Mai m´he posat amb cap de les opinions que aquí s´han expressat de forma contundent, vagi per endavant que respecto al màxim la llibertat d´expressió de tothom. Ara bé, titllar de mafiosos o especuladors als actuals directius em sembla de jutjat de guàrdia, inadmisible.
Vosaltres creieu que la gent que va entrar al consell va venir aquí a deixar-se moltíssims calers, sense anar més lluny el passat diumenge vaig escoltar rumors de que el propi president portava gastats vint milions de les antigues pessetes, volien realment baixar el club a tercera divisió?
És que ens hem tornat bojos??? Andreu Gil o Francesc Espinar, de veritat creieu que ho desitjaven?
Quants de nosaltres vam sortir a l´estiu passat a dir que aquest equip era una m**** i que la directiva no servia per res??? Quant va ser, quan es va fitxar a Madrigal, Iván Díaz, Pablo Sanz o Gallo?
Algú aleshores ens col.locava ja a tercera, o molt més amunt??? Ara és facilíssim criticar a tort i a dret, és molt fàcil cremar-ho tot i dir que tots són uns ineptes. Ara, repeteixo, a l´estiu els focs d´artifici pels fitxatges fets eren d´escàndol. En moltíssims anys s´havia montat un equip com aquest, en moltíssims anys no s´havia fet una campanya de socis com la que vam fer, en moltíssims anys no s´havia vist una presentació com la que es va veure. On eren els srs.Arnella, Soteras i companyia?
És clar, ara ens diran, sobretot el sr.Arnella, que ells ja ho sabien, que va parlar amb 2345678 tècnics i representants i que ells ja s´oloraven el que passaria.... I una m****!!!! A enganyar a un altre, gràcies!!!
Jo també he estat crític amb la directiva pel cas Nandi, per mantenir a Jaume Bonet, i per d´altres temes, però MAI, i dic MAI, els consideraré gent contrària o enemiga del Sabadell, que l´únic que han buscat és ensorrar el club. Ells?
Precisament ells??? Els que van haver de menjar-se una deute de 200.000 euros del club de "los amigos de Cuba"
? No fotem, home!!!!
Senzillament ens hem equivocat, les coses no ens han sortit bé, està sent un any horrorós i com diria aquell, "entre todos la mataron y ella sola se murió". És lògic que es demanin explicacions i responsabilitats, però d´aquí a voler dilapidar el consell actual em semblaria terriblement injust. I els eterns i omnipresents salvadors de la pàtria?
? Pregunto, ON COLLONS ESTAVEN per exemple, el passat mercat d´hivern??? Era públic, vaja, gairebé es publica al BOE, que no teníem un duro per fitxar a l´hivern. Era aleshores quan realment es podia subsanar d´alguna manera l´actual plantilla fent fitxatges que apuntalessin l´equip i salvessin els seus desequilibris. Per què no van venir aleshores i van posar calers sobre la taula?
Per què no van venir amb un suport econòmic que permetés anar a buscar allò que realment necessitava aquesta plantilla??? En aquells moments, tots calladets com *****. Aquí no va aparèixer ni Déu, i ara que gairebé res es pot fer comencen a sortir tots dels seus forats. Tots es presenten com els salvadors del club, ells tenen la raó absoluta, i els actuals consellers són els dolents de la pel.lícula, els apestats que han enfonsat el club. Va home va!!
Compte! A mi em sembla positiu que la gent es mogui, que estigui preocupada pel Sabadell, això vol dir que el club està viu i que hi ha, malgrat tot, futur. Però ara, de que collons serveix aquesta reunió??? Per fer fora l´entrenador??? Doncs RES més pot canviar actualment en aquesta plantilla, que és, no ho oblidem la única que ens pot treure les castanyes del foc. Per tant, a mig i llarg termini la reunió pot ser positiva, però pel present immediat són ganes de tocar el que no sona, oportunisme 100% i ganes de donar el cop de gràcia al moribund, léase actual directiva.
Si realment els preocupa el Sabadell, i d´aquest cercle de gent segur que es pot salvar a diverses persones, com per exemple el sr.Ibars o el sr.Arroyos, treballin en silenci, parlin amb qui hagin de parlar, però no vulguin presentar davant de la gent a l´actual consell com el culpable de tots els nostres mals, i vostès com els que ja sabien el que passaria i que ara venen a salvar-nos.
Per acabar, ahir escoltant al sr.Arnella a Ràdio Sabadell, em vaig quedar flipadíssim, doncs ell, que ha posat a parir a Iván Díaz, dient gairebé que aquest jugador juntament amb el Pablo Sanz, s´estava tocant el que no sona, que no estava implicat, que gairebé estava apartat de l´equip, va tenir els nassos d´anar a parlar amb ell i dir-li que només jugadors com ell ens podien treure d´on estem. La seva resposta quina fou??? Doncs que el sr.Arnella tenia raó, però que hi havia coses EXTERNES (referides a la directiva) que ho feien gairebé impossible. Sabeu com va acabar tot??? Doncs gairebé ho van resumir tot en el tema "curandero". Ara resulta, que per haver portat a aquest senyor, amb qui es pot estar més o menys d´acord, no salvarem la categoria. Doncs jo afirmo que si no salvem la categoria haurà estat per aquestes figuretes de pessebre encapçalades pel propi Ivan Diaz i acabant pel Pablo Sanz. Però quins collons que tenen!!!!!!!!!!!! Una directiva que s´ha deixat la vida i calers per portar-los, que els estan pagant un sou de somni i a més puntualment, i tenen els pebrots de posar-los a parir. Ivan Díaz, que ha tardat 27 JORNADES en fer un sol partit digne!!!!!! Quina vergonya!!!!! No tenen dret ni a respirar!!!! Aquesta és la gent, precisament aquesta, que amb suport econòmic en el mercat d´hivern haurien d´haver FOTUT EL CAMP del club, per donar pas a xavals joves amb ganes de menjar-se el món. Mentre alguns directius tenien una cara d´enterrament després del partit, sí, aquells que han enfonsat el club, els culpables de tot, d´altres jugadors, estaven partint-se el cul a les portes de tribuna a l´acabar el partit, o parlant pel mòbil amb qui fos.
VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!