Des de 1998 al servei dels arlequinats
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
El vestidor del Centre d'Esports Sabadell ha rebut amb sorpresa i un punt de nerviosisme la decisió dels consellers del club de posar els seus càrrecs a disposició de la Fundació de l'Esport Sabadellenc, màxim accionista de l'entitat. Dintre del grup, què avui ha tornat a la feina després de la jornada de descans de dimarts, la informació avançada per Ràdio Sabadell ha estat una 'bomba' de fort impacte. Des dels membres del cos tècnic, fins a l'últim component de la plantilla arlequinada s'han donat presa a l'hora d'assegurar que "es tracte d'una notícia que no ajuda". Un dels més clars ha estat Cristian Urbistondo 'Txiqui'. El lateral barceloní ha apuntat que "és un entrebanc més dintre dels molts problemes que estem tenint aquesta temporada". De tota manera, 'Txiqui' ha estat clar quan ha indicat que "tot i que no m'ho esperava, és un pas lògic veient la situació de l'equip".Per la seva banda, Manolo Fernández, entrenador de l'equip ha assegurat que "no m'ho esperava". Fins i tot el tècnic arlequinat ha reconegut que "diumenge no vaig notar res estrany, ni tan sols hem van insinuar res semblant". Fernández ha desvetllat que "vam estar parlant amb el president d'alguna iniciativa de futur" la qual cosa denota que aquest pas donat ara pels consellers del Sabadell encara s'ha d'emmarcar dintre del factor sorpresa.
Us adjunto la noticia que surt a la web de Ràdio Sabadell on diu com s'ho ha près la plantilla la posada de càrrecs dels membres de la Junta a disposició de la Fundació... ara diuen que han rebut la noticia amb sorpresa i nerviosisme, és clar: ells no van tenir ni pebrots de sortir per la porta de l'estadi el diumenge i estem a finals de mes i volen cobrar