Aquest proper diumege s'acaben les nostres probabilitats -petites, això si- de mantenir la categoria. Ara si que nomès ens val una cosa: guanyar. Nomès ens serveix una victòria que ens posaria a sis punts del mateix equip contra el que juguem, L'Hospi, i amb el goal-average amb dos gols negatius abans del partit.
Una setmana que, per que ens sigui rodona, necessitariem que un Alcoià que és a nomès dos punts de play-off, guenyi al camp del Reus. Això ens posaria -derrota Reus, victòria arlequinada- a nomès (i dic nomès) quatre punts de la promoció de permanència. També seria interesant un "2" en el Osca-Vila Joiosa.
I es que ens enfrontem a intentar acabar la pitjor ratxa de la història del Sabadell. Anem cap a la 16a jornada sense conèixer la victòria i portem més d'un any sense guanyar fora. Em trencat amb tots els registres negatius ja que es difícil trobar un equip amb aquets registres i som el pitjor equip de les categories nacionals de l'any 2006. Tenim el Díter Zafra a nomès un punt nostre !! Quan un equip porta aquets numeros, nanos creieume, la moral és pels terres. També dir que moles vegades, si es logra canviar la tendència, es passa d'un cantó a l'altre. Es a dir, d'aquets números a fer els mateixos punts en deu jornades.
Una setmana que també se'ns presenta calenta. Tenint a hores d'ara l'entrenador més gafat de la història crucificat, s'espera en les properes hores la seva destitució i la més que probable possessió del lloc d'entrenador pel Manolo Fernandez, entrenador del juvenil. Crec que es el darrer revolsiu que arribarà tres o quatre setmanes tard. Esperem que sigui revolsiu, ja que el Bonet no ha fet mala feina però ha resultat estar molt gafat, massa.
Lo dels dos darrers partits no te nom. Encara no sabem com es poden perdre punts d'aquesta manera. Encara que hi ha una cosa que fa temps que comento: necessitem que ens tanquin el camp per tres partits. M' explico...
La nostra directiva no fa res en quan al tema arbitratges. Encara estic esperant un arbitratge favorable aquesta temporada, ja que de contraris n'hem sofert bastants. El darrer ahir mateix on la pilota va entrar clarament (vaig veure Canal 9) i no ens el van donar. Cal pressionar més als àrbitres o saltar un dia al camp per acollonir-los una miqueta (sense fels-hi mal), ja que darrerament es un escàndol els arbitratges que potser, aquesta temporada ens han donat 1 o 2 punts però ens han tret més de 8. I això, a final de lliga passa factura.
En quan a la directiva, espero que despertin ja que semblen uns morts. Sort encara hi ha de l'Andreu Gil que, tot i que és a hores d'ara l'únic cap visible (els demès han amagat el cul), la situació el sobrepassa de sobres. S'ha trobat amb un autèntic marrón ! Des d'aqui el meu recolçament a l'Andreu Gil, que és a hores d'ara l'únic que no està fent bons els Gonzalez Cano.
I per cert, aquest diumenge... PORTES OBERTES !! Ho necessitem més que mai.
Encara crec en la salvació, en serio, però també comentar-vos que nomès hi crec fins diumenge. Espero que el meu aniversari (dimecres 22 foto 30 anyets) em porti una victòria arlequinada desprès de 16 partits, ja que crec que igual que no es guanya en 16 partits, desprès es poden guanyar 3 seguits. Es qüestió de ratxes: ara estem tocats, desprès accelerats.
Bona setmana a tots !!