Autor Tema: Somni  (Llegit 6010 cops)

0 Usuaris i 15 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
Somni
« el: 15 de de 2006, 07:29:32 am »
Aquesta nit he tingut un somni;

He somiat que el Larrosa-Bonet-Tomas dimitian i que venia gent arlekinada de veritat i salvavem la categoria i tot era molt bonic .

Però m'he despertat i tot segueix igual el trident segueix i cada cop la cosa esta pitjor

K ilus que soc però que guapo que ha sigut el somni

Si us plau feu que aquest somni sigui realitat

Fum, fum, fum

• Visitant
Re: Somni
« Respondre #1 el: 15 de de 2006, 13:10:50 pm »
Somia altres coses home... somia amb les peroles de la Pamela Anderson... que son igual de "inalcanzables" que una Junta de gent arlequinada... i et llevaràs alegre pel matí jeje

Desconnectat Penev

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 22
  • El Justiciero cabalga de nuevo...
« Respondre #2 el: 15 de de 2006, 17:43:14 pm »
Pues yo soñaba que al entrar al foro no leia tus lapidarios ni maleducados mensajes, leia tambien que a pesar de la critica situacion, la gente entendia que solo nos salvariamos si dejabamos de lado las ridiculas rencillas entre directivos y ex-directivos y nos centrabamos en apoyar al equipo para darle fuerza moral y para que se sintieran respaldados... pero no...

Hoy me he levantado y sigo leyendo tu ****** diario, la gente sigue solicitando un 4º entrenador... por cierto, y pregunto yo a los que se quejan de que salimos en demasia en los medios por problemas y no por temas deportivos: No seria un hazmereir historico el tener un CUARTO entrenador?? Solamente con una pizca de inteligencia -no pido mas porque donde no hay...- llega uno a la conclusion de que si no lo arreglan tres, dificilmente lo hara un cuarto... pero bueno, tampoco me extraña porque ya he visto que algunos no van muy sobrados del tema (inteligencia)

Pues nada... solo felicitaros, una vez mas, por ayudar a hundir este centenario club.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
  • Gènere: Masculí
« Respondre #3 el: 15 de de 2006, 18:09:45 pm »
Jo he somiat que alguns deixaven d'escriure al forum pq s'adonaven de q només deien tonteries. Malauradament m'he despertat i tot era un somni, molt maco però un somni.

Desconnectat demo

• Aleví
  • Missatges: 43
« Respondre #4 el: 15 de de 2006, 18:35:01 pm »
Pues yo soñaba que al entrar al foro no leia tus lapidarios ni maleducados mensajes, leia tambien que a pesar de la critica situacion, la gente entendia que solo nos salvariamos si dejabamos de lado las ridiculas rencillas entre directivos y ex-directivos y nos centrabamos en apoyar al equipo para darle fuerza moral y para que se sintieran respaldados... pero no...

Hoy me he levantado y sigo leyendo tu ****** diario, la gente sigue solicitando un 4º entrenador... por cierto, y pregunto yo a los que se quejan de que salimos en demasia en los medios por problemas y no por temas deportivos: No seria un hazmereir historico el tener un CUARTO entrenador?? Solamente con una pizca de inteligencia -no pido mas porque donde no hay...- llega uno a la conclusion de que si no lo arreglan tres, dificilmente lo hara un cuarto... pero bueno, tampoco me extraña porque ya he visto que algunos no van muy sobrados del tema (inteligencia)

Pues nada... solo felicitaros, una vez mas, por ayudar a hundir este centenario club.

cuanta razon tienes
la ignorancia puede ser curada la estupidez es eterna. matt arsont

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #5 el: 15 de de 2006, 20:36:03 pm »
dons jo somiaba que l'amic penev desvetllaba la seva identitat aban que els demes ho facin per ell..... i l'amic tomas el bonet i la directiva fotien al camp i no tornaven mes i deixaven al sabadell en pau

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #6 el: 15 de de 2006, 21:10:52 pm »
Perdona Penev pero tu si que ets un maelducat perque tu si que insultes i crec que soc mes inteligent  i persona que tu

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #7 el: 15 de de 2006, 21:18:30 pm »
Jo crec que tots vosaltres esteu actuant sense pensar. El que faltava era dividir a la aficio, I VOSALTRES HO ESTEU ACONSEGUINT!!!!  :****

Despres m'he caigut del llit, m'he connectat i he vist que tot seguia igual...  :ko :ko
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #8 el: 15 de de 2006, 21:22:30 pm »
Pues yo soñaba k todos os calmabais y k os guardabais las palabras para el final de temporada. Al fin y al cabo todos tenemos una cosa en comun y k si estamos aki discutiendo es por k keremos al Sabadell, pero de la manera k actuais no ayudais para nada y estais haciendo un mal al Sabadell :ko
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #9 el: 15 de de 2006, 21:27:26 pm »
Pues yo soñaba k todos os calmabais y k os guardabais las palabras para el final de temporada. Al fin y al cabo todos tenemos una cosa en comun y k si estamos aki discutiendo es por k keremos al Sabadell, pero de la manera k actuais no ayudais para nada y estais haciendo un mal al Sabadell :ko

company  pregunta al senyor......penev(a la intimitat) si ell estima el sabadell

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #10 el: 15 de de 2006, 21:36:51 pm »

company  pregunta al senyor......penev(a la intimitat) si ell estima el sabadell

Dagar, nose si tanev estima al sabadell, pero jo estic segur k tu si k l'estimes com gairebe tots els k entrem al foro, i crec k estaras dacord en k la millor manera de tirar del carro ara mateix es callar i fer unió, almenys es l'unic k podem fer nosaltres com afició, estar a mort amb el sabadell i deixar tot lo demes pel final de temporada ;)
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 626
« Respondre #11 el: 15 de de 2006, 21:40:32 pm »
collons com està el pati.... :surprised: :surprised:

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #12 el: 15 de de 2006, 21:40:53 pm »
company parlo del senyor..... penev.i aqui demano publicament igual que jo desvetllo la meva identitat que ho faci ell si no vol que ho facin els demes

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #13 el: 15 de de 2006, 21:46:27 pm »
Jo crec que akí tothom té dret a mantenir-se en l'anonimat i que els demés ho respectem. Si tothom volgués dir el seu nom no existiria això dels nicknames ;)

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #14 el: 15 de de 2006, 21:48:49 pm »
Jo crec que akí tothom té dret a mantenir-se en l'anonimat i que els demés ho respectem. Si tothom volgués dir el seu nom no existiria això dels nicknames ;)

sí, pero quan es fan acusacions personals... la cosa ja no es aixi... es fan acusacions basantse en qui es i que el coneix i que es coneixen tots... i despres es retira en l'anonimat. l'anonimat aqui serveix pequi no vulgui mostrar qui es, no perque es llencin acusacions, i nomes acusacions... sino mira't els misatges de l'amic penev...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #15 el: 15 de de 2006, 21:50:58 pm »

Tens raó Birri, però crec que estarem d'acord en que no és honest amagar-se darrera d'un nick, NOMÉS per intoxicar.
Tot i que no és el primer, ni serà l'últim em sembla lamentable  :icon_exclaim:

Per cert, jo vaig somiar que em fol__ba la Britney Spears..... tan rosseta i tan maca..... i puff............ només era un somni  :bigcry:   :cheer
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #16 el: 15 de de 2006, 21:52:50 pm »

Tens raó Birri, però crec que estarem d'acord en que no és honest amagar-se darrera d'un nick, NOMÉS per intoxicar.

Per cert, jo vaig somiar que em fol__ba la Britney Spears..... tan rosseta i tan maca..... i puff............ només era un somni  :bigcry:   :cheer

Si es el que dic jo... millor els somnis aquests que tenim el mutio i jo... més animats... i et lleves content i tot... proveu-ho ;) ja veureu com somiant amb la britney o amb les peroles de la anderson no tindreu tantes ganes de follon...

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #17 el: 15 de de 2006, 21:53:23 pm »
Però a veure, tu creus q akestes coses les diria si no estigués darrera dakest nick i si del seu nom? Akí diem molt però molts parlem i tal i per molt que jo us digui el meu nom i els meus cognoms em sembla q pocs em coneixeu eh? A part dels que si que m'han volgut coneixer en alguna kedada, fent una birreta, jugant amb els foreros o contra els de bristol, pq son els meus veins, amics, pq m'heu vist en foto, etc... bé, jo concretament no estic en l'anonimat i em coneixeu molts del forum però és que jo no m'amago de res ni haig d'escriure missatges sanguinaris   :laugh:

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #18 el: 15 de de 2006, 21:53:35 pm »

company l'amic penev acusa amb noms a la gent,jo desvetllo la meva identitat que algu ja sap qui soc.......perque el penev no ho fa? que amaga? qui es? perque apareix avui? no es extrany?

SENYOR PENEV QUI ES VOSTE?
LO REPITO EN CASTELLANO=SEÑOR PENEV QUIEN ES USTED?

ferni20

• Visitant
« Respondre #19 el: 15 de de 2006, 21:55:28 pm »

Si es el que dic jo... millor els somnis aquests que tenim el mutio i jo... més animats... i et lleves content i tot... proveu-ho ;) ja veureu com somiant amb la britney o amb les peroles de la anderson no tindreu tantes ganes de follon...

Ets un pervertit fum fum fum, jo a tu no et deixaria ni anar als wcs de la NCA perq a saber q i fas tu.........crec q la teva ment perversa et pot costar mes endavant fins i tot acabar malalts mental i agafar sociodelterrassitis .....