Autor Tema: aixo es ajuda institucional (casi com aqui)  (Llegit 4264 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
aixo es ajuda institucional (casi com aqui)
« el: 16 de de 2006, 21:46:33 pm »
El pleno del Cabildo de Gran Canaria aprobó en sesión ordinaria celebrada en el Auditorio Alfredo Kraus, destinar 1.635.000 euros por temporada a la Unión Deportiva Las Palmas, en concepto de patrocinio y durante los próximos 20 años. Con este acuerdo y el resto de ayudas estipuladas en el convenio ya aprobado la semana pasada por la junta rectora del Instituto Insular de Deportes, el Cabildo se compromete con el futuro del equipo grancanario atendiendo a la demanda de la afición y a la historia del propio club.

una ajuda de casi 300 milions de pelas a l'any durant 20 anys en concepte d'esponsor....vaja casi igual que les ajudes al nostre sabadell

TRET DE LA WEB DEL MARCA

Fum, fum, fum

• Visitant
Re: aixo es ajuda institucional (casi com aqui)
« Respondre #1 el: 16 de de 2006, 21:50:41 pm »
Digam un equip de futbol que no rebi ajudes del seu ajuntament

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #2 el: 16 de de 2006, 21:53:56 pm »

home acabaria abans dient el que no en te......

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #3 el: 16 de de 2006, 21:54:29 pm »

El Sabadell

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #4 el: 16 de de 2006, 21:55:40 pm »

El Sabadell

correcte  ???

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #5 el: 18 de de 2006, 12:41:20 pm »
Que fort.
Pensar que amb els MEUS impostos estaré pagant la subvenció d'algun equip que em cau com el cul.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #6 el: 18 de de 2006, 12:43:40 pm »
Que fort.
Pensar que amb els MEUS impostos estaré pagant la subvenció d'algun equip que em cau com el cul.

Tots els ajuntaments financien el club de la ciutat... bé, tots menys un  :ejem

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #7 el: 18 de de 2006, 22:28:24 pm »
Quins bemoles...

Ja ens podria tocar un p**u alcalde que li agrades -de veritat, no nomes per les fotos- el futbol i el CES en particular... no ens anirien aixi les coses no...

Pero bueno, com a dit algun altre company, els alcaldes els triem els conciutadans o sigui que, fins que no siguem suficients per convertir-nos en lobby de pressio, no hi tenim res a fer i ens seguiran prenent el pel.

Ni el Farres ni ara el Bushtos els hi ha interessat realment el sabadell.

:ko
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #8 el: 18 de de 2006, 22:39:10 pm »
Quins bemoles...

Ja ens podria tocar un p**u alcalde que li agrades -de veritat, no nomes per les fotos- el futbol i el CES en particular... no ens anirien aixi les coses no...

Pero bueno, com a dit algun altre company, els alcaldes els triem els conciutadans o sigui que, fins que no siguem suficients per convertir-nos en lobby de pressio, no hi tenim res a fer i ens seguiran prenent el pel.

Ni el Farres ni ara el Bushtos els hi ha interessat realment el sabadell.

:ko

Al Bushtos si que li ha interessat, el problema que no per temes esportius... Pero interessar-li si que l'hi ha interessat

Desconnectat Fanàtic_STA

• Infantil
  • Missatges: 116
    • www.narcissala.com
« Respondre #9 el: 21 de de 2006, 09:35:21 am »

El Sant Andreu  ;)
ENDAVANT SANT ANDREU!
www.narcissala.com

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #10 el: 21 de de 2006, 18:04:14 pm »
Veieu? no som els unics!  :laugh:

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #11 el: 21 de de 2006, 18:31:30 pm »

El Sant Andreu  ;)

pero teniu la butxaca del gaspart i del ferran martorell no?

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #12 el: 21 de de 2006, 18:37:36 pm »

El Sant Andreu  ;)

I no només això, tb les ajudes externes dels amics d'aquests dos, q ni són pocs ni estan mal col.locats...

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #13 el: 21 de de 2006, 19:27:20 pm »

El Sant Andreu  ;)

Ja home pero jo em refereixo a l'equip de la ciutat... el Sant Andreu es un equip de barri.

Desconnectat Fanàtic_STA

• Infantil
    • www.narcissala.com
« Respondre #14 el: 22 de de 2006, 08:23:17 am »

El Sant Andreu  ;)

Els Srs. Gaspart i Martorell són socis del Sant Andreu. El nostre equip està finançat íntegrament pels seus socis. La gespa artificial del Narcís Sala que utilitzem gairebé 1.000 persones setmanalment (entre primer equip, futbol base, escola de futbol, femenins i lligues socials) ha estat pagada pel Sr. Gaspart, no per l'Ajuntament, tot i que el camp és municipal. A mi em sembla una vergonya que un ajuntament ajudi un equip de futbol d'elit, hi ha coses més importants. Ara bé, almenys ens podrien haver pagat la gespa artificial, que és en benefici la gent de Sant Andreu, i no només del primer equip.

El Sant Andreu també és un equip "de la ciutat" perquè els andreuencs també paguem els nostres impostos a l'Ajuntament de Can Fanga.
« Darrera modificació: 22 de de 2006, 08:28:13 am per Fanàtic_STA »
ENDAVANT SANT ANDREU!
www.narcissala.com

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #15 el: 22 de de 2006, 14:16:20 pm »
Pues yo como canario y residente en Tenerife, confirmo la noticia, también tiene ayuda de La Caja de Canarias y de los empresarios de la Isla, el Tenerife tiene de momento menos ayuda pero está respaldado por Cajacanarias, empresarios y entes públicos como algunos Ayuntamientos de la Isla, sin la ayuda de todos estos ambos Club ya no existirían. La misma ayuda que el CE SABADELL FC!!!, UN SALUDO. :clap
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #16 el: 23 de de 2006, 00:56:35 am »
Al País Valencià, TOTS els equips una mica punters tenen el suport d'alguna institució, de manera directe o encoberta, i a més des fà anys.
Qui no recorde els de Terra Mítica a les samarres dels clubs de la terreta?
O l'Aeroport 'privat' de Castelló?
O les de 'Ciudad de la Luz' del sud?

Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #17 el: 23 de de 2006, 09:24:20 am »

El Sant Andreu  ;)

Els Srs. Gaspart i Martorell són socis del Sant Andreu. El nostre equip està finançat íntegrament pels seus socis. La gespa artificial del Narcís Sala que utilitzem gairebé 1.000 persones setmanalment (entre primer equip, futbol base, escola de futbol, femenins i lligues socials) ha estat pagada pel Sr. Gaspart, no per l'Ajuntament, tot i que el camp és municipal. A mi em sembla una vergonya que un ajuntament ajudi un equip de futbol d'elit, hi ha coses més importants. Ara bé, almenys ens podrien haver pagat la gespa artificial, que és en benefici la gent de Sant Andreu, i no només del primer equip.

El Sant Andreu també és un equip "de la ciutat" perquè els andreuencs també paguem els nostres impostos a l'Ajuntament de Can Fanga.

En què quedem, els ajuntaments han d'ajudar o no :icon_question: De bon rotllo, eee ;) :ok

Crec que el nostre cas és lleugerament diferent del que ens comenta el company Fanàtic. El nostre club és propietat de l'ajuntament i per tant, responsabilitat seva (i ara que ningú em surti amb la tonteria de que les acciones les té la Fundació Privada de l'Esport Sabadellenc). >:(

Si van demanar que la gent donés les seves accions jo entenia que era per fer-se càrrec de l'entitat amb un projecte de ciutat, implicant a altres clubs de la ciutat i, entre tots plegats, fer el que ja tocaria: el Sabadell de tots. I no pas imposar una directiva inexperta (que jo crec que fa el que pot), deixar que caiguin sobre ells tots els pals i 'que hi hagi sort'... sistema Bustos, vaja. :no: :ko
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Fanàtic_STA

• Infantil
    • www.narcissala.com
« Respondre #18 el: 24 de de 2006, 11:39:37 am »

El Sant Andreu  ;)

En què quedem, els ajuntaments han d'ajudar o no :icon_question: De bon rotllo, eee ;) :ok

Crec que el nostre cas és lleugerament diferent del que ens comenta el company Fanàtic. El nostre club és propietat de l'ajuntament i per tant, responsabilitat seva (i ara que ningú em surti amb la tonteria de que les acciones les té la Fundació Privada de l'Esport Sabadellenc). >:(

Si van demanar que la gent donés les seves accions jo entenia que era per fer-se càrrec de l'entitat amb un projecte de ciutat, implicant a altres clubs de la ciutat i, entre tots plegats, fer el que ja tocaria: el Sabadell de tots. I no pas imposar una directiva inexperta (que jo crec que fa el que pot), deixar que caiguin sobre ells tots els pals i 'que hi hagi sort'... sistema Bustos, vaja. :no: :ko

Potser no m'he explicat bé... els diners que un Ajuntament dedica als esports haurien d'anar destinades a potenciar l'esport de base i millorar les instal·lacions municipals (és a dir, ajudes pel futbol base i per instal·lar gespa artificial al Narcís Sala o, en el vostre cas, al camp del futbol base del Sabadell), però no per a pagar a 22 vividors que la seva jornada laboral es redueix a quatre entrenaments setmanals d'una hora i mitja i un partit els diumenges, ja m'enteneu... amb el que cobren!

Sobre els diners que rep Las Palmas, cal dir que hi ha hagut un veritable moviment social a Gran Canària per a salvar el club, però crec que en aquests casos s'han de mullar més les empreses i els particulars que no l'administració pública. Si Las Palmas rebrà 300 kilos anuals del Cabildo de Gran Canària (que recull impostos de 900.000 habitants), us he de dir que el Badalona rebrà de l'Ajuntament (d'una ciutat de 200.000 habitants) 200 kilos durant 30 anys, a més de la construcció de l'estadi de Montigalà projectat per Dominique Perrault. Això gràcies a la **** dels terrenys de l'avinguda de Navarra per uns terrenys idèntics en un lloc de menys valor (La Morera). Això encara em sembla més desproporcionat...
« Darrera modificació: 24 de de 2006, 11:45:01 am per Fanàtic_STA »
ENDAVANT SANT ANDREU!
www.narcissala.com

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #19 el: 24 de de 2006, 13:12:47 pm »
Potser no m'he explicat bé... els diners que un Ajuntament dedica als esports haurien d'anar destinades a potenciar l'esport de base i millorar les instal·lacions municipals (és a dir, ajudes pel futbol base i per instal·lar gespa artificial al Narcís Sala o, en el vostre cas, al camp del futbol base del Sabadell), però no per a pagar a 22 vividors que la seva jornada laboral es redueix a quatre entrenaments setmanals d'una hora i mitja i un partit els diumenges, ja m'enteneu... amb el que cobren!

Sobre els diners que rep Las Palmas, cal dir que hi ha hagut un veritable moviment social a Gran Canària per a salvar el club, però crec que en aquests casos s'han de mullar més les empreses i els particulars que no l'administració pública. Si Las Palmas rebrà 300 kilos anuals del Cabildo de Gran Canària (que recull impostos de 900.000 habitants), us he de dir que el Badalona rebrà de l'Ajuntament (d'una ciutat de 200.000 habitants) 200 kilos durant 30 anys, a més de la construcció de l'estadi de Montigalà projectat per Dominique Perrault. Això gràcies a la **** dels terrenys de l'avinguda de Navarra per uns terrenys idèntics en un lloc de menys valor (La Morera). Això encara em sembla més desproporcionat...

Completament d'acord company Fanàtic.

De fet, aquí Sabadell no estaria malament que l'ajuntament fes el que fa falta que faci des de fa una colla d'anys: una ciutat esportiva... perquè tots sabem les condicions en les que es troba el futbol base del C.E. Sabadell :scut, però noi, les infrastructures, segons el govern Bustos, es limita a fer pisos i més pisos. Tot i omplir-se la boca amb l'esport, fins al moment només ha aconseguit que hi hagi un projecte per unes pistes d'atletisme que han de ser l'enveja de tot l'estat. :snore: Ah :icon_exclaim: això si, ara va fins a Galicia per seguir l'equip de bàsquet, perquè ara va be, evidentment, ja veurem què farà en època de vaques no tan grasses.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!