Autor Tema: Que començin a planificar les coses per la propera temporada a tercera.  (Llegit 2929 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6429
  • Gènere: Masculí
Aquesta afició no es mereix tant de càstig, a veure si és fan les coses una mica bé la propera temporada a tercera, per poder quedar entre els 4 primers, farà falta això si, una renovació quasi total.
Ja vindràn temps millors.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat ramon

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 28
Re: Que començin a planificar les coses per la propera temporada a tercera.
« Respondre #1 el: 19 de de 2006, 19:14:25 pm »
Estik dacord no es just aket kastik. Son una kolla de mersenaris espte kañadas i juanma. GAllo ya no mu espliku es marka en propia i no a la porteria del rival.
Yo kumensaria a pujar juvenils k estimin al klub i buskar a gent k li foti kullons k fan falta. I per komensar posaria dentrenador al manolo fenandez!i un canvi de directiva K vingui un tiu amb pasta ilusio k senti els kolors i kullons

els interrogants els poseu vusltres:
----------------------------------------Ramon----------------------------------------------------

Txiki-----------------Crivi----------?---------------------------------------------------?

------ MArcos--------------------HAmouch---------------------------------jaunma

----------------------------------Cañadas-----------------------------------------------

-----------------------MAca---------------------Marc sallares (vilanova)------------------------------------------

Els altres no se a ki kollons pusa ayudeume sisplau
« Darrera modificació: 19 de de 2006, 19:21:57 pm per ramon »

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #2 el: 19 de de 2006, 19:16:35 pm »
no crec q aguantin més de 4 jugadors a Tercera.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6429
« Respondre #3 el: 19 de de 2006, 19:29:00 pm »
Jo no posaria ara mateix al Manolo Fernandez, en tot cas si que el posaria per la propera temporada, però no ara, l'home  no podria aixecar aquest equip i tindria la "espina " d'haver baxiat l'equip, quan ell no en té cap culpa.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #4 el: 19 de de 2006, 19:39:40 pm »
Aquesta afició no es mereix tant de càstig, a veure si és fan les coses una mica bé la propera temporada a tercera, per poder quedar entre els 4 primers, farà falta això si, una renovació quasi total.
Ja vindràn temps millors.

D'acord Visi pero qui l'ha de planificar la propera temporada? el mateix consell actual? aixo si es que vol continuar o si els deixa continuar la fundacio perque sino es aixi haurem d'esperar a la formacio d'un nou consell perque es posi a treballar i aixo ves a saber quan seria.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #5 el: 19 de de 2006, 19:57:52 pm »
no crec q aguantin més de 4 jugadors a Tercera.

Exacta Randel. Com a molt en seguiran 3 o 4. La resta, cañadas, cruz, gallo, iglesias,...... marxaran.

Com a molt potser segueixen Hammouch, Marc Pérez, Xavi Muñoz, i no estaria malament Urko. Pocs més segurian.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #6 el: 19 de de 2006, 20:11:39 pm »
Vosaltres creieu que algu voldra agafar a aquest equip¿¿??? Jo ho dubto moltissim, creieu que el Manolo, amb lo tranquil que deu estar amb el seu juvenil agafara ara al primer equip quan no tenim res a fer??? Jo tinc els meus dubtes  :no:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #7 el: 19 de de 2006, 20:14:29 pm »
Vosaltres creieu que algu voldra agafar a aquest equip¿¿??? Jo ho dubto moltissim, creieu que el Manolo, amb lo tranquil que deu estar amb el seu juvenil agafara ara al primer equip quan no tenim res a fer??? Jo tinc els meus dubtes  :no:

Home freak, si ningu el vol agafar, ja l'agafo jo..... i sense problemes.
El Manolo Fernández té ganes d'agafar l'equip, no tindrà CAP pressió, ja que a ell ningú li dirà res si s'acaba baixant. Si salva l'equip, només fent el que s'ha de fer, doncs serà un heroi. I a més té una oportunitat única. Passar d'un juvenil en una categoria baixa, a una 2a B i amb pressió ZERO.

Per mi, té MOLT a guanyar i POC a perdre.

www.miequipo.es

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #8 el: 19 de de 2006, 20:16:09 pm »

El Manolo Fernández té ganes d'agafar l'equip, no tindrà CAP pressió, ja que a ell ningú li dirà res si s'acaba baixant. Si salva l'equip, només fent el que s'ha de fer, doncs serà un heroi. I a més té una oportunitat única. Passar d'un juvenil en una categoria baixa, a una 2a B i amb pressió ZERO.

Totalment d'acord amb el MUTIO... però se sap si en Fernández té títol d'entrenador de nivell nacional?

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #9 el: 19 de de 2006, 20:16:50 pm »
Ara amb Manolo (ho afirmo perque segur que no tindrà cap "però" en agafar el 1r ekip) pot ser que es fagi un pas endevant en quan a futbol base-1r ekip que tant dessitgem  :icon_question: de ven seegur que hi ha algun juvenil que despunta...
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #10 el: 19 de de 2006, 20:18:34 pm »
Ara amb Manolo (ho afirmo perque segur que no tindrà cap "però" en agafar el 1r ekip) pot ser que es fagi un pas endevant en quan a futbol base-1r ekip que tant dessitgem  :icon_question: de ven seegur que hi ha algun juvenil que despunta...

Cudi, mentre el futbol base segueixi tenint el nivell tan desastrós i la organització tan tercermundista que té i no existeixi un filial pont entre juvenil i primer equip no hi haurà possibilitat de treure jugadors de la cantera.

Desconnectat ericvilana92

• Infantil
  • Missatges: 126
« Respondre #11 el: 19 de de 2006, 20:19:53 pm »
bueno,jo no planificaria res,potser amb el nou entrenador,y amb les tornades de txiki,ramon,juanma,y el nou maracanaz,cambien molt les coses al sabadell.Mes envevant ja planificarem alguna cosa,pero ara per ara,jo no fotaria re ;D

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #12 el: 19 de de 2006, 20:25:30 pm »

No, si jo tampoc tindria cap problema en agafar-ho, pero ...

Ara amb Manolo (ho afirmo perque segur que no tindrà cap "però" en agafar el 1r ekip) pot ser que es fagi un pas endevant en quan a futbol base-1r ekip que tant dessitgem  :icon_question: de ven seegur que hi ha algun juvenil que despunta...
Doncs jo he escoltat altres coses sobre aquest afer, a veure com acaba...
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #13 el: 19 de de 2006, 20:26:36 pm »
Per poder nudrirse del futbol base hauriem d'haber fet com la Gama, el Badalona, el Figueres que han estat treballant durant aquests anys mentres nosaltres hem fet lo contrari. Mireu on son la Grama "B", el Badalona "B", la Fundacio Esportiva Figueres i mireu on som nosaltres amb un "B" de prestec (Sabadell Nord) i amb uns juvenils que malgrat que aquest any estan obtenint bons resultats, las categorias on s'han deixat caure durant aquest ultims anys fan el salt al primer equip molt dificil. El Julia Garcia ha dit mes d'un cop que al Sabadell no creien amb el futbol base i lamentablemet tindrem de donarli la rao a la vista dels fets.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #14 el: 19 de de 2006, 20:28:24 pm »
Ara nomes la meva petita esperança k em keda es arribar amb poc marge de diferencia amb el 5e de la cua les 2 setmanes seguidas k juguem a casa....
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1771
« Respondre #15 el: 19 de de 2006, 20:42:17 pm »
se a visto a manolo cruzando la frontera por port -bou este no vuelve ( es broma) un pokito de humor pero en serio manolo seria un rebulsivo para el equipo y tal vez la aficion ver gente de la casa ojala salga todo bien y creer que rezo por ello un saludo
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #16 el: 19 de de 2006, 20:42:40 pm »
pffffff es que que mal sona...planificar la temporada a 3a... :bigcry:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #17 el: 19 de de 2006, 20:44:00 pm »

En 103 anys d'història mai havia passat... És, sens dubte, el pitjor moment en la història del nostre club... per estar-ne orgullosos tots: jugadors, directius i cos tècnic

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #18 el: 19 de de 2006, 20:47:49 pm »

Si, però sens dubte que més senzill que a 2a B.
El nivell és més baixet, hi ha equips fluixets, i tot més barat.
Amb una mica de presupost i amb gent professional no hi hauria problema per almenys quedar entre els 4 primers.
Per cert, espero que alments Girona i Espanyol B, pugin a 2a B, ja que serien 2 rivals menys. La resta CAP por.ç
Però encara queda molt per això.
Acabem amb dignitat aquest any per favor  :icon_exclaim:

www.miequipo.es

Desconnectat CESBD

• Juvenil
  • Missatges: 398
« Respondre #19 el: 19 de de 2006, 21:24:21 pm »
amb dignitat ja no es pot akabar!  :disappointed: la tercera no es tan facil com, sembla!  :bigcry:
VISCA LA TERRA LLIURE!!!!!
VISCA CATALUNYA!!!!!