Autor Tema: aixo es ajuda institucional (casi com aqui)  (Llegit 4265 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Fum, fum, fum

• Visitant
Re: aixo es ajuda institucional (casi com aqui)
« Respondre #20 el: 24 de de 2006, 15:13:22 pm »
Potser no m'he explicat bé... els diners que un Ajuntament dedica als esports haurien d'anar destinades a potenciar l'esport de base i millorar les instal·lacions municipals (és a dir, ajudes pel futbol base i per instal·lar gespa artificial al Narcís Sala o, en el vostre cas, al camp del futbol base del Sabadell), però no per a pagar a 22 vividors que la seva jornada laboral es redueix a quatre entrenaments setmanals d'una hora i mitja i un partit els diumenges, ja m'enteneu... amb el que cobren!

Sobre els diners que rep Las Palmas, cal dir que hi ha hagut un veritable moviment social a Gran Canària per a salvar el club, però crec que en aquests casos s'han de mullar més les empreses i els particulars que no l'administració pública. Si Las Palmas rebrà 300 kilos anuals del Cabildo de Gran Canària (que recull impostos de 900.000 habitants), us he de dir que el Badalona rebrà de l'Ajuntament (d'una ciutat de 200.000 habitants) 200 kilos durant 30 anys, a més de la construcció de l'estadi de Montigalà projectat per Dominique Perrault. Això gràcies a la **** dels terrenys de l'avinguda de Navarra per uns terrenys idèntics en un lloc de menys valor (La Morera). Això encara em sembla més desproporcionat...

Completament d'acord company Fanàtic.

De fet, aquí Sabadell no estaria malament que l'ajuntament fes el que fa falta que faci des de fa una colla d'anys: una ciutat esportiva... perquè tots sabem les condicions en les que es troba el futbol base del C.E. Sabadell :scut, però noi, les infrastructures, segons el govern Bustos, es limita a fer pisos i més pisos. Tot i omplir-se la boca amb l'esport, fins al moment només ha aconseguit que hi hagi un projecte per unes pistes d'atletisme que han de ser l'enveja de tot l'estat. :snore: Ah :icon_exclaim: això si, ara va fins a Galicia per seguir l'equip de bàsquet, perquè ara va be, evidentment, ja veurem què farà en època de vaques no tan grasses.

La ciutat de Sabadell està molt falta d'infraestructures per l'esport. Un club com el Sabadell no té ni camp d'entrenament (va voltant per les pistes, el Mercantil)... ja no et dic una ciutat esportiva... El pabelló d'esports s'ha quedat obsolet, però molt a més a més... les piscines municipals, perque si va posar la UFEC que si no ja recordeu com estaven... i clar, ara ja no son de la ciutat i no s'hi pot fer res allà... això sí, la instal·lació és sensacional. La Nova Creu Alta està vella, a part que no s'aprofita ni a un 50%... que dir de l'Olimpia? Les instal·lacions del Club Natació també estan molt bé. Per què? Perque són privades. Ens fa falta un Palau d'Esports, un estadi en condicions, una ciutat esportiva, més pavellons multifuncionals, unes piscines en condicions... i el Bustos ara va a Galicia com venia a la Creu Alta quan hi havia Play-off. Si tenim sort i ens podem arribar a jugar la salvacio a l'ultim partit, també vindra... per si ens salvem. Tot i que si pinten bastos segur que a la mitja part li sortirà un compromís i marxarà per cames. S'ha de dir per això que no només és problema del Bustos això eh? Que ja ve de lluny, pero evidentment si ningu fa res... cada cop es va accentuant més.

Desconnectat raul_sbd5

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 557
  • Gènere: Masculí
  • A primera o a tercera sempre C.E. Sabadell
    • Web Oficial del C.E. Sabadell Femeni
« Respondre #21 el: 24 de de 2006, 20:38:52 pm »
Ah :icon_exclaim: això si, ara va fins a Galicia per seguir l'equip de bàsquet, perquè ara va be, evidentment, ja veurem què farà en època de vaques no tan grasses.

Manelinho no et descuidis que anant a veure la Copa Leb-2 sabia que sortiria a les fotos  :-X :ejem :ejem
La meva sang és 100% arlequinada !!!
VISCA EL C.E. SABADELL F.C. S.A.D. !!!!

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #22 el: 24 de de 2006, 23:40:29 pm »
el penos que aqui a sabadell les uniques instalacions bones i decents,son les del club natacio sabadell(una entitat privada) la nova creu alta per molt que ens pesi esta molt degradada,el pavello d'esports es de l'epoca de la prehistoria,passen els equips de gobern i la cosa no cambia tenim unes infraestructures penoses......

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5772
  • A way of life
« Respondre #23 el: 30 de de 2006, 20:35:38 pm »
Crec k si rebessim mes ajudes tindriem mes diners per fitxar gent més bona (amb axo no dic k no hi hagi bons fitxatxes) i stariem ms trankils! :scut  A ms Fanatic, jo tinc un tiet k es dl san andreu i ho diu, k sense akells dos personatges el Sant Andreu estaria enkara a 3a!! A mes teniu un jugador, el Rodri k per ki no kau gairebé!
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat GARNI

• Juvenil
  • Missatges: 356
« Respondre #24 el: 30 de de 2006, 20:57:16 pm »
el penos que aqui a sabadell les uniques instalacions bones i decents,son les del club natacio sabadell(una entitat privada) la nova creu alta per molt que ens pesi esta molt degradada,el pavello d'esports es de l'epoca de la prehistoria,passen els equips de gobern i la cosa no cambia tenim unes infraestructures penoses......

Jo encara recordo els adhesius que deia "SABADELL Ciudad Prototipo del Deporte Español". Llastima que aixó s´hagui perdut, si no fos pel Club Natació i el Meca......

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #25 el: 30 de de 2006, 21:52:52 pm »

Jo encara recordo els adhesius que deia "SABADELL Ciudad Prototipo del Deporte Español". Llastima que aixó s´hagui perdut, si no fos pel Club Natació i el Meca......

Porototipo o Piloto...? Jo crec que era Piloto eh?

Desconnectat GARNI

• Juvenil
  • Missatges: 356
« Respondre #26 el: 31 de de 2006, 13:51:35 pm »

Porototipo o Piloto...? Jo crec que era Piloto eh?

Calla calla que si  :-[
Era "SABADELL Ciudad Piloto del Deporte Español"  ;D

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #27 el: 01 de Abril de 2006, 16:51:57 pm »
Era "SABADELL Ciudad Piloto del Deporte Español"  ;D

Doncs vaja òstia s'ha fotut el vehicle... :****
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...