Autor Tema: Del conte s´ha acabat...a creure´ns no se que  (Llegit 1506 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
  • Gènere: Masculí
Del conte s´ha acabat...a creure´ns no se que
« el: 10 de Abril de 2006, 12:15:07 pm »
Ahir tot escoltant Ràdio Sabadell em vaig quedar una mica frapat, concretament la tertúlia posterior al partit. La veritat és que jo ja no entenc res de res. M´explico.

Tot just fa dues setmanes, després del partit amb l'Hospitalet, com era lògic, el clima era de funeral, el descens a tercera era una realitat i el 97% de l´afició ja ho donava tot per perdut, i jo el primer. En aquella mateixa tertúlia el periodista del diari el 9, inclús va anunciar el titular d´aquell partit per l´endemà, era ben explícit: "El conte s´ha acabat". Amb això senzillament es volia deixar palès que aquest equip ja estava a tercera divisió. Doncs bé, ahir torno escoltar la tertúla i sorpresa, es va fotre a parir a l´equip i gairebé semblava que ens havien regalat l´empat. És més, inclús es va entrar en quants diners cobrava al mes Manolo Fernández, si cobrava fins i tot més que el propi Jaume Bonet...
Tornant al prinicpi, després del partit amb l´Hospitalet, pregunto, quants de nosaltres haguessin apostat per treure 4 punts en dos partits contra l´Alcoyano i l´Alacant??? Jo inclús vaig arribar a escoltar i llegir que no guanyaríem un sol partit més. Home, siguem conseqüents. Passem de sentenciar l´equip a tercera, o fotre-li la gran bronca per no haver guanyat a l´Alacant!!! En que quedem??? I faig una altra pregunta, perquè ara podem fer números i fa dues setmanes no??? És clar, serà per lo malament que ho ha fet l´equip en els darrers dos partits??? Teníem una muntanya de baixes, algunes d´elles molt sensibles, ens jugàvem la vida, i davant un autèntic equipàs, que treu Luque o Sendoa i coloca a Caca, o pot jugar amb un Félix Prieto al mig del camp. I quina és la sensació que hi ha després del partit?? Doncs que jugant així estem a tercera... Per flipar!! Però contra qui ens pensavem que jugavem??? Contra l´Escalerillas??? Per mi el plantejament és del tot lògic, i un punt és un punt, i més, davant d´un rival que inclús amb deu te´ls pot posar per corbata.
Nosaltres no estem per llançar cohets, però per mi la millora que des de la segona part amb l´Hospi ha experimentat aquest equip és de llibre. Seriositat, entrega, actitud, en definitiva, elements que fan que estiguem donant una imatge molt diferent i d´equip més compacte. Que jugant amb cinc defenses aquest equip es troba més còmode??? Doncs endavant!!! No estem ara com per discutir si hem de jugar amb tres, dotze o vint tios en un lloc o un altre.
Vam aconseguir un punt, un punt merescut, guanyat a pols, amb entrega i sacrifici, i no regalat ni per sort. És cert que ells van fallar un penalty, però i també contràriament al que es va dir a la tertúlia d´ahir faltant a la veritat, nosaltres SI vam tenir ocasions a la primera part com per poder haver marcat. És cert que a la segona part no ens vam apropar a la porteria, però als primers 45 minuts el Sabadell va tenir ocasions, sobretot una de claríssima en un còrner que el porter va treure sota pals, o no??? I després també em d´entendre una cosa, i és que els jugadors són humans i el coco va a 1000 per hora. És cert que vam jugar un bon grapat de minuts amb un de més, però al jugador del Sabadell, al que tantes i tantes vegades li han marcat a l´últim minut, no li demanis que jugant contra l´Alacant, jugant-se la vida i després d´haver viscut el que ha viscut, es llenci a l´atac, a la desesperada. Hagués estat un inmens error, era justament el que volia el rival, que ens obrissim, ells tancar-se al darrera i sortir a la contra cagant llets. És normal, que la por, les inseguretats s´apoderin d´uns jugadors que no les tenen totes amb ells.
Bé, i en definitiva, a mi el Sabadell em va agradar, la imatge és una altra, les sensacions són diferents, inclús ahir Iván Díaz va fer més quilòmetres que el Talgo. La defensa s´està afiançant, el porter espectacular, i ara només falta que davant de porta afinem, aquí està ara el nostre gran problema. Ara bé, també dic una cosa, aquest Sabadell amb Cañadas i Juanma Cruz al 100% és un altre equip, això seguríssim. Un puntet és un puntet, el balanç amb Alcoyano i Alacant no és dolent. Són quatre punts guanyats a pols, merescuts totalment, i ara... Ara sí, ara si que de debó comença la nostra lliga. Amb 5000 o 6000 persones cada diumenge al camp, la salvació és nostra, i a més, no cada jornada tindrem al davant a tot un Alacant.

PD-ANÈCDOTA: El penal va ser aturat per Urko de forma magistral, ara bé el que potser no sabeu molts de vosaltres és que va seguir instruccions directes de Gallo. Ell des de la banda, abans d´entrar al camp per substituir a Xavi Muñoz, es va desgallitar, i mai millor dit, per avisar a l´Urko de per on es llançaria el penal. El que va fer d´intermediari entre el porter i Gallo, fou Orife. Aquí queda l´anècdota.

ANIMS A TOTS I VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
Re: Del conte s´ha acabat...a creure´ns no se que
« Respondre #1 el: 10 de Abril de 2006, 12:23:32 pm »
estic bastant d'acord amb tu, que han sigut 4 punts amb dos equips que estan a d'alt, encara que seguiexo pensant que si ens volem salvar a casa no podem fallar ni contra el chelsea!!! nose el sistema del manolo esta ven plantejat, pero que vols que et digui 5 defenses a casa... :-\ i nomes 1 davanter? quan ens va dir que en posaria 2!!! nose crec que realment aquest any no podem jugar amb 2 davanters, tots els entrenadors que em tingut o an provat i al final acavem amb 1...algo pasa... :disappointed:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #2 el: 10 de Abril de 2006, 12:28:14 pm »
Jo estic amb el company Vicenç i crec q el mister va actuar correctament:

Avui, despres d'un empat encara seguim vius. Si haguessim anat alegrement a l'atac i per mala llet -res extrany en lo que portem de temporada- ens hen fotessin 3, avui ja estariem morts.

Si, s'ha d'anar a totes pero el cap ha de seguir pensant pq encara hi han calculs a fer ;)

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #3 el: 10 de Abril de 2006, 13:05:13 pm »
Ens queixàvem que la defensa era un colador i, ara que portem dos  partits sense encaixar gols ( suposo que els 5 defenses en tindran la culpa...) fotem a parir un entrenador q ens ha retornat l'esperança. Hi va haver dos contres de l'Alacant q fa un mes ens les calven.Dos davanters? No crec q estiguin per jugar els dos junts, pq no s'enteren: no busquen espais, no els creen, no control.len bé les pilotes i corren  sense sentit. Però és el que tenim. El plantejament d'ahir va ser intel.ligent, i ara no estem per fer-los de cara a la galeria. Algú se'n recorda de com va jugar el SuperBar$a al camp del Saragossa després q aquests li fotessin 6 al madriz? Hi ha equips contra els q s'ha d'especular, pq sinò te'n foten una maneta. A mí tb m'agradaria jugar amb un sistema més ofensiu, però ahir era una bogeria.

Salut!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #4 el: 10 de Abril de 2006, 13:59:30 pm »
També s'ha de dir que estem tenint mala sort amb les lesions i mai podem portar a terme un plantejament de partit des del principi fins al final. Físicament estem tenint molts problemes akesta temporada, sobretot per lesions musculars. Crec que es una cosa que s'hauria de tenir més en compte de cara a l'any que ve, estiguem a on estiguem.

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #5 el: 10 de Abril de 2006, 14:20:49 pm »
Jo també estic bastant d'acord amb el company Vicenç. També vaig escoltar flipat la tertulia de Radio Sabadell... és més, al principi del partit van lloar la directiva al veure la magnifica entrada que presentava la Creu Alta. Van dir: "una vegada té un gran èxit una iniciativa d'aquesta directiva, un gran encert". Gran encert, quan fa setmanes que es reclamava a crits i es feien els sords. Gran encert, quan la publicitat la han hagut de fer alguns socis, com els cartells d'un parell de foreros penjats per la ciutat... Quin gran encert, si senyor! Si la directiva hagués fet el que havia de fer, ahir no haguessin sigut 5.000 sino 7.000 o més...

ferni20

• Visitant
« Respondre #6 el: 10 de Abril de 2006, 21:24:14 pm »
Estic d'acord amb el vicenç a mitges... a vere, estic d'acord en que l'equip té una altre actitud, que amb el Manolo les coses han millorat, í q potser em de considerar com a bo el punt d'ahir pero a veure..... si no haguessim guanyat in extremis a camp de l'alcoi el punt d'ahir seria bo?? estaríem euforics? no haguessim anat a tribuna a increpar a l'equip??  s'ha de demostrar que la victoria aconseguida a Alcoi no va ser de casualitat i francament ahir tampoc crec q fessim cap partit magistral, va ser un més, potser amb millor colocació de l'equip i molt més solids defensivament, pero q nuls en atac i no vaig comptar més d'una ocasió clara per a marcar un gol nostre.... senyors si no guanyem cap partit no podem salvar la categoria, i el q no pot ser es q per una  victoria q aconseguim dsp estiguem justificant durant un mes els altres punts perduts,  sabeu perq es bo el punt d'ahir? perque el reus-logroñes va acabar en empat ( dit d'una altre manera perq els 2 tmb van perdre 2 punts),sino ara estariem a 6 punts d la salvació i hauria sigut un pas enrrere nostre;  no tirem coets abans d'hora q tenim q millorar moooooooolt encara per a salvar-nos...
a més que l'alacant d'ahir tmp es q fos un grandisim ekip la veritat, ens van deixar molt pocs espais per a poder tenir alguna ocasió de gol, estaven molt ben posicionats al camp pero la qualitat d'aquest equip tmb deixa molt q desitjar...

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #7 el: 10 de Abril de 2006, 21:33:35 pm »
Estic d'acord amb el vicenç a mitges... a vere, estic d'acord en que l'equip té una altre actitud, que amb el Manolo les coses han millorat, í q potser em de considerar com a bo el punt d'ahir pero a veure..... si no haguessim guanyat in extremis a camp de l'alcoi el punt d'ahir seria bo?? estaríem euforics? no haguessim anat a tribuna a increpar a l'equip??  s'ha de demostrar que la victoria aconseguida a Alcoi no va ser de casualitat i francament ahir tampoc crec q fessim cap partit magistral, va ser un més, potser amb millor colocació de l'equip i molt més solids defensivament, pero q nuls en atac i no vaig comptar més d'una ocasió clara per a marcar un gol nostre.... senyors si no guanyem cap partit no podem salvar la categoria, i el q no pot ser es q per una  victoria q aconseguim dsp estiguem justificant durant un mes els altres punts perduts,  sabeu perq es bo el punt d'ahir? perque el reus-logroñes va acabar en empat ( dit d'una altre manera perq els 2 tmb van perdre 2 punts),sino ara estariem a 6 punts d la salvació i hauria sigut un pas enrrere nostre;  no tirem coets abans d'hora q tenim q millorar moooooooolt encara per a salvar-nos...
a més que l'alacant d'ahir tmp es q fos un grandisim ekip la veritat, ens van deixar molt pocs espais per a poder tenir alguna ocasió de gol, estaven molt ben posicionats al camp pero la qualitat d'aquest equip tmb deixa molt q desitjar...

Millorar no hem de millorar ya... Haviem de millorar al setembre, al octubre... al gener... pero ara no s'ha de millorar... ara ens hem de salvar. I la forma es jugant aixi i aprofitant alguna ocasio. No podem jugar ofensivament perque no tenim davanters... si sortim a l'atac, l'Alacant se'ns menja ahir... No tenim ocasions perque no tenim davanters. Ara, el company ferni té raó en dir que si no haguessim guanyat a Alcoi, el punt d'ahir servia per ben poc. I que va servir pq Reus i Logroñés també van empatar. Tot i això era l'Alacant eh? Estant com estem, un punt amb l'Alacant el firmaven tots els de baix. La nostra lliga comença ara. Logroñés, Reus, Zaragoza, Figueres, Huesca... ara és on toca donar el cop d'efecte per poder salvar-nos. Jugar bé? No jugarem bé... Jugar bonic... tampoc. A l'atac... no podem... s'ha de jugar com sigui per tal d'aconseguir els punts per mantenir-nos. Fa dues setmanes estavem a Tercera... ara estem a 4 punts de la promoció i havent de jugar contra els rivals directes... Ja és un pas endavant... Dels pròxims 9 punts, se n'han de sumar mínim set!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #8 el: 11 de Abril de 2006, 00:04:25 am »

Incideixo en el tema de les baixes.  No és fàcil per un Sabadell mermat superar a un equipàs com l´Alacant.  El rival també juga i en aquest cas molt.
Es tracta d´imaginar que haguéssim empatat a la "Bombonera" d´Alcoi i haguéssim guanyat avui. Tindriem igualment 26 punts.

Per mi l´equip amb Manolo Fernández ha guanyat molt amb consistència.  El problema dels davanters aquí està, però estic segur que amb un Juanma Cruz i un Cañadas al 100 % ens haguéssim emportat el partit.

Ara comença el "play-off" d´ascens a Segona B i el juguen quatre equips:    REUS, LOGROÑES, SABADELL i ZARAGOZA.    Ho hem de entendre així i hem de pensar que sí amb la super-catastròfica volta que hem fet encara estem a 4 punts del Reus (beneït empat el d´ahir del Reus-Logroñés), hem d´aprofitar l´oportunitat com sigui.

Si ens ho proposem a fons,  podem......

4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #9 el: 11 de Abril de 2006, 02:08:32 am »
Vicenç, estoy de acuerdo con tu comentario, hemos sacado cuatro puntos en los partidos que hemos jugado con los que ocupaban la 2ª posición en la clasificación respectivamente, los que no contábamos con ellos, pero no nos vale de nada si ahora que nos toca jugar con los que están a nuestro nivel, no hacemos lo mismo, es más yo diría que hay que ganar todos los partidos directos contra estos, el margen es muy corto lo que apremia para que en cada partido nos llevemos los 3 puntos, si por casualidad empatamos y uno de ellos les da por ganar se distancia y ya no queda margen  ni tiempo para reaccionar. Pero veo al equipo que da la sensación de que quieren sacar esto para delante pese a las bajas por lesión o tarjetas, de ahí la esperanza que ha renacido de qué nos salvaremos, ojalá esté en lo cierto.    :ok :ok :anims :anims :anims
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Baltasar

• Aleví
  • Missatges: 53
« Respondre #10 el: 11 de Abril de 2006, 15:25:03 pm »
Completament d´acord amb tu Vicens, ara el que interesa es salvarnos , ANIMS i VISCA EL SABADELL