Amb aquest equip, que vols que confiem?
SERGIO IGLESIAS:
Ni una passada endavant, imprecís i sense caràcter.
GALLO:
No està sent la seva temporada. Molts em criticaran, però contra L'Hospitalet va jugar lessionat, i va tenir 2 bones oportunitats. Crec que els nervis per marcar el poden. Igualment fins ara MAI haviem jugat amb 2 davanters, i marcar així, em sembla massa difícil.
ORIFE:
Ni la ombra del que era. Jugant sol a dalt, tampoc té molt a rematar.
PEQUE:
Molta voluntat, però una qualitat justa. Gràcies per esforçar-te, però l'esforç, a vegadoes no ho és tot.
NANDI:
La seva categoria no és per jugar a Segona 'B'. També dir que quan penses en problemes que no son només del camp, t'afecten.
MARC PÉREZ:
Sense minuts, no és pot demostrar gaire.
MARCOS:
Limitat tecnicament, però amb un parell quan juga. Espero que es quedi a l'equip lany que bé.
HAMMOUCH:
Lesionat el 70% d'aquesta temporada. Amb ell, no estariem on estem.
JUANMA CRUZ:
La precipitació no és bona. És un gran jugador però els nervis li estan podent.
CAÑADAS:
Si estiguessim més a munt, portaria uns 7 o 8 gols més. A vegades té també mssa nervis i precipitació jugant, i això no és gens bó. Però el millor de la plantilla.
DE MIGUEL:
Massa jove e inexpert. Massa dora per jugar a Segona 'B'.
URKO:
Porter en formació, futur porteràs. Va arribar aquí quan la cosa ja estava espatllada. La defensa li ha fet alguns 'regals' enverinats.
RAMON:
Lesionat la meitat de la temporada, serà un dels millors jugadors que recordarem d'aquest any. I això que ha estat lesionat.
IVAN DÍAZ:
Amb problemes fora el camp, amb molta voluntat, jugant a estones... crec que ha fet el que ha pogut, però no és l'Ivan Díaz que jo recordo.
CRIVILLÉ:
Un gran defensa, m'ha sorprés, ja que rendeix més del que m'esperava.
PABLO SANZ:
El el decliu de la seva carrera, no ha pogut donar més, ha estat molt lesionat i a més molts partits no ha jugat on li corresponia.
TXIQUI:
Qué es pot dir d'un dels millors de l'equip, espero que es quedi a final de temporada.
DESSERNE:
Torpe, desafortunat, fora de forma, poc hàbil... crec que no està a l'altura de les circumstàncies.
FASSIONE:
Egoïsta, marrà, poc dissimulat, en resum, un gol per tota l'esquadra. Que s'esperaven que fos? Un Messi-2? Com tots els argentins, un bluff.
NEFTALÍ:
Qui és aquest? Algun dia l'hem vist a la gespa jugant? Em sona de que està algun cop entrenant amb l'equip. Crec que no ens recordarem ni que ha jugat al nostre equip.
DAVID MEDINA:
Gran jugador que ha vingut 'rebotat' de segona 'A' i que almenys ha donat uns tocs de qualitat a una plantilla molt desmotivada.
XAVI MUÑOZ:
Mai he sigut molt propens a aquest jugador, mai m'ha agradat. Però haig de reconeixer que hi posa sentiment, ganes, ràbia i collons, que altres de la plantilla sembla que no en tinguin. Té qualitat (encara que no m'agradi el seu joc) i hi fot ganes.