Autor Tema: Maca no podrà jugar a Benidorm  (Llegit 1064 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 692
Maca no podrà jugar a Benidorm
« el: 18 de de 2006, 12:19:14 pm »
Ahora ya no queda margen de error

18/03/06 SABADELL - Primera de las once finales que le quedan al Sabadell en la que deberá conseguir la victoria si quiere mantener opciones de mantenerse en la categoría. El equipo no gana desde la jornada 13 y Benidorm no es el lugar más indicado para comenzar una remontada, ya que solamente la Gramenet ha sumado allí los tres puntos. Además, la plantilla sabe que si no gana, el técnico Jaume Bonet será destituido.

El equipo se encomienda a Cañadas, que con 10 goles es el máximo artillero del Sabadell. El joven Maca no jugará el domingo, ya que Fassione, lesionado, aún no ha causado baja federativa

http://www.elmundodeportivo.es/20060318/NOTICIA214641225.html
« Darrera modificació: 19 de de 2006, 00:11:31 am per wiwo »

Fum, fum, fum

• Visitant
Re: Maca no podrà jugar a Benidorm
« Respondre #1 el: 18 de de 2006, 12:20:59 pm »
I per què no se l'hi ha donat la baixa federativa a Fassione ja? Per què es fan les coses tan lentament? Com si ens sobrés temps...

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 626
  • Gènere: Masculí
« Respondre #2 el: 18 de de 2006, 12:29:42 pm »
Suposo que deu ser pel tema de la baixa per lesió, la qual implica una prohibició de jugar partits oficials en 5 o 6 mesos (per que es suposa que estas lesionat). Aquesta baixa l'ha de signar el jugador i suposo que s'ho deu estar rumiant bé, ja que depen com estigui la normativa, podria perjudicar-lo de cara l'inici de la temporada que ve.

Una cosa està clara, que només es pot fer una baixa per lesió si el jugador lesionat està d'acord i la signa, sinó no es pot fer.

Obbiament se li pot donar la baixa unilateralment des del club, però llavors no es pot fitxar a ningú més.

M'ho a explicat un amic que es arbitre i sap d'aquestes coses administratives  :smart: :smart: :smart:

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #3 el: 18 de de 2006, 12:35:16 pm »
Suposo que deu ser pel tema de la baixa per lesió, la qual implica una prohibició de jugar partits oficials en 5 o 6 mesos (per que es suposa que estas lesionat). Aquesta baixa l'ha de signar el jugador i suposo que s'ho deu estar rumiant bé, ja que depen com estigui la normativa, podria perjudicar-lo de cara l'inici de la temporada que ve.

Una cosa està clara, que només es pot fer una baixa per lesió si el jugador lesionat està d'acord i la signa, sinó no es pot fer.

Obbiament se li pot donar la baixa unilateralment des del club, però llavors no es pot fitxar a ningú més.

M'ho a explicat un amic que es arbitre i sap d'aquestes coses administratives  :smart: :smart: :smart:

Sí, evidentment, però jo vaig llegir a principi de setmana que Fassione ho acceptava per la situació del club, que ho entenia... de principi de setmana fins al dijous o el divendres, que es el màxim per fer-ho per poder tramitar la fitxa... hi ha temps de sobres...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #4 el: 18 de de 2006, 13:38:38 pm »
I per què no se l'hi ha donat la baixa federativa a Fassione ja? Per què es fan les coses tan lentament? Com si ens sobrés temps...

Si no tinc mal entès, el dimecres, crec, ja se sabia que Macanás no jugaria a Benidorm pels problemes amb la fitxa, però si no tinc mal entès, és el mateix jugador argentí qui ha posat trabes.......
Si tot va bé, s'espera que la setmana vinent ja pugui ser inscrit Macanás.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #5 el: 18 de de 2006, 14:00:35 pm »

Si no tinc mal entès, el dimecres, crec, ja se sabia que Macanás no jugaria a Benidorm pels problemes amb la fitxa, però si no tinc mal entès, és el mateix jugador argentí qui ha posat trabes.......
Si tot va bé, s'espera que la setmana vinent ja pugui ser inscrit Macanás.

D'acord! Això sí que té sentit...

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #6 el: 19 de de 2006, 00:10:22 am »
Con el amigo este, que se pone rojo lo digo todo :**** :**** :**** :**** :****
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat ericvilana92

• Infantil
  • Missatges: 126
« Respondre #7 el: 19 de de 2006, 00:44:53 am »
caram caram!quines ganes tenim que jugui aquest nou jugador jove nois! :Paletas: :ok