Autor Tema: FOTO  (Llegit 1493 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
FOTO
« el: 14 de de 2006, 10:45:00 am »
Jo faig una proposta si aquest any baixem a tercera que és el mes segur, Fer una FOTO a la directiva amb el Sr.Tomas i per suposat el Sr.Bonet amb el seu rercord de no guanyar cap partit i penjarla a l'entrada de l'estadi a Tribuna en agraiment del desastre que han fet,  aixi tota la vida recordariem aquesta colla de ....

I que vingui el Bustos a fer la inaguracio de la foto  :beer2

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
Re: FOTO
« Respondre #1 el: 14 de de 2006, 11:00:47 am »
Aixo si encara ens queda estadi on penjarla no?

Desconnectat GARNI

• Juvenil
  • Missatges: 356
  • Gènere: Masculí
« Respondre #2 el: 14 de de 2006, 11:55:37 am »
Si surt el Bustos a la foto només pel seu egocentrisme de veure´s en algún lloc ens deixarien l´estadi per penjar la foto. Aixó si en ves de la Nova Creu Alta, s´hauria de dir Bustos Arena.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #3 el: 14 de de 2006, 12:24:38 pm »
Si surt el Bustos a la foto només pel seu egocentrisme de veure´s en algún lloc ens deixarien l´estadi per penjar la foto. Aixó si en ves de la Nova Creu Alta, s´hauria de dir Bustos Arena.

BUSTOS ARENA STADIUM
I LA FOTO DEL TRIO LALALA

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #4 el: 14 de de 2006, 18:14:12 pm »
Jo faig una proposta si aquest any baixem a tercera que és el mes segur, Fer una FOTO a la directiva amb el Sr.Tomas i per suposat el Sr.Bonet amb el seu rercord de no guanyar cap partit i penjarla a l'entrada de l'estadi a Tribuna en agraiment del desastre que han fet,  aixi tota la vida recordariem aquesta colla de ....

I que vingui el Bustos a fer la inaguracio de la foto  :beer2
Aquesta temporada la recordarem durant molt temps, encara que la foto surti velada.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #5 el: 14 de de 2006, 23:56:34 pm »
Seran recordats com la directiva que ens va portar a Tercera :icon_question:

Ja passarem comptes, ja.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Penev

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 22
  • El Justiciero cabalga de nuevo...
« Respondre #6 el: 15 de de 2006, 17:57:25 pm »
Yo en la foto os meteria a los que habeis estado metiendo cizaña desde el primer partido, y no creo que sea necesario nombrar a nadie: ellos ya lo saben y supongo que la mayoria de usuarios tambien.

Gran parte de culpa es de los irresponsables que habeis estado mintiendo dia si y dia tambien. A parte de los resultados deportivos, esta es tambien una muy buena manera de desastabilizar el club. Como alguien ya os dijo hace algun tiempo, ni los del terrassa lo podrian hacer mejor. Felicidades por vuestro "gran" trabajo. Espero que la historia os ponga cada uno en su lugar.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #7 el: 15 de de 2006, 21:24:54 pm »
Yo en la foto os meteria a los que habeis estado metiendo cizaña desde el primer partido, y no creo que sea necesario nombrar a nadie: ellos ya lo saben y supongo que la mayoria de usuarios tambien.

Gran parte de culpa es de los irresponsables que habeis estado mintiendo dia si y dia tambien. A parte de los resultados deportivos, esta es tambien una muy buena manera de desastabilizar el club. Como alguien ya os dijo hace algun tiempo, ni los del terrassa lo podrian hacer mejor. Felicidades por vuestro "gran" trabajo. Espero que la historia os ponga cada uno en su lugar.

si si nosotros mentimos desde el principio verdad señor.......penev?
tu lo haces muy bien verdad? gracias entonces por llevar a este equipo historico a tercera.....no sabras de que va esto verdad?

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #8 el: 15 de de 2006, 21:28:53 pm »

Si tanto dices de esas personas k desastabilizan el club, pk no haces el favor de hacer silencio hasta final de temporada? Haber si nos miramos un poco e
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #9 el: 15 de de 2006, 21:30:28 pm »
Viendo el foro esta tarde, me estoy acabando de hundir, entre todos estan acabando con las pocas esperanzas que tenia de la salvacion. Estamos dividiendo a la aficion, y eso es signo de crucificarse y mandarnos derechitos al lecho de muerte. Ademas, comentarios de los jugadores que voy leyendo cada vez me dan mas rabia  :bigcry:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #10 el: 15 de de 2006, 21:38:45 pm »
Viendo el foro esta tarde, me estoy acabando de hundir, entre todos estan acabando con las pocas esperanzas que tenia de la salvacion. Estamos dividiendo a la aficion, y eso es signo de crucificarse y mandarnos derechitos al lecho de muerte. Ademas, comentarios de los jugadores que voy leyendo cada vez me dan mas rabia  :bigcry:

Freak, comentarios de los jugadores k vas leyendo donde? :o
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #11 el: 15 de de 2006, 23:19:07 pm »
Radio Sabadell por ejemplo. Que digan que han dejado toda la faena pal final...  :ko
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!