Autor Tema: Bonet gracias.Has sido el revulsivo que necesitabamos.Tienes madera de campeon!  (Llegit 1285 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat CAPO

• Aleví
  • Missatges: 60
Simpatizantes y socios,
 Nos vamos a tercera de forma ineludible. Debido a la ineptitud de los chorizos que tenemos en la junta, que ha tardado muchisimo en tomar decisiones, y a que todas han sido desacertadas tenemos un 99% de posibilidades de bajar. Ahora el barco ya está ya muy muy hundido, y venga quien venga salvarse es un milagro. De los 10 partidos que quedan deberiamos ganar 7. Pero mi pregunta es la siguiente, si en 28 jornadas solo hemos ganado 4, EN 10 GANAREMOS 7? Señores, seamos realistas! Hagamonos la idea de que el drama va a llegar.... y muy pronto! Lo unico que nos queda es pedir responsabilidades. Si lo que querían es construir pisos en la nova creu alta, porqué no han sido claros de un principio?

C.E.Sabadell, descanse en paz!

ferni20

• Visitant
Simpatizantes y socios,
 Nos vamos a tercera de forma ineludible. Debido a la ineptitud de los chorizos que tenemos en la junta, que ha tardado muchisimo en tomar decisiones, y a que todas han sido desacertadas tenemos un 99% de posibilidades de bajar. Ahora el barco ya está ya muy muy hundido, y venga quien venga salvarse es un milagro. De los 10 partidos que quedan deberiamos ganar 7. Pero mi pregunta es la siguiente, si en 28 jornadas solo hemos ganado 4, EN 10 GANAREMOS 7? Señores, seamos realistas! Hagamonos la idea de que el drama va a llegar.... y muy pronto! Lo unico que nos queda es pedir responsabilidades. Si lo que querían es construir pisos en la nova creu alta, porqué no han sido claros de un principio?

C.E.Sabadell, descanse en paz!

Si Bonet se marxa esta semana y se pone a alguien con un par de c..... d entrenador i que sepa hacer correr a esta gente quiza este Sabadell resucite el Tercer dia de entre los muertos.... lo siento chico pero viendo la clasificacion y los partidos q nos quedan aun no preparo el ataud para este equipo.

Desconnectat CESBD

• Juvenil
  • Missatges: 398
  • Gènere: Masculí
l´aficio porta ja, molt de temps pensant k a partir d´ara si! resurreccio¿??? kada setmana es lo, mateix!  :****
VISCA LA TERRA LLIURE!!!!!
VISCA CATALUNYA!!!!!

ferni20

• Visitant
Jo tampoc confio en aquest equip pero aquesta gent amb altres entrenadors recordeu que  va guanyar 2-1 al Terrassa, 1-0 al alfaro 3-1 al logroñes y 2-1 al alcoià... aixi q guanyin alguns partidets encara a final d temporada, el problema q tenim el marge d'error a 0, osigui q com perdem un altre partit ens podem despedir d la categoria.

Desconnectat CESBD

• Juvenil
  • Missatges: 398
guanyar un partit mes es pan, para hoy hambre para mañana! aixo esta ja molt i molt negre!  :disappointed:
VISCA LA TERRA LLIURE!!!!!
VISCA CATALUNYA!!!!!

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
ferni aixo esta literalment impossible queden 10 partits tenim 22 la salvacio acostuma  estar amb 43 o 44 punts,fes comptes creus que aquest equip guanyara 7 o 8 dels 10 partits que queden? jo ho tinc clarissim NO!!  :bigcry: :bigcry:

ferni20

• Visitant
ferni aixo esta literalment impossible queden 10 partits tenim 22 la salvacio acostuma  estar amb 43 o 44 punts,fes comptes creus que aquest equip guanyara 7 o 8 dels 10 partits que queden? jo ho tinc clarissim NO!!  :bigcry: :bigcry:
Dagar no se a  quants punts està la salvació, ni si aquest any estarà a menys punts, jo el que vull dir és que aquest equip amb una mica més de ganes i amb jugadors com els de l'any passat tindria marge per a salvar-se... estem a 7 punts de la promoció, tenint en compte q es podrien convertir en 4 si guanyem al Reus, en aqueste ultimes jornades hi ha molts enfrontaments directes entre equips d baix, en q passi el q passi si guanyèssim nosaltres en sortiriem beneficiats cada jornada... ara està clar i s'ha de ser realistes que s'han de guanyar o si més no sumar el equivalent a 7 victories o més per a no baixar directament... jo se que aixo es casi impossible amb aquesta gent que s'arroseguen pel camp fins al min 75, pero mira jo encara confio en una falta que ens faci guanyar 1-0 al hospi, un penal q ens faci guanyar a alcoi, un gol en pp q ens faci guanyar al alacant... i aixi continuament... el problema q ni defensa tenim per a mantenir el marcador a 0... si es q aquest any ben poca cosa positiva tenim en aquest equip.

Fum, fum, fum

• Visitant
la cosa esta com cada setmana... la salvacio es molt possible... pq casi depenem de nosaltres mateixos... amb els enfrontaments directes... pero el problema segueix sent el mateix... no guanyem... i si no guanyem... ja pot estar la salvacio a 23 punts... q no

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!

Jo tampoc hi crec, però seobretot per la imatge que es dona.
No hi ha CAP tipus de presió al rival.
No juguem ofensivament, i ja em direu el que vulgueu, però jo d'ocasions clares en veig MOLT poques. La gent diu que se'n creen moltes, però jo no les veig. Per mi remats desde la frontal, centrades que no hi arriba el davanter o rematades amb el cap toves a les mans del porter no son clares. Contra el vilajoiosa mereixiem guanyar. Ells van tenir 1 ocasió i nosaltres dues. El remat de l'ivan diaz, i el penal. CAP més.
Aquí falten moltes coses, des de l'implicació dels jugadors fins a un entrenador amb cara i ulls i una directiva no tan passota com la que hi ha ara mateix. La situació ara ja no canviarà, perque la imatge que donem no és la bona.
Per exemple si nosaltres estiguéssim en el lloc de l'Osca i veiéssim un equip cuer, amb 22 punts, que porta tants partits sense guanyar, NO dubtariem ni un moment que ja és de 3a. Doncs jo crec això. Som de tercera i qui hagi d'assumir les coses, que comenci a pensar-se el discurs pel dia que matemàticament siguem un pou més avall.  :ko
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
Suposo que la directiva cumplira la seva paraula i fara fora el Bonet

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^

Jo tampoc hi crec, però seobretot per la imatge que es dona.
No hi ha CAP tipus de presió al rival.
No juguem ofensivament, i ja em direu el que vulgueu, però jo d'ocasions clares en veig MOLT poques. La gent diu que se'n creen moltes, però jo no les veig. Per mi remats desde la frontal, centrades que no hi arriba el davanter o rematades amb el cap toves a les mans del porter no son clares. Contra el vilajoiosa mereixiem guanyar. Ells van tenir 1 ocasió i nosaltres dues. El remat de l'ivan diaz, i el penal. CAP més.
Aquí falten moltes coses, des de l'implicació dels jugadors fins a un entrenador amb cara i ulls i una directiva no tan passota com la que hi ha ara mateix. La situació ara ja no canviarà, perque la imatge que donem no és la bona.
Per exemple si nosaltres estiguéssim en el lloc de l'Osca i veiéssim un equip cuer, amb 22 punts, que porta tants partits sense guanyar, NO dubtariem ni un moment que ja és de 3a. Doncs jo crec això. Som de tercera i qui hagi d'assumir les coses, que comenci a pensar-se el discurs pel dia que matemàticament siguem un pou més avall.  :ko

tota la rao...