Autor Tema: YO SI CREO EN TI  (Llegit 7541 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
  • Gènere: Masculí
Re: YO SI CREO EN TI
« Respondre #40 el: 28 de de 2006, 23:04:41 pm »
madre mia tantos problemas va a dar este pesimo delantero(si se le puede llamar asi), ya que solo a marcado un gol mas en la porteria del rival que en su propia porteria...a mi nunca me gustó, el futbol de un grupo a otro es muy diferente, gallo no se a adaptado, por su bien y el mas importante, el NUESTRO, espero que se largue! a un equipo de 3a!!! el año que viene categoria que merece, porque se la a ganado a pulso, i quien diga que el sr.Gallo lucha en el campo, me gustaria que lo viera, por dioooos si sale ***** al campo, sale sabiendo:
1-QUE NO MARCARA(tiene miedo a xutar)
2-tranquilo por que sabe que el año que viene no estara en el sabadell(por nuestro bien) y que se la pela(literalmente) lo que le pase al sabadell! mientras cobre sus 11KILOS al año, a mas de 1millon de pesetas por mes...tendria que darle verguenza...

ESTO VA PARA EL! I PARA OTROS TANTOS como...

IVAN.D.,PABLO SANZ,S.IGLESIAS,ORIFE(aunque es el unico de los que nombrare que se le ve que pelea asta el final)...

Estic d'acord en bastantes coses, pero nano, jo al Gallo sempre el veig correr i presionar, a més, ho fa amb sentit, aixi que la diferencia amb l'orife jo no la trobo.
El que em sembla vergonyos es lo de aquest personatge que ens  tracta aixi a una aficio que ha animat a uns jugadors que ens porten a tercera durant 30 jornades, fet mes que dificil a molts altres clubs.
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #41 el: 28 de de 2006, 23:53:24 pm »
******* ******* **** ********* ****** ****** ****.( i si ho esborreu és que no hi ha llibertat d´expresió).
« Darrera modificació: 28 de de 2006, 23:58:14 pm per WebTeam SBD »

Desconnectat WebTeam SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1415
  • WebTeam SBD - 1998/2014
    • Web NO oficial del C.E. Sabadell F.C.
« Respondre #42 el: 28 de de 2006, 23:59:06 pm »
...i si ho esborreu és que no hi ha llibertat d´expresió.

Saps perfectament que aqui no tolerem insults.
Visca el CE Sabadell!

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #43 el: 29 de de 2006, 07:38:22 am »
Jo no he insultat a ningú, o el recurs literari de la metàfora no és permés. V.B cómo no te puedo replicar cómo és debido espero que en tú triste vida siempresea de tercera.

Desconnectat raul_sbd5

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 557
  • A primera o a tercera sempre C.E. Sabadell
    • Web Oficial del C.E. Sabadell Femeni
« Respondre #44 el: 29 de de 2006, 11:38:20 am »
Y si es tan dificil brillar en el Sabadell, porque brilla Cañadas? Proque el marca y no solo marca, se entrega en los partidos, llora, sufre y siente por el equipo que le paga... Gallo hace eso?

Has parlat amb el Gallo per saber si pateix o no? O és que penses que a ell li agrada perdre i no marcar?

Ja et dic jo que pateix per la situació més del que us podeu imaginar. Per patir no fa falta plorar en públic.

Jo segueixo creient en ell !!

Aurrera lagun !!!
La meva sang és 100% arlequinada !!!
VISCA EL C.E. SABADELL F.C. S.A.D. !!!!

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #45 el: 29 de de 2006, 16:35:55 pm »
Y si es tan dificil brillar en el Sabadell, porque brilla Cañadas? Proque el marca y no solo marca, se entrega en los partidos, llora, sufre y siente por el equipo que le paga... Gallo hace eso?

Has parlat amb el Gallo per saber si pateix o no? O és que penses que a ell li agrada perdre i no marcar?

Ja et dic jo que pateix per la situació més del que us podeu imaginar. Per patir no fa falta plorar en públic.

Jo segueixo creient en ell !!

Aurrera lagun !!!

A veure a veure... jo més amunt defenso la professionalitat de qualsevol jugador... a cap professional ens agrada perdre i molt menys baixar de categoria... però que Gallo (i molts altres) no han estat a l'altura està claríssim... i aixo que apuntes ha sigut a contestació de v.b. que ha atacat al nostre club i a la nostra aficio...

Desconnectat Surti-dor

• Infantil
  • Missatges: 108
« Respondre #46 el: 29 de de 2006, 21:29:14 pm »
Tocat els collons!!!! osigui que aquest miserable s'arrusega pel camp, no te ni el minim amor propi i asobre le aixugarem les llàgrimes, i una m****!!!
El que hauria de fer aquest "individual" es llegir el diari de Sabadell d'avui i veura el que es perdre una categoria amb dignitat cosa que ell mai a tingut ni tindrà!!

VISCA EL C.E. SABADELL!!

Desconnectat Victor

• Juvenil
  • Missatges: 440
« Respondre #47 el: 30 de de 2006, 14:55:51 pm »
Que uno de los jugadores que mas siente el Sabadell es Cañadas esta claro, pero yo personalmente creo que Gallo es uno, de los nuevos, que mas lo siente.
Jo tambè vaig estar a Eibar el 28-5-11!!!! Gràcies C.E. Sabadell per tornar a 2º divisió A i poder disfrutar de tu en aquesta categoria, desprès de molts anys de patiments!

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #48 el: 30 de de 2006, 16:09:46 pm »
Home, les coses s'han de dir, quan hi ha marrons els q donen la cara apart dels capitans i Cañadas, Gallo tambe l'ha donada, no com altres, tot i que estic fart de dir noms. Aixo si, aquesta temporada pesima...

Desconnectat Victor

• Juvenil
  • Missatges: 440
« Respondre #49 el: 30 de de 2006, 17:53:43 pm »
Aixo si, aquesta temporada pesima...

Totalmente de acuerdo en esto. Pero eso no quiere decir que no sienta los colores del sabadell o no este implicado con el equipo.
« Darrera modificació: 30 de de 2006, 17:58:38 pm per Victor »
Jo tambè vaig estar a Eibar el 28-5-11!!!! Gràcies C.E. Sabadell per tornar a 2º divisió A i poder disfrutar de tu en aquesta categoria, desprès de molts anys de patiments!

Desconnectat delmo

• Infantil
  • Missatges: 104
« Respondre #50 el: 31 de de 2006, 00:08:16 am »
Q este tio siente los colores?? porq? porq se pegaba galletas en el pecho el dia del Terrassa cuando acabo el partido y se vino a saludarnos?? va hombre va por favor,q d teatro tambien sabe un rato,a este tio no me lo creo lo siento,me tiene q demostrar mucho mas para q me lo pueda creer,aunq no es el unico eh!!
Ahora mas q nunca,AMUNT SABADELL.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #51 el: 31 de de 2006, 11:34:13 am »
Ahir, en una entrevista que li van fer a Ràdio Sabadell, a banda de confiar en una victòria a Alcoi :surprised:, també va venir a dir que a ell no l´espantava ja res, doncs en el Sabadell "ja las había visto de todos los colores"... Ja em perdonareu, però d´aquesta afirmacíó n´extrec una idea molt clara i és que per ell, aquest club és un cachondeo constant i que res ja el pot sorprendre. Bonica forma de parlar d´una entitat, que és cert que porta una temporada molt moguda, però que mai l´ha deixat de pagar el seu quilet de les antigues pessetes mensual, a canvi de què???? De tres gols, dos a favor i un en pròpia porta...  >:(
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #52 el: 31 de de 2006, 13:33:22 pm »
Aqui cobrant al dia nomes n'ha fet 3 i l'any passat a Jaen sense cobrar en va fer 12 donç potser que deixin de pagarli i a lo millor comença a entxufarles. O ell es molt llest o nosaltres molt tontos o sencillament tots plegats hem tingut mala sort. Fixeuvos amb el que diu el Montava de l'Alcoyano sense figuretes pero aixo si una defensa forta un futbol molt directe i agressiu apretant molt desde l'inici i un ritme altissim de joc. Saben el que volen, saben com aconseguiro, tenen una filosofia molt clara del futbol i els homes (que no noms) adecuats per portarla a terme. Igual que nosaltres.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #53 el: 31 de de 2006, 15:01:18 pm »
en el Sabadell "ja las había visto de todos los colores"... Ja em perdonareu, però d´aquesta afirmacíó n´extrec una idea molt clara i és que per ell, aquest club és un cachondeo constant i que res ja el pot sorprendre.

Si Vicenç, però lo trist, és que té raó  :-\
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #54 el: 31 de de 2006, 15:49:22 pm »
Efectivament, a mi tampoc em sorpren res ja, aixi que tota la rao que té  :ejem
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #55 el: 01 de Abril de 2006, 17:34:04 pm »
Amb aquest equip, que vols que confiem????

SERGIO IGLESIAS:
Ni una passada endavant, imprecís i sense caràcter.

GALLO:
No està sent la seva temporada. Molts em criticaran, però contra L'Hospitalet va jugar lessionat, i va tenir 2 bones oportunitats. Crec que els nervis per marcar el poden. Igualment fins ara MAI haviem jugat amb 2 davanters, i marcar així, em sembla massa difícil.

ORIFE:
Ni la ombra del que era. Jugant sol a dalt, tampoc té molt a rematar.

PEQUE:
Molta voluntat, però una qualitat justa. Gràcies per esforçar-te, però l'esforç, a vegadoes no ho és tot.

NANDI:
La seva categoria no és per jugar a Segona 'B'. També dir que quan penses en problemes que no son només del camp, t'afecten.

MARC PÉREZ:
Sense minuts, no és pot demostrar gaire.

MARCOS:
Limitat tecnicament, però amb un parell quan juga. Espero que es quedi a l'equip lany que bé.

HAMMOUCH:
Lesionat el 70% d'aquesta temporada. Amb ell, no estariem on estem.

JUANMA CRUZ:
La precipitació no és bona. És un gran jugador però els nervis li estan podent.

CAÑADAS:
Si estiguessim més a munt, portaria uns 7 o 8 gols més. A vegades té també mssa nervis i precipitació jugant, i això no és gens bó. Però el millor de la plantilla.

DE MIGUEL:
Massa jove e inexpert. Massa dora per jugar a Segona 'B'.

URKO:
Porter en formació, futur porteràs. Va arribar aquí quan la cosa ja estava espatllada. La defensa li ha fet alguns 'regals' enverinats.

RAMON:
Lesionat la meitat de la temporada, serà un dels millors jugadors que recordarem d'aquest any. I això que ha estat lesionat.

IVAN DÍAZ:
Amb problemes fora el camp, amb molta voluntat, jugant a estones... crec que ha fet el que ha pogut, però no és l'Ivan Díaz que jo recordo.

CRIVILLÉ:
Un gran defensa, m'ha sorprés, ja que rendeix més del que m'esperava.

PABLO SANZ:
El el decliu de la seva carrera, no ha pogut donar més, ha estat molt lesionat i a més molts partits no ha jugat on li corresponia.

TXIQUI:
Qué es pot dir d'un dels millors de l'equip, espero que es quedi a final de temporada.

DESSERNE:
Torpe, desafortunat, fora de forma, poc hàbil... crec que no està a l'altura de les circumstàncies.

FASSIONE:
Egoïsta, marrà, poc dissimulat, en resum, un gol per tota l'esquadra. Que s'esperaven que fos? Un Messi-2? Com tots els argentins, un bluff.

NEFTALÍ:
Qui és aquest? Algun dia l'hem vist a la gespa jugant? Em sona de que està algun cop entrenant amb l'equip. Crec que no ens recordarem ni que ha jugat al nostre equip.

DAVID MEDINA:
Gran jugador que ha vingut 'rebotat' de segona 'A' i que almenys ha donat uns tocs de qualitat a una plantilla molt desmotivada.

XAVI MUÑOZ:
Mai he sigut molt propens a aquest jugador, mai m'ha agradat. Però haig de reconeixer que hi posa sentiment, ganes, ràbia i collons, que altres de la plantilla sembla que no en tinguin. Té qualitat (encara que no m'agradi el seu joc) i hi fot ganes.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat lojime

• Aleví
  • Missatges: 33
« Respondre #56 el: 01 de Abril de 2006, 20:28:19 pm »
Yo creo que Gallo es muy buen jugador, que tiene una mala racha como muchos delanteros. En muchos partidos tiene oportunidades pero parece que esta gafado, y lucha como el que más. Mientras sea nuestro hay que a poyarle a muerte y estoy seguro que comenzara a marcar mañana mismo y nos salvaremos :clap :cheer Ahora lo que toca es animar al equipo hasta el final y dejarse de discusiones si uno siente o no los colores, es lo que tenemos y hay que apoyarlos. Ya habra tiempo para pedir explicaciones a final de temporada. No pensais lo mismo?
VISCA C.D. SABADELL F.C.  :scut :bandera