Autor Tema: tema tariq  (Llegit 5297 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
tema tariq
« el: 16 de Maig de 2005, 10:34:32 am »
no es pot negar la entrega,la lluita,l´esforç i les ganes de aquest jugador, tot i que crec que acaba contracte aquest any espero i demano a la directiva que faci un esforç per que es quedi amb nosaltres l´any que be. es un home amb molta cualitat i es deixa l´anima a cada partit,si us plau no comencem a desbaratar equips cada any,aixi no anirem en lloc. em de fer un equip base i contractar 4 o 5 jugadors nous per poder aspirar a alguna cosa,si no cada any ens trovarem amb equip nou i patirem sempre. :scut
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: tema tariq
« Respondre #1 el: 16 de Maig de 2005, 18:36:34 pm »
totalment d'acord! Te una entrega, un esforç, una lluita... com pocs jugadors. Ultimament no esta tenint sort de cara a porta, pero el dia q comencin a entrarli els remats d kap k fa... Crec q seria molt bo mantenir-lo de cara a l'any k ve, i reforçar l'atac amb un davanter tipus JORDI TARRÉS. Cañadas, Tariq i Tarrés... quin atac! Amb Juanma x 1 banda 1 un altre karriler per l'altre... (no es q no m'agradi marcos, es q m'agrada mes de lateral).
X axo, jo tb m'apunto a demanar 1 renovació a TARIQ.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #2 el: 16 de Maig de 2005, 18:48:56 pm »
Si que es cert l'entrega, la lluita i les ganes d'aket davanter pero si tens tot aixo x no mulles... a fallat gols molt clars!!!!!!! jo sincerament si el renoven collonut x sino... a mi m'agrada mes un Orife cobrant molt menys i am el mateix olfacte de la 2a mitat de temporada de l'any que va venir. Com que aixo es molt demanar  :laugh: M.Pérez, Cañadas, Tarres, AARON BUENO! i Juanma... Quin mal fariem!!!!!!!!
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #3 el: 16 de Maig de 2005, 20:13:19 pm »
Si que es cert l'entrega, la lluita i les ganes d'aket davanter pero si tens tot aixo x no mulles... a fallat gols molt clars!!!!!!! jo sincerament si el renoven collonut x sino... a mi m'agrada mes un Orife cobrant molt menys i am el mateix olfacte de la 2a mitat de temporada de l'any que va venir. Com que aixo es molt demanar  :laugh: M.Pérez, Cañadas, Tarres, AARON BUENO! i Juanma... Quin mal fariem!!!!!!!!

Un Orife cobrant molt menys? què vols dir q cobra menys q el Tariq o q el preferiries akí si volgues rebaixar la fitxa? ;)

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #4 el: 16 de Maig de 2005, 20:36:40 pm »

Un Orife cobrant molt menys? què vols dir q cobra menys q el Tariq o q el preferiries akí si volgues rebaixar la fitxa? ;)

Evidentment, que el prefereixo aki si volgues rebaixar la fitxa... 10 kilos son molts kilos per la 2a B

PERE PONS CLAVERIA

• Visitant
« Respondre #5 el: 16 de Maig de 2005, 20:40:28 pm »
Tariq, es un jugador, justejan  per segona B., bon nano, lluitador..pero si volem anar a Segona "A".....millor que no renovi..te moltes limitaciosn tecniques,i em busquem d'altres

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #6 el: 16 de Maig de 2005, 20:49:44 pm »
Tariq, es un jugador, justejan  per segona B., bon nano, lluitador..pero si volem anar a Segona "A".....millor que no renovi..te moltes limitaciosn tecniques,i em busquem d'altres

Li falta 'punch'. Té molt cos per agafar boles, baixar-la, però ni remat de cap ni visió de gol.
Un davanter així... no ens treu de molts problemes.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #7 el: 16 de Maig de 2005, 21:03:49 pm »
Durant el partit de diumenge vaig fer un comentari semblant al de Cudi a algun amic: l'Orife fa més o menys la mateixa feina q Tariq el que passa és q cobra molt més el primer. Però per estar pagant 1 fitxa i mitja (la del Tariq i gran part de la fitxa de l'Orife) doncs per això en paguem només una i ja sta. Però això si, el Tariq a mi em cau mes simpàtic ;)

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #8 el: 16 de Maig de 2005, 21:21:00 pm »
Pel que vec, a ningú li agrada l'Orife, pero jo no oblido els 20 gols (mes o menys) que va fer nomes amb mitja lliga...

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #9 el: 16 de Maig de 2005, 21:57:27 pm »
tariq només val per pentinar pilotes i per aguantarla d'esquena a porteria (tipu kluivert). necessita un bon matador al costat.
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #10 el: 16 de Maig de 2005, 22:00:39 pm »
Pel que vec, a ningú li agrada l'Orife, pero jo no oblido els 20 gols (mes o menys) que va fer nomes amb mitja lliga...
Jo no oblido tp els 6-7 q va fer en tota la temporada passada :P Però no ho criticarem pq cap dels davanter centres q tenim n'ha fet més akest any ;)

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #11 el: 17 de Maig de 2005, 01:05:46 am »
El Tariq és un tio que necessita un mitja-punta potent, que marqui els gols que ell no pot fer per falta d'habilitat.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #12 el: 17 de Maig de 2005, 10:55:42 am »
Jo no oblido tp els 6-7 q va fer en tota la temporada passada :P Però no ho criticarem pq cap dels davanter centres q tenim n'ha fet més akest any ;)

jo no vull ficar 'cizaña' pero Orife va fer 11 gols en la seva primera 1/2 temporada i 11 en tota la temporada següent. Total 22 gols

He rebuscat en els meus arxius  :-[
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #13 el: 17 de Maig de 2005, 19:24:07 pm »
Qui diu 20 diu 11 i qui diu 6 o 7 diu 11... :tongue3: jajaja

El Tariq és un tio que necessita un mitja-punta potent, que marqui els gols que ell no pot fer per falta d'habilitat.

Llavors per que volem 1 davanter amb falta d'habilitat?

Ja se que encara falten 2 partits vitals, que encara no es hora i tal, pero, seria molt dificil repescar a Tarrés??? es massa "iluso" pensar en Diego Torres?? Per que rebuscar davanters que no sabem kin peu calcen si akets 2 els em tingut a casa i saben kina talla fan???

friend

• Visitant
« Respondre #14 el: 17 de Maig de 2005, 21:46:47 pm »
que en penseu del keko???? a tenerife no coba.... porta molt de temps fora de catalunya.... i si li proposem q volem fer un ekip competitiu i li donem bastants calerons...seria un bon fitxatge, no???

ai keda la meva opinio!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #15 el: 17 de Maig de 2005, 21:55:45 pm »
Doncs jo el primer k fitxaria l'any vinent si ens mantenim a la 2a B és el jugador del Mallorca B, que segurament baixarà a 3a, i és el mig Enric Pi. Tot 1 crack!!

Salutacions i ara lo més important és Badalona!
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #16 el: 17 de Maig de 2005, 21:59:53 pm »
Enric Pi m'agrada molt... m'enrecordo de l'any passat. Pero estant en un filial de 1º amb possibilitats de baixar a 2º... ho veig cru, ja que la meitat se n'aniran i tiraran d'algun que altre canterà. Diego Torres... més cru encara. Està fent-ho de pm a Tarragona. X molt q tingui 1 molt bon record d'aqui, 1º no hi ha pasta x pagar al nastic i 2º ni voldra venir cobrant menys ni voldra venir estant per sota.
Qui no descarto es al Keko o a Tarrés. Tarrés pel que està juganta Alacant... m'imagino que no pasaran gaires pegues. I el Keko no es 1 nen ja :P I si no cobra, i porta ja 2 o 3 anyets a les canaries... potser li pica de tornar

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #17 el: 17 de Maig de 2005, 22:05:56 pm »
Jo ficharia aixi a un albacar de l'alacant o a un mantecon i al Kepa del sevillab
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #18 el: 17 de Maig de 2005, 22:40:48 pm »
Yo creo que primero tenemos que saber quien sera nuestro entrenador el año que viene. Si es el Mora (que a mi no me gusta) ya va bien un delantero como el Tariq para enviarle pases e intentar que baje alguna y la aguante para esperar a sus compañeros. Pero si viene otro entrenador estilo Rubi nos vendría bien fichar a otro de características más técnicas (que es la opción que yo preferiría).
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #19 el: 17 de Maig de 2005, 23:06:52 pm »
Yo creo que primero tenemos que saber quien sera nuestro entrenador el año que viene. Si es el Mora (que a mi no me gusta) ya va bien un delantero como el Tariq para enviarle pases e intentar que baje alguna y la aguante para esperar a sus compañeros. Pero si viene otro entrenador estilo Rubi nos vendría bien fichar a otro de características más técnicas (que es la opción que yo preferiría).

Totalment d'acord amb tu, i la veritat, que jo preferesc un Rubí, però amb un 9 que mos pugui marcar uns 15 gols per temporada.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!