Al pricnpi del post, voldria enssenyar-vos dues estadístiques que tots sabeu, però que son cada cop més esgarrifoses:
Bé, a més dels 14 partits seguits sense guanyar, hi ha més cosetes:
En els 27 partits de lliga que portem jugats, en 4 ocasions ha existit un empat a 0. Bé, llavors en els 23 restants hi ha hagut gols. D'aquest 23 partits, el Sabadell ha marcat primer que el rival en tan sols 5 ocasions i hem guanyat tan sols en 2 ocasions. Bé, portem 4 victories a la lliga, amb lo qual aquesta dada tampoc és massa rellevant.
D'altra banda, dels 27 partits, només hem pogut acabar amb la porteria imbatuda en 5 partits. Lamentable.
I la que per a mi és la dada més ESGARRIFOSA és la següent:
Dels 24 gols que portem a favor, ATENCIÓ a la dada, 19 d'ells han estat a pilota aturada, o en un rebuig a pilota aturada. Un altre, el que faria 20, se'l va fer Càmara, jugador del Badalona en pròpia porta. Per tam NOMÉS hem marcat 4 gols en jugada elaborada. 1 contra el Terrassa, un altre contra l'Alcoyano, un altre contra el Logroñés i l'últim contra el Peralta. Estadístiques de 3a divisió.
Bé, el títol del post, vé refernciat en que jo era dels pocs que quedem, que encara creia en la salvació. Ara hi crec molt menys, però mantinc l'esperança fins diumenge després de Benidorm. Bé, tots erem conscients que del doble partit Vilajoiosa - Benidorm, teniem que sumar 4 punts. Doncs bé, la victoria a casa i empat fora. Vaja, l'empat ja el tenim, i ara toca guanyar. Si no es fa a Benidorm les ultimes 10 jornades seran un calvari perque ja serem de 3a divisió.
Vaja, el que jo penso és el següent i segurament soni a utòpic. Però guanyant diumenge, retallem punts a Hospi i/o Reus; juguen entre ells. La següent rebem a l'Hospi, per tan una victoria retallaria més les distancies i segurament els tindriem a menys de 3 punts. Vaja, que com diu el títol, crec que estem gairebé morts i enfonsats. Només em queda l'esperança de Benidorm i guanyar a l'Hospi a casa.
PD: Segueixo sense entendre una cosa, i potser és només percepció meva però...... tinc la sensació que la majoria de jugadors, almenys ahir, no van ficar els collons necessaris per guanyar. Vull dir que si volem alguna cosa s'ha de presionar, córrer a buscar la bola quan surt de banda, deixar-se els ous..... cosa que a mi em va semblar que molts no feien. I per acabar, tampoc entenc perque un equip deshauciat com el nostre que ha de sortir a mossegar, espera a l'equip rival al seu propi camp. Que no veia el Bonet, que cada cop que apretavem als seus defenses, aquests la perdien
Vaja, que ens enfonsem sense fer el que s'hauria de fer.