Potser no m'he explicat bé... els diners que un Ajuntament dedica als esports haurien d'anar destinades a potenciar l'esport de base i millorar les instal·lacions municipals (és a dir, ajudes pel futbol base i per instal·lar gespa artificial al Narcís Sala o, en el vostre cas, al camp del futbol base del Sabadell), però no per a pagar a 22 vividors que la seva jornada laboral es redueix a quatre entrenaments setmanals d'una hora i mitja i un partit els diumenges, ja m'enteneu... amb el que cobren!
Sobre els diners que rep Las Palmas, cal dir que hi ha hagut un veritable moviment social a Gran Canària per a salvar el club, però crec que en aquests casos s'han de mullar més les empreses i els particulars que no l'administració pública. Si Las Palmas rebrà 300 kilos anuals del Cabildo de Gran Canària (que recull impostos de 900.000 habitants), us he de dir que el Badalona rebrà de l'Ajuntament (d'una ciutat de 200.000 habitants) 200 kilos durant 30 anys, a més de la construcció de l'estadi de Montigalà projectat per Dominique Perrault. Això gràcies a la **** dels terrenys de l'avinguda de Navarra per uns terrenys idèntics en un lloc de menys valor (La Morera). Això encara em sembla més desproporcionat...
Completament d'acord company Fanàtic.
De fet, aquí Sabadell no estaria malament que l'ajuntament fes el que fa falta que faci des de fa una colla d'anys: una ciutat esportiva... perquè tots sabem les condicions en les que es troba el futbol base del C.E. Sabadell
, però noi, les infrastructures, segons el govern Bustos, es limita a fer pisos i més pisos. Tot i omplir-se la boca amb l'esport, fins al moment només ha aconseguit que hi hagi un projecte per unes pistes d'atletisme que han de ser l'enveja de tot l'estat.
Ah
això si, ara va fins a Galicia per seguir l'equip de bàsquet, perquè ara va be, evidentment, ja veurem què farà en època de vaques no tan grasses.