q d'aquests 2 partits s'havien d sumar 4 punts, i d moment en tenim 1 i el partit d casa ja l'hem jugat, recordar q falten els 10 min d lospi amb l'alacant q ens poden deixar a 9 d la salvació..... i això de que guanyarem a l'hospi encara s'ha de veure.... està clar q si no tenim anims nosaltres no en tindrà ningú,pero jo veient les estadístiques d'aquest equip i tal com dius tu veient q no surten amb les ganes d'un equip q està en la situació q està ( tret d Cañadas i 2 o 3 més la resta els vec amb un passotisme i poca entrega impressionant..), es vol comparar la situacio de l'any passat amb la d'aquest any i crec q no té absolutament res a veure, l'equip d l'any passat el veia amb mooooolta més actitud i feien molta més pinya... aquest equip no,aquest equip té por d la pilota i quan la té s'stresa moltissim i no sap com treuresela d sobre...... en fi a veure com surt tot aixo, pero q em sembla q lamentarem el no haber fet fora al Bonet i no haber fitxat bé al mercat d'hivern

Desconnectat Cyan

• Infantil
  • Missatges: 240
« Respondre #12 el: 13 de de 2006, 21:23:50 pm »

Noi, aixo ja ho diu tot. He sigut veure aquesta frase i donar-me'n conta de lo "putejats" que esteu. Rectifiqueu-me si m'equivoco, pero m'imagino que estem parlant de la mateixa directiva de l'any passat, i de l'altre, i de l'altre i de l'altre...   Per tant, es obvi que algú de dalt (de la sala VIP) ("de la plana mayor" vaja) pretén fer baixar al sabadell, i al final sembla ser que ho aconseguirà per fi. No trobo normal que siguin tants anys jugant amb foc.... any rere any. Si jo no fos egarenc, diria que teniu un infiltrat veí, pero evidentment espero que no.

Amics, ara ja no en queda altre que culpar a aquesta directiva. Vaja, jo de vosaltres, no els hi perdonaria estar jugant d'aquesta manera amb els meus sentiments. Deixeu estar el Bonet, que, vulguis que no, es un entrenador, i mereix tot el respecte, i més sobretot tenint en compte que va venir a mitja temporada, i que no va ser culpa seva els fitxatges que s'havien fet, ja que ell segurament n'hagués fet uns altres. Ell només intenta treballar amb el que hi ha. Evidentment deu patir molt, per decidir quina alineacio més pot inventar amb el poc material que té.

Resumint. Després de tots aquests anys, de qui us sembla la culpa de tot aquest fracas que ha dut un "gran club" a la destrucció ?? (i no em puc creure que sigui jo qui està parlant aixi de vosaltres)

teniu tres opcions:
a) Bonet
b) Jugadors
c) President/Secretari tècnic

EVIDENTMENT QUE ES LA C

Egarenc de naixement, per servir-lo...

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #13 el: 13 de de 2006, 21:28:08 pm »
Rectifiqueu-me si m'equivoco, pero m'imagino que estem parlant de la mateixa directiva de l'any passat, i de l'altre, i de l'altre i de l'altre...   

et rectifico, jeje... les directives van cambiant... ultimament cap dura mes d'un any... pero weno en el que es el fons tot ve a ser el mateix... gent amb interessos propis més elevats que els del club... que sels pasen per larc del triomf... weno aqui a sabadell sen diu larc de la derrota... pq el triumf no ens enrecordem del que es

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #14 el: 13 de de 2006, 21:29:55 pm »
Esta clar que es la c. Tenim una plantilla que juga be, pero tenint tres davanters es fa fora a un, al mister que va venir, amb ganes i que volia treballar (ho va fer) el fan fora, i clar, porten a un ninot farmamister, aixi ens va. Pero bueno, ara no podem dir res a la directiva directament, ja ni contesten, aixi que, mal que ens pesi, toca animar  :bigcry:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Cyan

• Infantil
  • Missatges: 240
« Respondre #15 el: 13 de de 2006, 21:30:36 pm »
Rectifiqueu-me si m'equivoco, pero m'imagino que estem parlant de la mateixa directiva de l'any passat, i de l'altre, i de l'altre i de l'altre...   

et rectifico, jeje... les directives van cambiant... ultimament cap dura mes d'un any... pero weno en el que es el fons tot ve a ser el mateix... gent amb interessos propis més elevats que els del club... que sels pasen per larc del triomf... weno aqui a sabadell sen diu larc de la derrota... pq el triumf no ens enrecordem del que es

osti dons aleshores ja no se que deu pas ser....
Egarenc de naixement, per servir-lo...

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #16 el: 13 de de 2006, 21:32:06 pm »

rectifico cambia el president d'aquest any al pasat pero el tema el domina la mateixa gent es a dir ajuntament

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #17 el: 13 de de 2006, 21:32:52 pm »

no es gaire dificil de saber el que es company, es el que jo et dic... els interessos propis... la nova creu alta genera molt interes... i nomes juguen a veure qui es posiciona bé per quan arribi el moment... i l'ajuntament el primer... es molt trist. i els socis no podem fer res pq les accions les te l'ajuntament. i aixo seguira aixi fins que desapareguem o fins que arribi el moment q et comento... llavors que deu ens agafi amb la muda neta...

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #18 el: 13 de de 2006, 21:35:06 pm »
mireu si genera interes que en una junta controlada per l'ajuntament psc tambe tenim algun del p.p  :laugh: :laugh:

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #19 el: 13 de de 2006, 21:35:38 pm »

rectifico cambia el president d'aquest any al pasat pero el tema el domina la mateixa gent es a dir ajuntament

si si... es el que volia dir... q la directiva cambia... pero el rerefons es el mateix...