Autor Tema: Reunió d'urgència amb l'Ajuntament (...?)  (Llegit 4460 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7184
  • Gènere: Masculí
Reunió d'urgència amb l'Ajuntament (...?)
« el: 13 de de 2006, 22:08:37 pm »
extret de RS avui:

Reunió d'urgència amb l'Ajuntament
Per la seva part un grup d'empresaris, ex-entrenadors i ex-presidents juntament amb gent experta de futbol i que lògicament volne el bé del Sabadell han demanat una reunió d'urgència amb l'Ajuntament de Sabadell per buscar alguna solució a la greu situació que travessa l'equip. En aquesta reunió també s'ha invitat als membres de l'actual Consell d'Administració del Centre d'Esports Sabadell.

Cada any amb la mateixa història. Cada any surten arlequinats poderossos per arreglar-ho tot: antics presidents, etc etc...   Collons, si que hem tingut de presidents, grups d'empresaris, entrenadors...  Si s'ajuntessin tots poder estariem a primera!

Crec que ens volen tornar a vendre la moto, però la afició arlequinada ja està cremada del tot: vol resultats, ja no es conformen amb il·lusions i promeses.

Primer veiem els resultats, que desprès decidirem. NO MÉS FUM !!

i per cert, que donin la cara tots ells amb noms i cognoms i ens diguin per que no treien el cap abans, ara fa 2, 3 o 4 anys.

Fum, fum, fum

• Visitant
Re: Reunió d'urgència amb l'Ajuntament (...?)
« Respondre #1 el: 13 de de 2006, 22:19:07 pm »
ES VERGONYÓS I PATÈTIC.

Jugar amb els sentiments d'un equip tant històric. Directius amb interessos propis... i el que encara em fa mes vergonya, l'ajuntament. Mentre tots els ajuntaments d'Espanya ajuden al club de la ciutat amb grans aportacions... en alguns casos son el pilar base del pressupost... aqui no, aqui al reves. A enfonsar-lo lo mes avall possible, que baixi a Tercera, que desaparegui... aixi podrem fer pisos sense que ningu es queixi a la Nova Creu Alta i ens forrarem una miqueta mes tots. I ara que em vingui l'Andreu Gil i digui que no accepta que digui això. DONCS JA N'ESTIC FART... de mafies i de interessos. "SENYORS", foteu la NCA a terra pero deixeu-nos als arlequinats en pau amb els nostres sentiments. Ja estic fart de veure els meus colors arrossegant-se any si any també per aquest pou de la segona b. Ja estic fart que em venguin projectes utopics amb l'unic objectiu que guanyar diners ells... I aquest any ja ha sigut el summum... vergonyós per complet... no només fan aixo que dic sense contemplacions i a plena llum del dia si no que a sobre no es molesten ni a aparentar que s'interessen pel possible descens de lequip. Ni això.

Sento molt sortir amb això ara.. ja se que es el q menys necessitem... pero no puc mes... porto molt temps callant pero es que cada vegada anirem a pitjor.. els que manen a sabadell volen el PITJOR pel club... i no ho hem de consentir mes... ara toca estar al costat dels jugadors, apoiarlos, salvarnos... i deixar en evidencia als directius estan a mort amb els jugadors que em criticat tant i amb ells no... i despres, a final de temporada... quan larbitre piti el final de lutlim partit... tots a correr cap al palco... q no sen escapi ni un... i el qui s'escapi que no torni mai mes...

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #2 el: 13 de de 2006, 23:01:27 pm »
al final, encara haurem de fer bons els Gonzalez Cano, snif, resignació...

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #3 el: 13 de de 2006, 23:04:04 pm »
Jo trobo molt bé que com a mínim algú es mogui...

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #4 el: 13 de de 2006, 23:08:04 pm »
el normal i llogic que gent que estima el club i veu que aquests inutils no foten res per salvar l'equip es moguin i demanin explicacions

wimpi

• Visitant
« Respondre #5 el: 13 de de 2006, 23:11:15 pm »
el normal i llogic que gent que estima el club i veu que aquests inutils no foten res per salvar l'equip es moguin i demanin explicacions

Kina gent ke estima al club? la ke ens va baixar a 3ª fa 15 anys? o la ke ens mantenia a 2ªB sense pagar als jugadors a final de temporada?

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #6 el: 13 de de 2006, 23:12:13 pm »
no l'estima el teu estimat ajuntament

wimpi

• Visitant
« Respondre #7 el: 13 de de 2006, 23:14:40 pm »
no l'estima el teu estimat ajuntament

no se suposa ke estem parlant dels super empresaris salvadors del sabadell ke van estar pero ke cuan van estar no van fer el ke diuen ke faran si els i deixen ser cuan siguin?

Trobo ke l'ajuntament es maco, gran, encara ke no magrada massa el color rosa pastel ke te.... en tot cas, no vaig tan desesperat com per estimarme a un edifici.

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #8 el: 13 de de 2006, 23:20:44 pm »
el soteras es del sabadell? el ibars es del sabadell? saps els calers que carles ibars a perdut al sabadell?
nomes pregunto el larrosa tenia idea d'on estaba el camp del sabadell abans d'entrar a la junta?
per cert aquests grans gestors(ajuntament) perque no van acceptar vendre el club la temporada pasada a un conegudisim empresari d'aprop de sabadell i entraba amb molts pero molts calers?
ahi ahi els terrenys de la creu alta i olimpia estan molt valorats no?

wimpi

• Visitant
« Respondre #9 el: 13 de de 2006, 23:25:19 pm »
Si no dubto en cap cas ke no siguin del sabadell, clar ke o son.

Pero també estaras dacord ke tots akets noms han estat lligats amb el sabadell durant els ultims 15 anys amb mes o menys força, i ke amb tots ens a anat igual (de be o malament).

Jo eske ja no crec en noms, ni en ke akets ke vindran o deixaran de venir, ke si son mol del sabadell o no.... Ja nomes crec en els resultats. vingui ki vingui, ke guanyi, i llavors, pensare ke ho fa be esportivament parlant.

Ja estic cansat de gent tipo "en primera en 4 años".

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #10 el: 13 de de 2006, 23:31:52 pm »
la gent de primera en 4 años no siusplau. per cert company els ultims anys el miquel arroyos estaba mes sol que la una i amb 4 durus sempre a mitja taula(amb algun any dolent)
la llastima que aixo sembla l'espanyol en lloc d'estar la gent poderosa unida esta dividida i aixi anem

Desconnectat demo

• Aleví
  • Missatges: 43
« Respondre #11 el: 13 de de 2006, 23:34:48 pm »
pero mira que sois ilusos algunos todavia os creeis lo que dice el arnella ese que miente mas que habla, expresidentes, exdirectivos, ex detodo que quieren hacer algo por el sabadell

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8175
  • un camp de primera
« Respondre #12 el: 14 de de 2006, 00:02:12 am »
Si no dubto en cap cas ke no siguin del sabadell, clar ke o son.

Pero també estaras dacord ke tots akets noms han estat lligats amb el sabadell durant els ultims 15 anys amb mes o menys força, i ke amb tots ens a anat igual (de be o malament).

Jo eske ja no crec en noms, ni en ke akets ke vindran o deixaran de venir, ke si son mol del sabadell o no.... Ja nomes crec en els resultats. vingui ki vingui, ke guanyi, i llavors, pensare ke ho fa be esportivament parlant.

Ja estic cansat de gent tipo "en primera en 4 años".

Aquestes directives que tu cites no tenien cap tipus d´ajuda externa i la part de baix de la classificació ni la veiem.  Tu saps on hagués pogut situar al club Miquel Arroyos, si hagués pogut disposar d´un pressupost com aquest any?.   No oblidem que vem disputar el "play-off" d´ascens la temporada 2000-2001, amb l´11è. pressupost de la categoria.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

wimpi

• Visitant
« Respondre #13 el: 14 de de 2006, 00:06:27 am »
Doncs ke vinguin, pero no mels creure fins ke vegi al Sabadell a les primeres posicions.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #14 el: 14 de de 2006, 07:24:57 am »
Dagar estas equivokat el company Wimpi te tota la rao els Larrosa tomas i Bonets ho estan fent MOLT be estan fen la seva feina perfecta ens porten a tercera diviso directament repeteixo Larrosas,Tomas i Bonet Molt be un 10 per vosaltres per fer tan be la vostra feina d'aqui 4 dies ja estarem a tercera per CULPA VOSTRE

Per cert quan dic Larrosa em refereixo a tota la junta directiva

Desconnectat kitanovsky

• President
DAGAR
« Respondre #15 el: 14 de de 2006, 09:01:11 am »
dagar...

i qui eren aquets empresaris dels que parles? Un altre cop els de sempre? Per que si tan coneguts son, per que no hi ha noms?

Jo a partir d'ara nomès creuré en dues coses: el treball (sobretot amb el futbol base mes dolent que em tingut mai) i en els resultats. I punt. Es l'únic que val.

Per cert, em de montar un bon merder a l'Ajuntament. Una manifestació contra la Fundació. Us sembla convocar-la de cara al maig?

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #16 el: 14 de de 2006, 10:34:45 am »
Quan ens varen "OBLIGAR" a convertirnos amb una S.A.D. molts teniem por de que vingues algu de fora que compres el club i ens cambies nom, colors, etc... i perdessim el nostre Centre d'Esports, donç la veritat es que no veig massa diferencia amb lo que ens esta passant en els darrers anys. Si, tenim el mateix nom, si, portem els mateixos colors pero jo aquest Centre d'Esports no el reconec nomes que en la seva aficio perque en aquest ultims anys s'ha convertit en la joguina particular d'uns quants que l'han deixat irreconeixible. Per cert la reunio informativa amb els socis que ens varen prometre la deuran deixar per al final de temporada per entregarnos les claus del club no?.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #17 el: 14 de de 2006, 10:38:42 am »
Tramkil ceba mecanika la reunió ja la faran un dia (el dia del judici final)

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #18 el: 14 de de 2006, 12:21:36 pm »
Quan ens varen "OBLIGAR" a convertirnos amb una S.A.D. molts teniem por de que vingues algu de fora que compres el club i ens cambies nom, colors, etc... i perdessim el nostre Centre d'Esports, donç la veritat es que no veig massa diferencia amb lo que ens esta passant en els darrers anys. Si, tenim el mateix nom, si, portem els mateixos colors pero jo aquest Centre d'Esports no el reconec nomes que en la seva aficio perque en aquest ultims anys s'ha convertit en la joguina particular d'uns quants que l'han deixat irreconeixible. Per cert la reunio informativa amb els socis que ens varen prometre la deuran deixar per al final de temporada per entregarnos les claus del club no?.

company si fan aquesta reunio informativa i es com la que es va fer amb les penyes ja t'ho dic jo patetic=la culpa de tots els mals del sabadell del martinez i vilchez.......
molta chuleria i prepotencia per un enviat de la fundacio i poc mes

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #19 el: 14 de de 2006, 12:27:41 pm »
Mai m´he posat amb cap de les opinions que aquí s´han expressat de forma contundent, vagi per endavant que respecto al màxim la llibertat d´expressió de tothom. Ara bé, titllar de mafiosos o especuladors als actuals directius em sembla de jutjat de guàrdia, inadmisible.
Vosaltres creieu que la gent que va entrar al consell va venir aquí a deixar-se moltíssims calers, sense anar més lluny el passat diumenge vaig escoltar rumors de que el propi president portava gastats vint milions de les antigues pessetes, volien realment baixar el club a tercera divisió???? És que ens hem tornat bojos??? Andreu Gil o Francesc Espinar, de veritat creieu que ho desitjaven???? Quants de nosaltres vam sortir a l´estiu passat a dir que aquest equip era una m**** i que la directiva no servia per res??? Quant va ser, quan es va fitxar a Madrigal, Iván Díaz, Pablo Sanz o Gallo???? Algú aleshores ens col.locava ja a tercera, o molt més amunt??? Ara és facilíssim criticar  a tort i a dret, és molt fàcil cremar-ho tot i dir que tots són uns ineptes. Ara, repeteixo, a l´estiu els focs d´artifici pels fitxatges fets eren d´escàndol. En moltíssims anys s´havia montat un equip com aquest, en moltíssims anys no s´havia fet una campanya de socis com la que vam fer, en moltíssims anys no s´havia vist una presentació com la que es va veure. On eren els srs.Arnella, Soteras i companyia???? És clar, ara ens diran, sobretot el sr.Arnella, que ells ja ho sabien, que va parlar amb 2345678 tècnics i representants i que ells ja s´oloraven el que passaria.... I una m****!!!! A enganyar a un altre, gràcies!!!
Jo també he estat crític amb la directiva pel cas Nandi, per mantenir a Jaume Bonet, i per d´altres temes, però MAI, i dic MAI, els consideraré gent contrària o enemiga del Sabadell, que l´únic que han buscat és ensorrar el club. Ells???? Precisament ells??? Els que van haver de menjar-se una deute de 200.000 euros del club de "los amigos de Cuba"???? No fotem, home!!!!
Senzillament ens hem equivocat, les coses no ens han sortit bé, està sent un any horrorós i com diria aquell, "entre todos la mataron y ella sola se murió". És lògic que es demanin explicacions i responsabilitats, però d´aquí a voler dilapidar el consell actual em semblaria terriblement injust. I els eterns i omnipresents salvadors de la pàtria??????????? Pregunto, ON COLLONS ESTAVEN per exemple, el passat mercat d´hivern??? Era públic, vaja, gairebé es publica al BOE, que no teníem un duro per fitxar a l´hivern. Era aleshores quan realment es podia subsanar d´alguna manera l´actual plantilla fent fitxatges que apuntalessin l´equip i salvessin els seus desequilibris. Per què no van venir aleshores i van posar calers sobre la taula???? Per què no van venir amb un suport econòmic que permetés anar a buscar allò que realment necessitava aquesta plantilla??? En aquells moments, tots calladets com *****. Aquí no va aparèixer ni Déu, i ara que gairebé res es pot fer comencen a sortir tots dels seus forats. Tots es presenten com els salvadors del club, ells tenen la raó absoluta, i els actuals consellers són els dolents de la pel.lícula, els apestats que han enfonsat el club. Va home va!!
Compte! A mi em sembla positiu que la gent es mogui, que estigui preocupada pel Sabadell, això vol dir que el club està viu i que hi ha, malgrat tot, futur. Però ara, de que collons serveix aquesta reunió??? Per fer fora l´entrenador??? Doncs RES més pot canviar actualment en aquesta plantilla, que és, no ho oblidem la única que ens pot treure les castanyes del foc. Per tant, a mig i llarg termini la reunió pot ser positiva, però pel present immediat són ganes de tocar el que no sona, oportunisme 100% i ganes de donar el cop de gràcia al moribund, léase actual directiva.
Si realment els preocupa el Sabadell, i d´aquest cercle de gent segur que es pot salvar a diverses persones, com per exemple el sr.Ibars o el sr.Arroyos, treballin en silenci, parlin amb qui hagin de parlar, però no vulguin presentar davant de la gent a l´actual consell com el culpable de tots els nostres mals, i vostès com els que ja sabien el que passaria i que ara venen a salvar-nos.
Per acabar, ahir escoltant al sr.Arnella a Ràdio Sabadell, em vaig quedar flipadíssim, doncs ell, que ha posat a parir a Iván Díaz, dient gairebé que aquest jugador juntament amb el Pablo Sanz, s´estava tocant el que no sona, que no estava implicat, que gairebé estava apartat de l´equip, va tenir els nassos d´anar a parlar amb ell i dir-li que només jugadors com ell ens podien treure d´on estem. La seva resposta quina fou??? Doncs que el sr.Arnella tenia raó, però que hi havia coses EXTERNES (referides a la directiva) que ho feien gairebé impossible. Sabeu com va acabar tot??? Doncs gairebé ho van resumir tot en el tema "curandero". Ara resulta, que per haver portat a aquest senyor, amb qui es pot estar més o menys d´acord, no salvarem la categoria. Doncs jo afirmo que si no salvem la categoria haurà estat per aquestes figuretes de pessebre encapçalades pel propi Ivan Diaz i acabant pel Pablo Sanz. Però quins collons que tenen!!!!!!!!!!!! Una directiva que s´ha deixat la vida i calers per portar-los, que els estan pagant un sou de somni i a més puntualment, i tenen els pebrots de posar-los a parir. Ivan Díaz, que ha tardat 27 JORNADES en fer un sol partit digne!!!!!! Quina vergonya!!!!! No tenen dret ni a respirar!!!! Aquesta és la gent, precisament aquesta, que amb suport econòmic en el mercat d´hivern haurien d´haver FOTUT EL CAMP del club, per donar pas a xavals joves amb ganes de menjar-se el món. Mentre alguns directius tenien una cara d´enterrament després del partit, sí, aquells que han enfonsat el club, els culpables de tot, d´altres jugadors, estaven partint-se el cul a les portes de tribuna a l´acabar el partit, o parlant pel mòbil amb qui fos.

VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-