Autor Tema: Tinguem coratge i orgull!!!  (Llegit 1920 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
  • Gènere: Masculí
Tinguem coratge i orgull!!!
« el: 19 de de 2006, 20:02:15 pm »
Molt probablement algú m´enjegarà a pastar fang, em dirà que ja n´està fart, que estem a tercera, que ja no creu en res, que aquest equip és un desastre, que ja no pot més, que ja no tenim res a fer...
Us entenc perfectament, jo també estic terriblement trist, enfonsat, fa massa temps que el futbol només ens dóna disgustos. Tinc un nus a l´estòmac que m´impedeix pensar en res més que en el desastre que sembla que ha d´arribar. Però penso, reflexiono, miro enrera i me´n adono de que sóc seguidor del Centre d´Esports Sabadell FC, sí del Sabadell, d´aquell equip que té la millor afició de tota la categoria, d´aquell equip immortal que ha sortit de situacions totalment inversemblants i que encara que sembli mentida, encara avui dia roba el cor de molta gent que plora, pateix per la seva situació.
Ploreu avui si voleu, maleïu-ho tot i a tothom, però demà ningú pot estar amb el cap cot, ni pensar, per molt que la realitat ens ho imposi, que està tot perdut. Si alguna cosa ha caracteritzat aquest club i a la seva afició és coratge, orgull i amor propi. Sense ells, MAI haguessim pogut continuar existint, i ara, ni cent Benidorms, ni cent derrotes seguides ens els faran perdre. Som grans, som la millor afició de Segona B, som el Sabadell, i inclús están cuers la nostra dignitat i coratge han estat, són i seran infinites. Aquest món està fet pels valents, i nosaltres ho som. Leganés, Mataró, Tafalla, en són testimonis, de fet, la nostra història n´ha estat, n´és i en serà testimoni.
Avui molta gent haurà maleït els ossos d´algú, demà encara estarà trista, però conforme avanci la setmana aquell "gusanillo" per tornar a la Nova Creu Alta tornarà a aparèixer, tothom esperarà amb desig que arribin les cinc de la tarda del proper diumenge, la gent a casa seva, en el silenci de la nit ,somiarà amb una victòria, amb la salvació. No seré jo qui llenci la tovallola, no seré jo qui ho doni tot per perdut, no seré jo, qui en definitiva, abandoni aquest marevellós club de futbol. Estic convençut que tampoc vosaltres ho fareu, senzillament perquè esteu per sobre de tot, sou el principal i únic patrimoni del Sabadell i davant de l´Hospitalet ho tornareu a demostrar. A collons, a coratge, a amor per uns colors, a orgull i amor propi no es guanyarà MAI ningú. Estiguem cuers o no, som i serem del Sabadell. El proper diumenge serà d´aquells en el que ens mirarem tots plegats a la cara, i pensarem per dins que anem a la "guerra", que anem a protagonitzar un acte més dels tants i tants que ha protagonitzat  aquesta santa afició. El proper diumenge serem els autèntics, els que plogui o nevi estarem allà. Ho sento, som així, de pesats, de masoquistes o de collonuts, depén de com es vulgui veure.
Estrenarem tècnic, segur, Manolo Fernández, un arlequinat de cap a peus, algú que sent aquests colors com a quelcom més que una simple samarreta. Deixarem sola a una persona com ell en aquests moments, donarem l´esquena a jugadors que avui han suat la samarreta i que l´han mullat, no només amb suor, sinó també amb llàgrimes???? No, n´estic segur. Queden 30 punts en disputa, queden deu finals de Champions League, queden 10 oportunitats més, i Reus, Hospitalet, Saragossa B, vindran a casa nostra, i Logroñés i inclús el Figueres ens veuran les cares a casa seva. La "guerra" està servida, i des d´avui, amb història viva d´aquest club a la nostra banqueta i amb onze homes, que segur, es deixaran la vida al camp, i amb aquesta afició hem d´anar, i segur que ho farem, junts en aquest viatge. Els altres estan guanyant molts partits, és evident, però que ningú dubti que també en perdran, i és aleshores quan nosaltres hem d´estar allà.
S´havia pensat montar algún dia un mosaic, s´havia pensat algún dia en portar una determinada bandera gegant o alguna determinada pancarta i mai s´ha acabat de concretar??? S´havia pensat en quelcom que es va deixar per més endavant??? Doncs ha arribat el moment, mobilitzem-nos, recuperem l´esperit de Terrassa, la unió fa la força i ara més que mai és imprescindible.
Des de la tristesa i l´abatiment, però també des de l´orgull de ser del Sabadell passi el que passi, us demano, un cop més, que feu bona aquell lema de "mai caminareu sols".

VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ARA I SEMPRE!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat Monti_sbd

• Aleví
  • Missatges: 64
  • VISCA EL SABADELL!!
Re: Tinguem coratge i orgull!!!
« Respondre #1 el: 19 de de 2006, 20:10:41 pm »
  :clap :clap:cheer :anims :cheer :anims :cheer :anims :cheer :anims aixo si k es parlar ***** ****, mas fet kaure llagrimes
 ANIMS SABADELL

PD: per cer es podria fera aixo del mosaic o alguna bandera o pancarta :clap :ok
A 1ª O  A 3ª SOM EL SABADELL!!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #2 el: 19 de de 2006, 20:11:36 pm »
Doncs ja estan possant guardioles si volem una gran entrada....
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat ericvilana92

• Infantil
  • Missatges: 126
« Respondre #3 el: 19 de de 2006, 20:12:30 pm »
Estic amb tu noi!tens tota la raó,jo ho anava a posar pro buenu,no hem de deixar el sabadell ara,en aquests moments que tant malament ho esta pasant,jo estic com tu.hem de estar lluitant fins al final.I al final puesss...xD,ja veurem que pasa.No estem perduts del tot,queden 10 jornades em sembla,dons coñ,anem a animar,si ara engegem al sabadell a pendre x cul,baixarem segur.UN Cantic,o un crit,Una esperança!Som el sabadell!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #4 el: 19 de de 2006, 20:22:59 pm »
Cada setmana dius el mateix, es impossible creure  :bigcry:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

ferni20

• Visitant
« Respondre #5 el: 19 de de 2006, 20:35:14 pm »
Vicenç estic molt d'acord amb tu, i aplaudeixo la teva confiança, pero.. estas segur q aquests 11 homes es deixaran la vida al camp??¿??¿ jo en tinc els meus dubtes cada setmana,excepte 2 o 3 que se la deixen cada setmana la vida al camp... avui e vist l'Hospi-Reus i realment si que he vist un equip q es deixava la vida al camp, q se li notava una certa presió per a tenir q guanyar, i aquest equip és l'Hospi, saben el que és baixar a Tercera i es neguen a repetir-ho; el Reus tmb s'ha deixat la vida al camp pero no a tingut gaire cosa a fer davant d'aquest Hospi.
Està clar q jo tmp vull creure q aquest equip baixarà a Tercera pero mentalment vull estar preparat per si es produís aquesta causa en q cada setmana estem més aprop.
Queden 10 jornades tal com dius, 6 partits a casa i en el que mentre no estiguem matematicament a Tercera, la NCA amb 1000-2000 o 5000 persones a de ser un infern... jo sincerament no crec amb el que és el conjunt de l'equip,pero si que crec amb Cañadas i la seva màgia que ens pot fer sumar encara punts molt importants.
El que si que demano q ens oblidem de la salvació directa, agafem-nos de referencia el Reus que el tenim a 7 punts i no deixem que s'ens escapin més equips per favor.
Ara tenim endavant 7 dies més de reflexió,tensió i nerviosisme...q dura s'ens està fent aquesta temporada  :veryangry:

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #6 el: 19 de de 2006, 20:36:50 pm »
Ara tenim endavant 7 dies més de reflexió,tensió i nerviosisme...q dura s'ens està fent aquesta temporada  :veryangry:

Que dura i que llarga...

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #7 el: 19 de de 2006, 20:44:28 pm »
que aquest mal somni acavi ja! sisplau, en menjen els nervis, avui man caigut llagrimes... :disappointed:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #8 el: 19 de de 2006, 20:46:11 pm »
que aquest mal somni acavi ja! sisplau, en menjen els nervis, avui man caigut llagrimes... :disappointed:

En som molts que ens han caigut les llàgrimes avui...

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #9 el: 19 de de 2006, 20:49:22 pm »
Jo soc dels que quan varem baixarnos a tercera per impagament  vaig treurem el carnet tot i que ens el varen posar a uns preus al meu entendre abusius per una tercera divisio, pero s'habia d'entendre que no teniem diners i feia falta fer aquest esforç i d'altres com donar la voluntat a les guardioles de la entrada de l'estadi per evitar la desaparicio del club i per poder pagar a uns jugadors que els sentiem com a nostres donç no en va eren els nanos que s'habien format al planter i que de la ma d'en Jaurrieta (un altre ceballut il.lustre) varen aconseguir un brillantissim ascens a tercera al que malauradament varen tenir que renunciar per el descens del primer equip. Eren temps dificils pero teniem quelcom a que agafarnos, quelcom del que sentirnos orgullosos i aquest orgull va ser recompensat amb escreix amb una magnifica temporada del "nostres" nanos aconseguint l'ascens a 2ª B amb una recta final de campionat d'escandol i dos golejadors (Manel i Garzon) en plan estel.lar. Ara aquella fita esta a punt de ser llençada a les escombrarias per una gent "extranya" per a mi, amb la que no conecto amb molts dels casos. M'agradaria saber que malgrat la dificil situacio tenim un equip que sent aquest colors com els sentien aquells nanos. S'hem fa molt dificil de creure aixo en molts dels nostres jugadors pero aixo no hem fara deixar d'estar al costat del meu equip. Ho he estat sempre, en les situacions mes joioses i amb les mes tristes i no deixare d'estar-ho ara malgrat la meva pell de Sabadell no es torni de gallina precissament amb molts dels actuals protagonistes del nostre historic club.

Desconnectat CESBD

• Juvenil
  • Missatges: 398
« Respondre #10 el: 19 de de 2006, 21:18:33 pm »
ho sento pero kada setmana, es diu lo mateix!  :-\ :disappointed:
VISCA LA TERRA LLIURE!!!!!
VISCA CATALUNYA!!!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #11 el: 19 de de 2006, 21:45:59 pm »
En poques paraules:

Podem morir, però amb la cara ben alta.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #12 el: 20 de de 2006, 21:06:05 pm »
Doncs podriem quedar abans del partit
Jo contiunuo pensant que podriem quedar al Corte Ingles, fer una mica de xivarri, i començar la pujada cap al camp, simbolitzant la gran remuntada que farem a partir de diumenge cap a la salvació. Un cop al camp ens posem tots junts i a fotre merder. A animar com mai i a presionar a l'arbitre i a l'equip contrari. Si no ho fem ara quan ho farem???????
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #13 el: 20 de de 2006, 21:08:57 pm »
Roma, posa't amb @rlekinats.com i veuràs el que és xivarri.
Jo estic entrenant la veu per el diumenge, i a poc que el Manel s'animi també, espero que s'ens senti fins a Matadepera.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #14 el: 20 de de 2006, 21:19:01 pm »
Aquesta temporada ha sigut nefasta pels objectius establerts de jugar el Play Off d'ascens.!!!

No obstant hem de fer l'últim esforç per salvar la categoria!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #15 el: 21 de de 2006, 21:32:44 pm »
Ei Birrero, on esteu? em sembla que al mig més cap al marcador?
Jo normalment arrossego a ma mare i me tia a veure el futbol i estic a prop dels 4 gats.
Però podriem quedar tots i ajuntar forces timbals, xiulets, etc.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #16 el: 22 de de 2006, 17:15:20 pm »
Roma, posa't amb @rlekinats.com i veuràs el que és xivarri.
Jo estic entrenant la veu per el diumenge, i a poc que el Manel s'animi també, espero que s'ens senti fins a Matadepera.

Ja saps que no fa falta gran cosa perquè m'arrenqui a cridar fins l'extenuació. :anims :bandera

;)
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!