Autor Tema: contestim sisplua!  (Llegit 791 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Urko_4ever

• Infantil
  • Missatges: 216
contestim sisplua!
« el: 13 de de 2006, 14:00:25 pm »
senyor gil, magradaria sapiger perk  ens van treure la sanyera i  els papers!!!!!!!
ta com ve dic en ATENCIO EL SOCI  aki deixo l link  http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=4229.0

magradari que em contestis i aveura si podem portar akgu al camp per animar o no podem port res?ok ;) ;) ;)

gracias adalenatades

pd els nazionles :police: al karrerrr!! :Hecho_polvo:
A 1r O 3a SOM  el SABADELL!!!

Desconnectat Monti_sbd

• Aleví
  • Missatges: 64
  • VISCA EL SABADELL!!
Re: contestim sisplua!
« Respondre #1 el: 13 de de 2006, 15:00:12 pm »
jo estava amb ella es una vergonya k ja no es pugui ni animar poer favor  A LA m**** ELS POLIS
A 1ª O  A 3ª SOM EL SABADELL!!

Desconnectat Andreu Gil

• Infantil
  • Missatges: 134
« Respondre #2 el: 14 de de 2006, 10:13:24 am »
La veritat no tinc idea, del perque de l'actuació de la policia, no depent de nosaltres, em tingut varies reunions amb ells per intentar que les seves actuacions no seguexin aquesta linea, pero no hi ha forma de entendres amb ells, diuen que la responsabilitat de la seguritat es d'ells i hi ha forma de fer-los canviar la seva actitut.

No se que mes podem fer, nomes ens queda el sentimen d'ímpotencia i d'unes relacions no massa bones.

Salutacions

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
  • Gènere: Masculí
« Respondre #3 el: 14 de de 2006, 18:20:01 pm »
Anem arreglats doncs. i cuidat Andreu.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Urko_4ever

• Infantil
  • Missatges: 216
« Respondre #4 el: 14 de de 2006, 20:47:03 pm »
La veritat no tinc idea, del perque de l'actuació de la policia, no depent de nosaltres, em tingut varies reunions amb ells per intentar que les seves actuacions no seguexin aquesta linea, pero no hi ha forma de entendres amb ells, diuen que la responsabilitat de la seguritat es d'ells i hi ha forma de fer-los canviar la seva actitut.

No se que mes podem fer, nomes ens queda el sentimen d'ímpotencia i d'unes relacions no massa bones.

Salutacions

moltes gracias  andreu! pero si no podem animar per les bones, tiran papers o farem  x les dolentas ;) ;) tindrem k entrar am els papers amagats o fer algu :snore: :snore:

A 1r O 3a SOM  el SABADELL!!!