ferni aixo esta literalment impossible queden 10 partits tenim 22 la salvacio acostuma estar amb 43 o 44 punts,fes comptes creus que aquest equip guanyara 7 o 8 dels 10 partits que queden? jo ho tinc clarissim NO!!
Jo tampoc hi crec, però seobretot per la imatge que es dona.
No hi ha CAP tipus de presió al rival.
No juguem ofensivament, i ja em direu el que vulgueu, però jo d'ocasions clares en veig MOLT poques. La gent diu que se'n creen moltes, però jo no les veig. Per mi remats desde la frontal, centrades que no hi arriba el davanter o rematades amb el cap toves a les mans del porter no son clares. Contra el vilajoiosa mereixiem guanyar. Ells van tenir 1 ocasió i nosaltres dues. El remat de l'ivan diaz, i el penal. CAP més.
Aquí falten moltes coses, des de l'implicació dels jugadors fins a un entrenador amb cara i ulls i una directiva no tan passota com la que hi ha ara mateix. La situació ara ja no canviarà, perque la imatge que donem no és la bona.
Per exemple si nosaltres estiguéssim en el lloc de l'Osca i veiéssim un equip cuer, amb 22 punts, que porta tants partits sense guanyar, NO dubtariem ni un moment que ja és de 3a. Doncs jo crec això. Som de tercera i qui hagi d'assumir les coses, que comenci a pensar-se el discurs pel dia que matemàticament siguem un pou més avall.