Autor Tema: Reunió d'urgència amb l'Ajuntament (...?)  (Llegit 4451 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7184
  • Gènere: Masculí
Re: Reunió d'urgència amb l'Ajuntament (...?)
« Respondre #20 el: 14 de de 2006, 14:40:45 pm »
vicenç, donc ara es veu que hi ha el Joan Soteres pel mig (segons RS), el Besonies i no se quin mes. Tambe crec que volen fer alguns representants algo amb el nostre futbol base.

Sempre fum i mes fum...  i els bons resultats per quan?

Desconnectat IVO sbd

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 274
« Respondre #21 el: 14 de de 2006, 15:41:30 pm »
No se de que serveix la reunió amb l'ajuntament ara, crec que es podria fer al acabar la temporada, i sobre la directiva actual, la veritat es que no s'els pot negar que son del Sabadell, i que han fet tot el que han pogut, però amb una directiva que no sabia res de la 2ªB, que eren novells, doncs ha pasat el que ha pasat...

Els jugadors tmb tenen part de culpa, però encara confio en aquesta plantilla, i espro que ens salvem.

salu2 ;)

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #22 el: 14 de de 2006, 16:05:08 pm »
Aviam si fan la reunio JA i fan neteja alla dins i fan fora algun inepte que ens portara el nostre club a tercera divisio

BONET I CIA PLEGA JA!!!!!!!!!!!!!!!

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
Re: DAGAR
« Respondre #23 el: 14 de de 2006, 16:19:35 pm »
dagar...

i qui eren aquets empresaris dels que parles? Un altre cop els de sempre? Per que si tan coneguts son, per que no hi ha noms?

Ya lo ha dicho xavi andreu mas de una vez, que si es verdad que estan esos empresarios que salgan a la luz y compren las acciones en vez de tanto especular. Sigo diciendo que la directiva, el entrenador han tenido fallos, pero los que nos estan hundiendo son los que salen al campo y no meten un p*** gol al arco iris.

Y basta ya del rollo de los pisos, el que tenga pruebas pues que las publique con nombres y apellidos y asi le daremos la razon sino es mejor dejar de decir especulaciones.

Saludos y arriba el sabadell.
« Darrera modificació: 14 de de 2006, 16:44:16 pm per mariokey »

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #24 el: 14 de de 2006, 16:49:00 pm »
pero anem a veure una cosa:

es que no cal denunciar... evidentment proves feacients no n'hi ha. seria de tontos. pero plantegeu-vos una cosa: quin ajuntament a espanya no ajuda al club de la seva ciutat? per mes inri, el nostre es el propietari del club... i ni aixi... pel vicenç, q diu q a l'agost tots ens veiem a primera ya... tots??? recordo que jo vaig iniciar una especie de campanya al forum cridant a la calma... que aixo ja ens ho han fet... que teniem molts noms pero que no sabiem si com a equip funcionariem, q estavem plens de euforia i encara no havia començat el primer amistos... mora va ser fulminat pq no sumava de 3 en 3, montes pq no pensava igual que la directiva i ara en tenim un que porta 10 partits sense fotre res, no n'ha guanyat cap i te el ple recolzament de la junta. ho trobeu normal? a mes a mes, a part de la meva "campanya" me'n se duns quans q tb cridaven a la calma comparant-nos amb el girona... no els hi ha faltat raó. pq la junta que es va moure tan a començament de temporada amb el q dius de la campanya de socis, portan bons jugadors i deixantsi els cuartos... ara no fa res? ara que es quan s'hauria de moure mes per salvar els mobles. pq ara estan tots calladets, ningu surt al pas de res, ningu diu res, ni crida a lanim a ningu... es fa el posible pq cada diumenge siguem menys al camp... ho trobeu logic. deixeuvos dels empresaris i les tonteries i penseu si es logic el comportament daquesta junta nomes com a junta...? com ho veieu?

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #25 el: 14 de de 2006, 22:45:02 pm »
com molt be diu el company fum fum fum,jo personalment(busqueu missatges) nomes veure 2 partits de pretemporada vaig dir som el girona de l'any passat aquest equip esta descompensadisim.

i com fantasticament apunta el company a principi de temporada es carregan al mora(en el pitjor moment) despres es carregan al montes(aqui ja comença a actuar el super gerent) l'unic entrenador aquesta temporada que posaba les piles als jugadors,es carregan a dos directius......i tachan arriba l'amic el salvador de la patria el pitjor entrenador de la historia del sabadell(els numeros ho diuen tot) i despres de 10 partits sense guanyar cap l'unica paraula que surt del club es TENIM MALA SORT......aixo en lloc d'una directiva sembla una dirpasiva

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #26 el: 14 de de 2006, 22:46:34 pm »
aixo en lloc d'una directiva sembla una dirpasiva

jajaja molt bona ;)

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #27 el: 14 de de 2006, 22:48:09 pm »
Ai Dagar que trist però es la realitat

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #28 el: 14 de de 2006, 22:51:05 pm »
jo encara recordo aquell post que vaig titular "CANVI DE XIP"(a la jornada 5) en el que demanava que ens centresim en la permanencia i despres ia veuriem, molts mel vau inorar o simplement em vau veure com un boix que no nomes amb 5 jornades aviem de buscar la permanencia que i avia molt encara de lliga...ai...qui agafes ara la jornada 5...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #29 el: 14 de de 2006, 22:52:31 pm »
Al final de temporada ja es passaran comptes i cadascu o casi tots seran al lloc k es mereixen, es a dir, al carrer  :**** ARA TOTS AMB L'EKIP!
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #30 el: 14 de de 2006, 23:00:58 pm »
jo encara recordo aquell post que vaig titular "CANVI DE XIP"(a la jornada 5) en el que demanava que ens centresim en la permanencia i despres ia veuriem, molts mel vau inorar o simplement em vau veure com un boix que no nomes amb 5 jornades aviem de buscar la permanencia que i avia molt encara de lliga...ai...qui agafes ara la jornada 5...

Amb un entrenador amb cara i ulls i aplicant NOMÉS el sentit comú i la llògica, ara estariem el 7è o el 8è, per no dir més amunt. De veritat heu vist el nivell futbolístic de Badalona o Vilajoyosa per exemple  :icon_question: Són PÈSSIMS i mireu on estan. No és tan difícil i tampoc s'ha de ser molt inteligent per saber que és el que s'ha de fer. I crec ja, sense embuts que la direcció des de la banqueta és MOLT limitada, ara i durant tot l'any  :ko
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #31 el: 14 de de 2006, 23:07:58 pm »

Amb un entrenador amb cara i ulls i aplicant NOMÉS el sentit comú i la llògica, ara estariem el 7è o el 8è, per no dir més amunt. De veritat heu vist el nivell futbolístic de Badalona o Vilajoyosa per exemple :icon_question: Són PÈSSIMS i mireu on estan. No és tan difícil i tampoc s'ha de ser molt inteligent per saber que és el que s'ha de fer. I crec ja, sense embuts que la direcció des de la banqueta és MOLT limitada, ara i durant tot l'any :ko

esk veien els altres equips de la 2a-b, la 2a-b es molt facil de jugarla, 2 TIOS a la defensa que fotin llenya i contundents (com tenen el badalona al camara per exemple i amantequi, el sant andreu al rodri, el vilajoiosa al calb akest que per dalt no psa ninguna...) etc... i un tio a d'alt rapid que sapiga jugar d'esquenes al seu equip, i miratels entre el 6-7 primers com dius tu MUTIO, es que no ia mes...no sembla tan dificil, per que o compliquem tot?
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #32 el: 14 de de 2006, 23:10:42 pm »

Amb un entrenador amb cara i ulls i aplicant NOMÉS el sentit comú i la llògica, ara estariem el 7è o el 8è, per no dir més amunt. De veritat heu vist el nivell futbolístic de Badalona o Vilajoyosa per exemple :icon_question: Són PÈSSIMS i mireu on estan. No és tan difícil i tampoc s'ha de ser molt inteligent per saber que és el que s'ha de fer. I crec ja, sense embuts que la direcció des de la banqueta és MOLT limitada, ara i durant tot l'any :ko

esk veien els altres equips de la 2a-b, la 2a-b es molt facil de jugarla, 2 TIOS a la defensa que fotin llenya i contundents (com tenen el badalona al camara per exemple i amantequi, el sant andreu al rodri, el vilajoiosa al calb akest que per dalt no psa ninguna...) etc... i un tio a d'alt rapid que sapiga jugar d'esquenes al seu equip, i miratels entre el 6-7 primers com dius tu MUTIO, es que no ia mes...no sembla tan dificil, per que o compliquem tot?

Doncs perque aqui a Sabadell si es juga aixi se'l califica de defensiu i de poc espectacular i la gent se'l carrega. Així de fàcil... i si no repassa posts d'aquest mateix forum i ho veuras...

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #33 el: 14 de de 2006, 23:11:09 pm »
Per mi, el desserne cumpleix les cualitats k dius resistencia, potser no es tan rapid, pero es alt, lluitador i va a per totes mossegant la pilota. El k passa k lo demes en lo k es la defensa, treient al crivi i txiki res de res....
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #34 el: 14 de de 2006, 23:16:44 pm »
Per mi, el desserne cumpleix les cualitats k dius resistencia, potser no es tan rapid, pero es alt, lluitador i va a per totes mossegant la pilota. El k passa k lo demes en lo k es la defensa, treient al crivi i txiki res de res....

la nostre defensa per les caracteriques dels jugadors es per trure jugant la pilota, pasar al mitj camp i que aqui construeixin, jo dic la defensa del sant andreu o la del badalona on el rodri o el camara construeixen ells la jugada tiran bons pases als davanters i, per a dalt no pasa ni deu...quants centrals "calbs"(es una anecduta) an pasat per la NCA i san fet notar??? jo es que els veig que van amb una força, amb unes ganes i sobretot amb veterania que es el que no tenen el crivi i el desserne...supso que poc a poc lagafaran...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #35 el: 14 de de 2006, 23:21:57 pm »

la nostre defensa per les caracteriques dels jugadors es per trure jugant la pilota, pasar al mitj camp i que aqui construeixin, jo dic la defensa del sant andreu o la del badalona on el rodri o el camara construeixen ells la jugada tiran bons pases als davanters i, per a dalt no pasa ni deu...quants centrals "calbs"(es una anecduta) an pasat per la NCA i san fet notar??? jo es que els veig que van amb una força, amb unes ganes i sobretot amb veterania que es el que no tenen el crivi i el desserne...supso que poc a poc lagafaran...

El Rodri lo bo k te esk de cap va molt be i en defensa es un jugador molt dur, i si a sobre te experiencia com tu dius doncs perfecte. Per mi comparant-lo amb Desserne, akest li falta anar millor amb el cap i agafar experiencia  :ok

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #36 el: 14 de de 2006, 23:24:29 pm »

Doncs perque aqui a Sabadell si es juga aixi se'l califica de defensiu i de poc espectacular i la gent se'l carrega. Així de fàcil... i si no repassa posts d'aquest mateix forum i ho veuras...

Si, tens raó, però a 2a B és el que hi ha. S'ha de jugar amb una defensa MOLT consistent, esperar que no et marquin i aprofitar l'errada de l'oponent. Això és la 2a B.
El que és obvi és que el Sabadell en la situació en que està, no pot pas fer això. Ha de sortir a guanyar des de l'inici, i no pas sortir a no perdre com seria el normal. Estem cuers i ja només val sumar els 3 punts a cada partit.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #37 el: 14 de de 2006, 23:26:55 pm »

Si, tens raó, però a 2a B és el que hi ha. S'ha de jugar amb una defensa MOLT consistent, esperar que no et marquin i aprofitar l'errada de l'oponent. Això és la 2a B.
El que és obvi és que el Sabadell en la situació en que està, no pot pas fer això. Ha de sortir a guanyar des de l'inici, i no pas sortir a no perdre com seria el normal. Estem cuers i ja només val sumar els 3 punts a cada partit.

Completament d'acord. Pero sortir a guanyar tampoc significa sortir amb 3 davanters... si vols guanyar tambe has de cuidar la defensa, si no mira el que pasa... si tinguessim davanters et podria dir que em dona igual q ens facin 3 gols, si nosaltres en fem 4... pero amb el que ens costa fer un gol... hauriem de procurar que no ens en facin cap

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #38 el: 15 de de 2006, 12:04:17 pm »
Amb tots els meus respectes, i sense voler ofendre a ningú, però ara em vindreu a dir que a prinicpi de temporada o inclús en pretemporada alguns ja sabieu el que acabaria succeïnt???? Home, no nego que pugui haver algú que pogués tenir més o menys dubtes, però assegurar a l´estiu que avui estariem com estem...
Malgrat tot, continuo mantenint que quan es va montar l´equip el 98% de l´afició i del món del futbol de la nostra categoria, va opinar que estavem montant un equipàs. Algú es pregunta, per què la directiva no es mou, perquè no fa res??? Home si vosaltres dieu a no fer res, i sense un duro pràcticament, portar al mercat d´hivern a Juanma Cruz, l´ídol d´aquesta afició la passada temporada, i que en consonància amb la punyetera mala llet que arrosseguem ha juat quatre partits de deu, o portar un lateral esquerra, que ens agradarà més o menys, però que necessitàvem i que per cert, tornant a la mala llet, també lesionat... I Desserne??? El propi sr.Arnella es va fotre un fart de riure a Ràdio Sabadell, dient que "aquest no és el jugador que el Sabadell necessitava". Home, que voleu que us digui, per mi és de llarg, el puntal actual de la nostra defensa. I l´Urko???
Qui us penseu que ho paga tot això, la verge de la Salut??? Portar aquesta gent ha costat molts calers. I ara, per acabar-ho de rematar, aquesta junta que no fot res acaba de fitxar un davanter, que insisteixo, ens agradarà més o menys, però que també necessitem.
Tot plegat ve perquè no es fa fora a Jaume Bonet, senzillament per això. Jo també aposto per la seva destitució, perquè crec que alguna cosa ha de canviar. Ara bé, dir que per aquest fet la junta no es mou. A més, tinc la sensació que en aquesta junta no tothom està per la tasca de mantenir l´entrenador, i encara que ens dolgui que ho digui algún mitjà de comunicació, molt em temo que si davant del Benidorm no puntuem, amb l´Hospitalet estrenem mister.
En definitiva considero trist que ens haguem tornat a embrancar tots plegats en una espècie de "mini guerra civil", en que parlem de tot menys de futbol. Necessitem remar tots en la mateixa direcció, Terrassa va ser un exemple magnífic i és llàstima que tot plegat hagi quedat, pel que sembla, en l´oblit més absolut.

VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #39 el: 15 de de 2006, 13:16:25 pm »
En definitiva considero trist que ens haguem tornat a embrancar tots plegats en una espècie de "mini guerra civil", en que parlem de tot menys de futbol. Necessitem remar tots en la mateixa direcció, Terrassa va ser un exemple magnífic i és llàstima que tot plegat hagi quedat, pel que sembla, en l´oblit més absolut.

VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En això ultim estic totalment d'acord... lo de Terrassa va servir per donar un gir a l'equip... els jugadors es van donar compte... i s'ha de seguir aquest camí.
Jo vaig dir que la Junta no feia res en el sentit que portaven dues setmanes sense dir res quan la situació necessitava com a mínim que algú sortís a dir que tinguessim ànims, que tot sortiria bé... La incorporació del xavalet aquest jo també l'aplaudeixo, però el davanter ja el demanava Montes, i vem patejar Madrigal... i fins ara no es porta un davanter?? El problema que ha tingut aquest equip ha sigut la falta de gol... i hem estat casi tota la lliga amb dos davanters en nòmina. I l'ultimàtum a Bonet, te tela també. Bonet a Terrassa ja no havia de ser-hi.