Autor Tema: PROU DE CRIMINALITZAR AL DS!!  (Llegit 3295 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat erotips

• Aleví
  • Missatges: 54
  • Gènere: Masculí
  • Visca el Sabadell!
PROU DE CRIMINALITZAR AL DS!!
« el: 19 de de 2006, 23:56:13 pm »
Els directius actuals mai faran ni la meitat del que fa i ha fet el Diari Sabadell pel nostre club. Sembla que estiguem on estem per culpa del DS.
Directius doneu la cara i assumiu la culpa!

Moltes gràcies Diari Sabadell!!!
Honor al Sabadell! Honor a la ciutat! I visca el nostre club sempre estimat!
Centre d'Esports Sabadell Futbol Club, 1903

http://www.cesabadell.cat - http//store.cesabadell.cat - http://www.facebook.com/cesabadell - http://www.twitter.com/cesabadell

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
Re: PROU DE CRIMINALITZAR AL DS!!
« Respondre #1 el: 20 de de 2006, 16:02:03 pm »
Heu llegit l'article "CRÓNICAS URBANAS" d'aquest dissabte??.  Impressionant. Ojalà tots els comentaris d'aquest diari haguessin estat així aquesta temporada.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #2 el: 20 de de 2006, 17:46:39 pm »
Heu llegit l'article "CRÓNICAS URBANAS" d'aquest dissabte??.  Impressionant. Ojalà tots els comentaris d'aquest diari haguessin estat així aquesta temporada.

De que va  :icon_question:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #3 el: 20 de de 2006, 21:08:33 pm »
És una crónica subjectiva del partit  que sobretot recrea l'ambient de la NCA el dia del Vila-joiosa, des de que arriba al camp en autobús fins q marxa . Està molt currada. No està a la secció d'esports, es troba a la pàgina 16, signada per Antonio Santamaría. La titula Tarde de fútbol. En un apartat titulat "sociología arlequinada", arriba adir q la situació de l'equip és el fidel reflex de la ciutat, " signo de la decadencia económica de la ciudad". Crec q no li falta raó...

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #4 el: 20 de de 2006, 21:09:00 pm »
  "Cronicas Urbanas" estava molt i molt bé.  I també penso que tanta crítica al DS és injusta, primer perquè sempre han estat al costat de l´equip  (que jo sàpiga, el Dimarts no es parla precissament del Barça o del Real Madrid). Ni de la quantitat ni de la qualitat de l´informació ens hi podem queixar.

En segon lloc, l´opinió és lliure en un país democràtic, com altres mitjans de comunicació tenen la seva.

Això no vol dir, que puntualment alguna / algunes vegades s´hagin pogut equivocar. Tampoc hi ha ningú perfecte en aquesta vida.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #5 el: 20 de de 2006, 21:14:25 pm »
digues que si amic erotips anmi tranbe m´agradar morlt "HIPS" ,er diarri Sabadl sobre tot quan et fots uns cubates i set nubla la viista;"HIPS"que be que treballen al diari i sempre miren pel sabadel,"HIPS" si es el que jo dic tots els del DS tindrian que estar a la junta del sabadell,"HIPS" que be aniriem tots :clap :clap :clap , ara martxo a pendre un altre coppa per que sembla que aqui tothom va una mica begut(sobre tot per les tonteries que es veuen)  :beer2
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #6 el: 20 de de 2006, 21:16:46 pm »
PANSO!
Ja has trobat la ratafia que estava amagada a casa teva?  :laugh:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #7 el: 20 de de 2006, 21:25:42 pm »
 "Cronicas Urbanas" estava molt i molt bé.  I també penso que tanta crítica al DS és injusta, primer perquè sempre han estat al costat de l´equip  (que jo sàpiga, el Dimarts no es parla precissament del Barça o del Real Madrid). Ni de la quantitat ni de la qualitat de l´informació ens hi podem queixar.

En segon lloc, l´opinió és lliure en un país democràtic, com altres mitjans de comunicació tenen la seva.

Això no vol dir, que puntualment alguna / algunes vegades s´hagin pogut equivocar. Tampoc hi ha ningú perfecte en aquesta vida.

En el que diu en Blanc-i-blau, estic d'acord que en molts diaris de diferents ciutats, primer s'hi troba la informació del Barça, i després la de l'equip de la ciutat. Aquí a Sabadell això no passa, i és d'agraïr.
En quan a la qualitat no hi entraré perque la trobo del montón i en quan a quantitat, doncs no hi poden posar res que no passa.... exceptuant algunes vegades. El Sabadell no genera tantes notícies.
I del que realment jo em queixo, és dels articles d'opinió de dilluns. Son realment PATÈTICS, sense gràcia i MOLTS sense cap ni peus. Vaja, que sembla que se n'alegrin de les desgràcies del club.
I també es NOTA massa que als amics els tracten com a reis, per exemple Mora, i a qui no cau bé el matxquen. Això no és ser bon perdiodista  :ko

www.miequipo.es

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #8 el: 20 de de 2006, 21:32:16 pm »
[.
.
I també es NOTA massa que als amics els tracten com a reis, per exemple Mora, i a qui no cau bé el matxquen. Això no és ser bon perdiodista :ko

Mutio i si RS no hagues fet una enquesta per fer fora el Mora i tota la campanya desde el primer dia potser ara no aniriam ultims
O nomes critiqueu al Diari i a la Radio no la critiqueu mai?

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #9 el: 20 de de 2006, 21:40:31 pm »

Mutio i si RS no hagues fet una enquesta per fer fora el Mora i tota la campanya desde el primer dia potser ara no aniriam ultims

A la Ràdio no sel's nota tan el llautó.
Tot i que hi ha coses que ja he criticat molts cops i les he dit.
Per exemple, avui mateix hi ha hagut una cosa que no m'ha agradat. La dit el Sergi Garcés quan al principi del programa d'avui ha dit allò del tema de la pasta del Manolo Fernández. Crec jo que ara això no vé al cas de si demana més o menys; vaja, diria que ha volgut dir algo això.

De totes formes amb això que dius de les enquestes..... ara mateix diria que n'hi ha una on els jugadors, si mires els resultats, no surten molt ben parats.
I tingues per SEGUR que aquesta enquesta que dius NO va fer fora al Mora. El Mora gairebé NINGÚ el volia, en això estarem d'acord no  :icon_question:
No diguem ara que si amb el Mora estariem millor o pitjor. Potser si o potser no.... això ningú ho sabrà.
El que també tinc clar és que no estem així ni pel diari de sabadell ni per radio sabadell.  :-\

www.miequipo.es

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #10 el: 20 de de 2006, 21:45:43 pm »

Si no defensessis tan el DS em sembla q el criticariem menys  :laugh:

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #11 el: 20 de de 2006, 21:57:32 pm »
Com la majoria de premsa tant Rs com DS són mediocres i a sobre a escala local. Es critica quan el que diuen no és del teu gust. Solució: comprar una altra publicació o canviar de dial, o més fàcil saber separar la informació de l´opinió.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #12 el: 20 de de 2006, 22:02:00 pm »

Si no defensessis tan el DS em sembla q el criticariem menys :laugh:

Et dic el mateix  de la radio

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #13 el: 20 de de 2006, 22:21:39 pm »
És una crónica subjectiva del partit  que sobretot recrea l'ambient de la NCA el dia del Vila-joiosa, des de que arriba al camp en autobús fins q marxa . Està molt currada. No està a la secció d'esports, es troba a la pàgina 16, signada per Antonio Santamaría. La titula Tarde de fútbol. En un apartat titulat "sociología arlequinada", arriba adir q la situació de l'equip és el fidel reflex de la ciutat, " signo de la decadencia económica de la ciudad". Crec q no li falta raó...

això de que la situació de l'equip és el reflex de la ciutat fa dos anys ho vaig comentar i se'm van menjar viu.

Sabadell fa temps que no funciona i que necessita un canvi de govern a l'ajuntament. Que entri ciu, erc, pp... qui sigui, pero que fotin el camp els que ara hi han. I mira que soc anti-aznar pero en l'epoca del pp (franquisme) el sabadell era amunt.

Però fora de política, la ciutat no te força. Tots els telers han desaparescut i ara al seu lloc hi han pisos. Els qui remenen pasta ara no son industrials, sino constructors que no senten la ciutat. La gent, cada cop s'identifica menys amb la ciutat i més amb Barcelona. I qui podrien fer alguna cosa (Ajuntament, Banc i Caixa) se'ls resua tot. Ja ho han dit ben clar avui: no posaran ni cinc.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #14 el: 20 de de 2006, 22:35:45 pm »
SABADELL jo ja els vaig criticar al seu dia i considero que mentre RS ha anat a millor el DS ha anat a pitjor.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #15 el: 20 de de 2006, 22:55:29 pm »
SABADELL jo ja els vaig criticar al seu dia i considero que mentre RS ha anat a millor el DS ha anat a pitjor.

Completament d'acord amb tu  :yes:

www.miequipo.es

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #16 el: 21 de de 2006, 17:30:27 pm »

això de que la situació de l'equip és el reflex de la ciutat fa dos anys ho vaig comentar i se'm van menjar viu.

Sabadell fa temps que no funciona i que necessita un canvi de govern a l'ajuntament. Que entri ciu, erc, pp... qui sigui, pero que fotin el camp els que ara hi han. I mira que soc anti-aznar pero en l'epoca del pp (franquisme) el sabadell era amunt.

Però fora de política, la ciutat no te força. Tots els telers han desaparescut i ara al seu lloc hi han pisos. Els qui remenen pasta ara no son industrials, sino constructors que no senten la ciutat. La gent, cada cop s'identifica menys amb la ciutat i més amb Barcelona. I qui podrien fer alguna cosa (Ajuntament, Banc i Caixa) se'ls resua tot. Ja ho han dit ben clar avui: no posaran ni cinc.
Quanta raó que tens.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #17 el: 22 de de 2006, 19:31:36 pm »

I jo et dono la raó com te la donava en aquells moments.

Sabadell dia a dia perd pistonada, ja que està governada per una colla de persones que tenen altres aspiracions que no pas la de fer una ciutat habitable, potent i lògica.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
« Respondre #18 el: 23 de de 2006, 10:13:43 am »
que guerba el pp sin asnar ni rajoy y sobre todo tienes mucha r :cheerazon birri
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #19 el: 24 de de 2006, 15:28:47 pm »

No sé que dir, però una crónica d'un tiu que mai ha anat a veure un partit de futbol a la NCA (o així ho dona a entendre) no em sembla que sigui cap referéncia.
Vosaltres us imagineu que un periodista barceloní faci una crónica del Camp Nou d'aquestes característiques? A mi em sembla que el periodista va néixer ahir, encara que en realitat són majoria a la nostra ciutat els que desconeixen el club o no s'han parat a pensar que encara existeix.
Honor al Sabadell