Autor Tema: STOP A LES CRÍTIQUES  (Llegit 1147 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Monti_sbd

• Aleví
  • Missatges: 64
  • VISCA EL SABADELL!!
STOP A LES CRÍTIQUES
« el: 19 de de 2006, 19:16:24 pm »
en que ens estem convertin? ara el k em de fer es donar el maxim de suport a tots els jugadors, per RS han dit k alguns jugadors marxaven plorant, ells ho intenten pero no poden, ara el k hem de fer es estar amb l'ekip i animarlos, en especial a gallo i el diumenge a la NCA k es trobin amb la millor aficio k es el k som!!!!!!!

ANIMS SABADELLLL!!!!!!

A MORT!!!
A 1ª O  A 3ª SOM EL SABADELL!!

Desconnectat tanev

• Aleví
  • Missatges: 83
Re: STOP A LES CRÍTIQUES
« Respondre #1 el: 19 de de 2006, 19:36:56 pm »
encima que nos bajan atercera aun tenemos que animarlos, anda y que les den morcilla a estos mercenarios quetanto les da los colores,ellos el año que viene estaran en otro equipo y cobrando como si nada hubiese pasado y yo ****** y yendo a estos campos de regional que es donde jugaremos.
O sea que encima tengo que darles apoyo pobrecitos y a nosotros quien nos apoya?y nosotros a jodernos como siempre.
Yo los recibia a tomatazos, han estado cobrando millones todoe el año a rajatabla para solo ganar cuatro partidos en todo el año, ami me da asco encima tener que apoyarles.
Que se vayan todos (presi,directiva,gerente,entrenador y jugadores)y que no vuelvan.
Muchas gracias larrosa,perales,baños,espinar,tomas,mas,jugadores,entrenadores varios.......vais a pasar a la historia como la directiva que nos bajo por primera vez a tercera por motivos deportivos.
Supongo que estareis orgullosos de ello,y sacareis pecho por ello,yo de vosotros me iria a casa y no saldria de ella por que me caeria la cara de verguenza,aunque para ello primero se tiene que tener verguenza, cosa que alguno igual no tiene
gracias por todo

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #2 el: 19 de de 2006, 19:52:01 pm »
en que ens estem convertin? ara el k em de fer es donar el maxim de suport a tots els jugadors, per RS han dit k alguns jugadors marxaven plorant, ells ho intenten pero no poden, ara el k hem de fer es estar amb l'ekip i animarlos, en especial a gallo i el diumenge a la NCA k es trobin amb la millor aficio k es el k som!!!!!!!

ANIMS SABADELLLL!!!!!!

A MORT!!!

Vols que et digui en que ens estem convertint? en el fracas mes sonat de la historia del Centre d'Esports Sabadell que amb 1,6 mil.lions d'euros de pressupost baixara si la mare de deu de la Salut no i posa remei a la 4ª divisio del futbol espanyol i dic 4ª perque es el que es en realitat. Es la quarta categoria encara que en diguin tercera i el Sabadell no habia estat mai tan avall. No dubto de que alguns jugadors plorin pero el trist es que a nosaltres ja no ens queden llagrimes per plorar i l'any que be estarem aqui com sempre al costat del nostre Sabadell pero ells marxaran ves a saber a on i molts d'ells ens hauran oblidat l'endema de marxar. No sere jo qui els escridassi mentres tinguem la mes minima opcio de salvacio donç soc conscient de que son els unics que poden treurens del pou on ens han ficat pero no es podran queixar del tracte que els hem donat aqui.  A un altre club ja fa setmanes que segurament haguessin estat escridassats i aqui gairebe no s'ha vist ni un mocador blanc, nose que mes podem fer per el que estem revent apart de baixarnos els pantalons.

Visca el Sabadell ara i sempre ! ! !

ferni20

• Visitant
« Respondre #3 el: 19 de de 2006, 20:47:21 pm »

ANIMS SABADELLLL!!!!!!

Després de veurels a caminar literalment per la NCA que ningu es pensi q em farà pena veure aquests jugadors plorant o sento...... si estem aixi és per culpa seva i no es salvaran d critiques perque els veiem amb les llagrimetes al final del partit... total molts d'ells aquesta nit dormiran molt millor i més tranquils que alguns de nosaltres.
Aixi que si algun dia matematicament estem a Tercera per molt q plorin q sapiguen q no sortiran aplaudits ni per la porta gran d'aquest club això està clar.

ferni20

• Visitant
« Respondre #4 el: 19 de de 2006, 20:50:06 pm »
Després de veurels a caminar literalment per la NCA que ningu es pensi q em farà pena veure aquests jugadors plorant o sento...... si estem aixi és per culpa seva i no es salvaran d critiques perque els veiem amb les llagrimetes al final del partit... total molts d'ells aquesta nit dormiran molt millor i més tranquils que alguns de nosaltres.
Aixi que si algun dia matematicament estem a Tercera per molt q plorin q sapiguen q no sortiran aplaudits ni per la porta gran d'aquest club això està clar.

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
  • Gènere: Masculí
« Respondre #5 el: 19 de de 2006, 20:51:04 pm »
propongo jugar los del foro el proximo partido de liga para salvar la situacion!!!
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat Urko_4ever

• Infantil
  • Missatges: 216
« Respondre #6 el: 19 de de 2006, 21:07:08 pm »
propongo jugar los del foro el proximo partido de liga para salvar la situacion!!!
juanyar no se  :tongue3: pero fotrali mes ous i suar la camisa segur!
A 1r O 3a SOM  el SABADELL!!!

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #7 el: 19 de de 2006, 23:26:54 pm »
ENCARA QUEDEN 10 FINALS, I MENTRE HI HA VIDA HI HA ESPERANÇA, LES CRÍTIQUES AL FINAL. TOT I QUE SUPOSO QUE SI ACABEM BAIXANT NO MARXARAN DE "ROSITAS".

Desconnectat enric13

• Jugador Prof.
  • Missatges: 759
« Respondre #8 el: 06 de Abril de 2006, 21:06:52 pm »

ANIMS SABADELLLL!!!!!!

A MORT!!!

estic d' acord amb tu! ven dit! i ala nca jo nohi faltare cap partit!  :ok

Antonio Puerta**You'll never walk alone.Waterpolo Sabadell