Autor Tema: SENTO DIR-VOS AIXÒ, PERÒ ÉS EL QUE PENSO  (Llegit 4840 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • Gènere: Masculí
  • @mikelsbd
SENTO DIR-VOS AIXÒ, PERÒ ÉS EL QUE PENSO
« el: 16 de Maig de 2005, 17:32:40 pm »
Ahir, durant bona part de la primera part i fins el gol de Marcos, l'afició més o menys va animar. A partir de l'inici de la segona part, i coincidint amb el vergonyós comportament dels jugadors, que per molt que digueu es van comportar com si anessin guanyant 10 a 0 fins deixar-se empatar, l'afició no va animar gens. Va haver de ser el propio equip qui amb la seva reacció va engrescar el públic. Un tio sol, el davanter ros del vilajoiosa, va ser capaç de posar-nos en evidència, i sort de l'arbitre amb les expulsions.

Em sap molt de greu, però penso que precissament en partits com aquest, quedant dues auntèntiques finals, el públic no hauria de deixar d'animar en cap moment passés el que passés al partit, juguem bé o malament. Durant tota la segona part i fins la reacció del sabadell, se sentien perfectament les converses dels jugadors sobre el camp, i aixó amb no sé quants milers de persones al camp, és intolerable que se'ls escolti més a ells que als afeccionats animant. Semblava que el públic hagúes anat a prendre el sol en comptes d'un partit a vida o mort. Ahir si es va guanyar, no va ser per l'animació a la graderia, sino pel golàs del canyadas.

No sé qué en pensareu vosaltres,però algo falla, i us pregaria un acte de sinceritat i contrició i que contestèssiu aquí al que us dic.

Una salutació
Forero Més Catxondo

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
Re: SENTO DIR-VOS AIXÒ, PERÒ ÉS EL QUE PENSO
« Respondre #1 el: 16 de Maig de 2005, 17:54:57 pm »
Estic molt d'acord amb el que dius. Ben poc s'anima des de la grada en general. Evidentment hi ha grups pel camp que si k ho fan i pocs cops és tot l'estadi qui ho fa!
D'altra banda al sector de la grada on era jo ahir, no paraven de sentir-se improperis cap als jugadors mentre s'navaven passant la bola entre els defenses i mai mirant cap a la porta contraria. Tan me fot que fagin pena i que no s'hi estigui d'acord amb el que s'està fent, penso que ara el més important és guanyar i criticar lo just i quan s'acaba el partit!

I més ara que depenem de nosaltres mateixos, i si acompanyen els resultats aquest finde a l'última jornada ens jugariem tot contra el Peralta sense dependre de ningú!!

Salutacions i Força Sabadell
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #2 el: 16 de Maig de 2005, 18:05:54 pm »
Jo no estic d'acord, jo crec que l'afició del Sabadell és la millor de la categoria i això es demostra sobretot en els desplaçaments de l'ekip. Quantes aficions fan desplaçaments tan massius com la nostra? No gaires... el que passa es que al iwal que un ekip no pot mantenir, o li costa mantenir un ritme alt durant tot un partit doncs a l'afició li passa iwal, té altibaixos i no està animant tota l'estona. Quantes més coses passen al camp, més anima la gent ;)

oscarjx

• Visitant
« Respondre #3 el: 16 de Maig de 2005, 18:17:45 pm »
Guti, jo no em sento gens identificat amb el que dius. Jo, i altres amics, no vem parar d'animar tot el partit. Obviament no durant 90 minuts seguits, que hi ha moments en que has de respirar i tal.. jaja :laugh:

La gent que critica, jo intento ni escoltar-me'ls.. pq x desgracia n'hi ha masses, i no entenc com es pot anar a un partit i posar-te a criticar (no és que no es pugui criticar, simplement, no és el moment), aquets si que haurien d'animar més! ;)

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #4 el: 16 de Maig de 2005, 18:28:53 pm »
si us fixeu, la gent k es llença tot el partit kritikant es la k no ve mai, o no sent molt els kolors arlekinats, i venen ara xq només val 1 euro. Sempre animem els de sempre, els k de veritat sabem k ens juguem, i sentim els kolors. La resta, el dia seguent ni se n'enrecorda, o va eskampant k el sabadell es 1 ekip penos o k se jo. x llastima, akesta ciutat esta plena d kulés i d gent k kritika a l'ekip de la seva propia ciutat  :bigcry: Pero els que de veritat som arlequinats... aquesta gent si que es la millor aficio de la categoria. La que desplaça a saragossa 300 afeccionats, la que inunda la magdalena de novelda amb 2000 aficionats, la que porta a mataro 1000 aficionats... aquests si que som els vertaders arlequinats  :yes:

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #5 el: 16 de Maig de 2005, 18:33:07 pm »
Jo tampoc acabu d'estar d'acord amb el que dius GUTI, jo reconec que soc un aficionat que crida poc, es cert, pero no per aixo deixo de ser un bon seguidor dl  :scut. Al igual que l'ekip, l'aficio tambe pateix alt i baixos i no pot estar els 90minuts animan... com be diu l'oscarjx, sa de respirar!  :laugh: I inevitablement, si el joc que es veu al camp es dolent, l'afició encara que vulgui s'apaga i viceversa, si el joc es bo, l'afició es creix...
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #6 el: 16 de Maig de 2005, 20:30:16 pm »
Jo si he sentit els improperis per el Mora en l'1-1.

La meva reacció, cridar: SABADELL  :bandera :bandera :bandera
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #7 el: 16 de Maig de 2005, 21:45:30 pm »
Contra mora? tot el temps.
Xro aixo sempre, si cap entrenador fa una cosa, tothom ho vol al rebés :o
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #8 el: 17 de Maig de 2005, 00:10:15 am »
Doncs desprès del 2-1, ningú xisclava contra el Mora... :D
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
Jo no vaig parar d'animar...
« Respondre #9 el: 17 de Maig de 2005, 10:40:40 am »
Estic amb els companys i amics que diuen (i és veritat) que n'hi ha uns quants que no vam deixar d'animar. Entre el birrero, l'oscarjx, Miguel el "bombero" (pel bombo ;D) i jo mateix, vam intentar animar el cotarro en tot moment... sobretot després del gol del VilaJoiosa.

Jo encara avui estic força enregollat :-X però va valer la pena :icon_exclaim: :D

P.D.: Per diumenge ja tornaré a estar amb la veu a tope :icon_exclaim: :laugh:
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #10 el: 17 de Maig de 2005, 11:26:17 am »
Lo confieso.
Yo cuando empecé a ver que durante los primeros 15 minutos de la segunda parte el equipo se dedicó a retener la bola y no pasaba del medio empecé a ponerme de los nervios. Pero señores, es que íbamos 1 a 0 en el marcador; si el resultado fuera de 2 a 0 o quedaran 10 minutos lo podría entender, pero yo cuando chiflaba solo quería demostrar mi miedo.
Otro dato, cuando pasábamos del medio campo no chiflaba nadie y los gritos de ánimo erán evidentes.
Es que cualquier falta, corner o contragolpe te la pueden clavar. Y efectivamente así fué. Gracias al golazo de Cañadas, porque la verdad es que empezaba a verlo todo marrón oscuro.
Despues de una temporada como la que llevamos puedo entender que muchos nos pongamos nerviosos pero entiendo que ahora más que nunca tenemos que animar a nuestro equipo.

A rematar la faena a Badalona.

SEMPRE ENDAVANT SABADELL...

Desconnectat seballut

• Aleví
  • Missatges: 31
« Respondre #11 el: 17 de Maig de 2005, 12:25:50 pm »
No estic d´acord, l´afició del Centre d´Esports és molt fidel i pacient comparada amb altres que a la mínima ja critican a tothom.Crec que som de les millors del pais.Visca el Sabadell !!!  TOTHOM A BADALONA!!! :laugh:

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #12 el: 17 de Maig de 2005, 12:53:06 pm »
jo sempre he dit q el Sabadell és l'únic ekip de la categoria q mou gent en tots els desplaçaments !! Desde les 15 persones q s van moure cap a Alcoy fins les gairebé 800 q van anar a Mataró la temporada pasada.

Som la millor afició de la categoria !!!
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat Jordi Playlife

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 512
  • Twitter: @JordiCasalsde
    • Jordi Casals de Rosa
« Respondre #13 el: 17 de Maig de 2005, 18:36:21 pm »
joeee no em sentiu e ami?  :tongue3:
@rlekinats. com ---> Relacions Publiques i de l'Area Social

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #14 el: 17 de Maig de 2005, 18:40:07 pm »
jO també ho dic pero la gent no es tan animada , és a dir, que quant esta tota la gent callada no tenim collo(alguns) de començar a cridar Sabadell!! :disappointed:
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #15 el: 17 de Maig de 2005, 19:02:33 pm »
Lo confieso.
Yo cuando empecé a ver que durante los primeros 15 minutos de la segunda parte el equipo se dedicó a retener la bola y no pasaba del medio empecé a ponerme de los nervios. Pero señores, es que íbamos 1 a 0 en el marcador; si el resultado fuera de 2 a 0 o quedaran 10 minutos lo podría entender, pero yo cuando chiflaba solo quería demostrar mi miedo.
Ahora piensa ese miedo que demostrabas con silvidos como debía afectar a los jugadores. Si ya estaban nerviosos pues con silvidos aun más nerviosos se ponen. Si vamos con un 1-0 no tenemos que ir corriendo a marcar goles, hay q especular un poco con el balón, abrir espacios y crear ocasiones. A nosotros no nos va el juego rapido, tenemos defensas que no son precisamente muy rapidos y no podemos jugar un partido de futbol como si fuera un partido de tenis. Hay que empezar el juego desde la defensa e ir creando las jugadas desde ahí. Si una jugada no sale, se vuelve a empezar desde atrás, pero las prisas nos han costado muchos goles este año y si no recordad con Rubi cuantos goles nos metían por culpa de tener un juego tan vertical. O sinó pues pensemos ya con Mora en Castellón y jugando contra 10. Creo que hay q aprender de los errores ;)

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Jo no vaig parar d'animar...
« Respondre #16 el: 17 de Maig de 2005, 20:13:03 pm »
Jo encara avui estic força enregollat :-X però va valer la pena :icon_exclaim: :D

Doncs no et dic com estic jo. Disfònic perdut.  :Hecho_polvo: i a sobre encostipat.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

oscarjx

• Visitant
« Respondre #17 el: 17 de Maig de 2005, 20:14:56 pm »
jO també ho dic pero la gent no es tan animada , és a dir, que quant esta tota la gent callada no tenim collo(alguns) de començar a cridar Sabadell!! :disappointed:

Esta bé que diguis "alguns".. pq alguns altres si que ho fem  :laugh: :yes ;) jeje

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #18 el: 17 de Maig de 2005, 23:22:43 pm »
Jo crec que tenim una afició molt negativa. Mos veiem empatats o perdent i ja estem cap-baixos i patint!
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #19 el: 18 de Maig de 2005, 18:37:29 pm »
La gent, sempre que anem guanyant per 1-0, patim pel resultat i ens possem nerviosos quan veus que es tanquen al darrera per intentar aguantar aquest resultat, jo també reconec que vaig xiular quan s'anaven passant la pilota per la defensa quan encara el resultat era de1-0, després quan van empatar ho veia tant malament que creia impossible guanyar, a més aquell porter era bastant bo, havia tret ja un parell de pilotes que ja es cantava el gol.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd