Autor Tema: LA DIRECTIVA LA HA CAGAT  (Llegit 7010 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
Re: LA DIRECTIVA LA HA CAGAT
« Respondre #20 el: 22 de de 2006, 17:05:56 pm »
Si lo hacen para ahorrarse el dinero de las personas que hay en taquilla, pues entonces que pongan unas guardiolas y alli directamente se van introduciendo los euros, supongo que el que esta cortando las entradas puede mirar que se introduzca el euro respectivo, vamos digo yo.
Saludos.

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
  • Gènere: Masculí
« Respondre #21 el: 22 de de 2006, 17:08:30 pm »
Una explicació és podria donar de pq no és pot comprar el mateix diumenge. De veritat que no ho entenc

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #22 el: 22 de de 2006, 17:09:59 pm »
explicacion: bajar a tercera  :ko
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #23 el: 22 de de 2006, 17:24:45 pm »
Hola de nou Hicks...

A veure com t'ho explico pq no s'empreny ningu...

Se perfectament que no ets l'unic que pensa aixi -se llegir i miro el forum a diari-, pero tambe se que perque una majoria opini igual no heu de tenir necessariament la rao. Les majories tambe s'equivoquen... o no? Crec que tenim tambe moltes proves a ma de que les majories TAMBE s'equivoquen i et podria donar molts exemples en el camp de la politica pero que no crec necessari detallar pq no fa pas tants anys del xapapote i de la guerra d'irak entre altres i ho tindriem de tenir fresc en la memoria... Tot i aixo et rrecordo que van seguir tenint una majoria que des d'aqui -Catalunya- no s'ha entes mai-... i eren una majoria!

Jo no he dit -crec- en cap moment que la directiva vulgui enfonsar el Sabadell pq no m'ha fet cas a mi ni a les meves idees... cosa que tu SI que dius i es aixo el que et replico en el primer missatge. Unicament aixo.

Ara be, si vols deslegitimar la meva opinio perque no es la majoritaria (o almenys ho sembla) doncs be, endavant... estas en el teu dret i jo en el meu de dir-te que no em sembla be.

Comentar-te tambe que, a simple vista i sense ser directiu ni empleat del Club, es veu el pq no es volen vendre entrades a 1 Leuru a guixetes i es senzillament pq la gent de l'equip rival no s'en aprofiti... aixo es veu d'una hora lluny... vaja, rectifico, es tindria de veure... tal i com algun company tambe ha comentat (oh, tampoc soc l'unic que pensa aixi, curios...)

En fi soci... si mires els meus primers missatges sobre aquest tema veuras que l'unic que intento dir es que no culpis a qui no pensi com tu, pero vaja... esta vist que es com demanar pomes a un cirerer i que segueixes amb el teu erre que erre. La unica opinio valida es la teva.

Aixi doncs, demano mil disculpes per no seguir al ramat i opinar diferent si aixi us quedeu contents.

Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #24 el: 22 de de 2006, 17:37:50 pm »
Jo respecto la teva opinio sabadellpower, pero mai l'entendre. Nomes vull k reflexionis una mica i et miris les temporadas passades el k va passar, la aficio va ser molt important per donar ales al ekip, pero be, crec k no et fare canviar d'opinio. Tampoc estas dacord en posar les entradas a 1 euro el mateix dia del partit per als socis? Pk aixi no es poden aprofitar els POCS aficionats del hospi k vinguessin , i siusplau no digueu k s'aprofitaran k no seran mes de 100, esk ni 50 xD
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #25 el: 22 de de 2006, 17:52:04 pm »
Per al que a mi respecta company Sabadell Power com a membre del remat nomes voldria discrepar respecta del que dius de que s'ha de procurar que els del l'equip rival no se n'aprofitin pero sincerament quans son els de l'equip rival? Nomes cal veure l'assistencia al seu propi camp de la "Feixa Llarga" on no i va anar gairebe ningu ni el passat diumenge contra el Reus, si fins i tot a l'eliminatoria de copa del rei aqui contra l'Athletic eren els S'Hospitxosos i quatre mes, quans mils de l'Hospi esperem que vinguin per aprofitarsen aquest diumenge? els quatre de sempre pero dit aixo nomes reiterarte que jo no m'emprenyo perque tu ni ningu pensi difrent de mi, faltaria mes. No estaria mes content perque vinguessis a la meva, jo nomes estare content si el nostre Sabadell se salva, per la resta com deia "Harry el Brut" les opinions son com els culs, tothom en te un. De bon rotllo i aguanyar a l'Hospi que es del que es tracta.

Salutacions.

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #26 el: 22 de de 2006, 18:14:23 pm »
Hola de nou, sabadell power. Jo mai he desqualificat les teves opinions. Només dic el que em sembla que és clar que és millor per el club i m´emprenyo molt quan veig una cosa que em sembla que és ben clara i no ho entenc ni s´em dona una explicació de pq no es poden treure les entrades Diumenge. Això de que vindran molts del Hospitalet és imposible. Només cal veure el seu camp i no van més de 200. Nosatres podriem tindre 5000-6000 persones i no  ho aprofitem.
I d´això de la majoria doncs crec que és el sistema que millor funciona i la última vegada que ho vaig veure que una persona continuava aferrat al seu error quan tothom veia que s´equivocava va ser el Sr. Acebes els dies després del 11M
Amb tots els respectes i amb una situació que no es pot ni comparar per  el seu dramatisme al final la majoria va demostrar tindre raó i quan alguna cosa és molt clara al final s´imposa el sentit comú i la majoria de la gent ho veu. Al final sempre és aixi. I ja et dic amb tots els meus respectes que lo nostre no té importància davant això. Però és per explicar la sensació que sento quan veig que sempre la majoria al final té raó i quan la minoria s´equivoca i continua aferrat a no atendre a raons quan aquestes s´imposen per el seu propi pes
I no vull entrar més en una guerra personal amb tú. Com tú també puc expresar les meves opinions i dir que la directiva la ha cagat en aquests moments tan importants i em sentiria malament i em sentiré amb el camp buit diumenge per no haver fet tot el que es podria. Ho diré tantes vegades com calgui amb l´esperança que em facin cas i salvem al sabadell
« Darrera modificació: 22 de de 2006, 18:18:20 pm per hicks »

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #27 el: 22 de de 2006, 18:29:31 pm »
Tranquils companys aquesta cagada de la directiva és una mes i per desgracia n'ha fet de pitjors però que i farem paciencia.

Jo fa temps que proposo una idea per omplir el camp i és molt facil repartir entrades al comerços de Sabadell i que la gent que faci una compra li regalin un parell d'entrades

Nomes és una proposta d'un humil soci Aviam si els "senyors" directius tenen alguna idea millor per omplir el camp d'aqui a final de temporada

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #28 el: 22 de de 2006, 18:49:06 pm »
No veig sentit discutir sobre els preus del diumenge..¿us penseu ke els arlekinats d debó només som els ke anem al camp darrerament??? Vosaltres sou conscients d la gent arlekinada d debó ke sa kedat pel cami fart d rebre disgustos i patir infarts i depressions i prefereixen patir en silenci desde casa?? La massa social arlekinada autentica es més gran del ke us penseu , i el fet d'anar al camp o no , no depen dels diners ke costi , depen d les vibracions ke tinguin a l¡hora d tornar a trepitjar l'estadi , i l'espectativa d'exit ke tingui!!  Deixem d pensar en regalar entrades i punyetes , i d pensar ke em d convencer algú , la gent d Sabadell no es tonta , s'entera d tot i segueix el Sabadell , i ja decidiran siguin els preus ke siguin , si venir al camp o no... Lo d regalar entrades només pot funcionar en gent jove que tingui dificultats economikes.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #29 el: 22 de de 2006, 19:16:23 pm »
Tots akests que tan us queixeu compreu 50 entrades i poseuvos a la porta de l'estadi diumenge a veure si s'omple el camp i ki tingui ganes que les vagi repartint per la ciutat. Contem que si hi ha gairebé 2000 socis x 50 entrades cada un...100.000 persones a l'estadi! L'omplirem de sobres, trankils que ens salvem!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #30 el: 22 de de 2006, 19:24:08 pm »
Hi ha gent k no compra les entradas abans del diumenge per el temps k pugui fer diumenge, lo k es te k fer es una bona campaña publicant el k hi ha en joc i ja veuras com venen, pero clar a 10 euros l'entrada como k no. I a mi k em donin les entradas k les poso al meu bar a vendrelas per 1 euro i potser mes de 1 s'animaria.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #31 el: 22 de de 2006, 19:27:04 pm »
Jo crec que la solució hauria de ser intermitja.

Posar entrades a 3€ amb compra anticipada i 5€ al camp, per als no-socis, perquè s'animés a venir més gent i fer 'caixa'. Crec que vindria més gent que ara, i de pas fariem més calaix.

Però entrades a 1€ amb els igloos i tota la pesca... la gent no s'anima, pensa que ja la comprarà al camp i acaba no venint.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #32 el: 22 de de 2006, 19:27:31 pm »
Que faci el club el q? Posar xiringuitos per vendreles? L'any passat, un dissabte a la tarda en un xiringuito del centre, de 5 a 9 del vespre, entrades a un euro... saps quantes en vam vendre un altre usuari del forum i jo? No vam arribar a vendren 20 si no ho recordo malament, contant amb que alguns amics nostres ens en van comprar i encara ho teniem molt millor per salvarnos. És més, alguns dels que ens en compraven ho feien per pena pq després les regalaven a alguns nens que hi havia corrents per allà. Què fàcil ho veieu tot eh? Akests que dius que ho farieu... feu-ho i punt, si no ho fa la directiva ho haurà de fer algú no? Però això si, rascar-se la butxaca pokets.
PD: Akesta resposta no es una contestació al birrero, és una contestació a un usuari que ha acabat treient el seu post ;)

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #33 el: 22 de de 2006, 19:28:19 pm »
Nomes un problema, Que fem amb el 85000 que ens han comprat la entrada i no poden entrar a l'estadi perque no i caben?

Desconnectat AQUILES

• Jugador Prof.
  • Missatges: 639
« Respondre #34 el: 22 de de 2006, 19:34:58 pm »
Que se paque lo normal .Hay socios que han pagado 300 euros por una tribuna y a hora por 3 euros pueden entrar ,eso no sienta muy bien.

ferni20

• Visitant
« Respondre #35 el: 22 de de 2006, 22:02:55 pm »
Tots akests que tan us queixeu compreu 50 entrades i poseuvos a la porta de l'estadi diumenge a veure si s'omple el camp i ki tingui ganes que les vagi repartint per la ciutat. Contem que si hi ha gairebé 2000 socis x 50 entrades cada un...100.000 persones a l'estadi! L'omplirem de sobres, trankils que ens salvem!
No som nosaltres els q vivim del Sabadell, del Sabadell i viu la directiva, només faltaria q tinguessim q ser nosaltres els q comprem entrades i les regalem porai a  la gent  tot perque la incompetencia de la directiva arriba a tal punt q no pensen q si posem entrades a 2-3 euros vindrà més gent i tmb faran calaix.
Crec q es un tema q no cal discutir, tret d 3 o 4 persones tots estem d'acord en que s'estan fent les coses el pitjor q sabem, a més q  tal com estem i veient el joc q oferim s'hauria de pagar un sou o regalar alguna cosa a tothom jeje.
La gent d la ciutat no socia i no habitual a venir al camp q vingués diumenge només vindria en cas d'enterar-se entresetmana de q hi han preus populars, esperaria el diumenge i si fa bon temps potser portaria a la dona, fills i nevots al camp; ara ve els no habituals no es molestaran a buscar un soci per a q li tregui les entrades ni molt menys anar a les oficines abans d dissabte sense ni saber q farà diumenge.
DIUMENGE NOMES SEREM ELS SOCIS I AMICS DELS SOCIS desenganyeu-vos osigui els 1500 d sempre.

PD: al igual vindran més d 30 persones de l'Hospi jajaj si tenen el seu estadi q fa pena cada cap d setmana.

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #36 el: 22 de de 2006, 23:53:35 pm »
Que hi farem. No ens fan cas. Haurien de reflexionar quan vegin buit el camp de qui ha sigut la culpa  de que baixem.Jo els faig totalment responsables si perdem diumenge per no haver fet tot el que podien. Nosaltres no podem fer res més. . Si pogues gastar 6000 euros las comprava i les portava on fós que sapigués segur que anirien al camp però no és això. Més que hem fet nosaltres no crec que ho faci cap afició del món. Ara els toca a ells però no reaccionen
Anem els 1500 de sempre i animar tant com podem però tenim moltes menys posibilitats de guanyar que amb 6000 persones. Serà el que han volgut però lluitarem fins al final amb el recolzament de la directiva o sense
« Darrera modificació: 22 de de 2006, 23:57:41 pm per hicks »

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #37 el: 23 de de 2006, 00:42:13 am »
jo torno a repetir el mateix LA DIRECTIVA NO VOL GENT AL CAMP!!!!!!
com esta la cosa imaginem el diumenge un 0-3 i 6.000 persones al camp,al acabar el partit es pot liar una grossa per aixo fan el tema d'entrades per els socis i fins dissabte,si senyors directius el soci es el que ha d'omplir el camp i comprar les entrades no SENYORS D'AQUESTA INCOMPETENT DIRECTIVA?.....per sort queda poc que esteu al club....TOMAS QUINA POCA DIGNITAT TENS PERQUE NO MARXES AMB EL TEU GRAN AMIC BONET? AL MANOLO TAMBE TINDRA PEBROTS DE DIRLI EL QUE HA DE DIR A LA RODA DE PREMSA COM FEIES AMB EL BONET? PERQUE MARXAR ARA MILLOR FER LA PILOTETA I ANAR COBRANT NO? QUINA HABILITAT TENS AMB EL GABINETS PER L'ESQUENA EHH?......AMB AMICS COM TU NO FAN FALTA ENEMICS..... :scut :scut :scut

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
« Respondre #38 el: 23 de de 2006, 10:07:57 am »
bueno bueno haber como se a de decir de alto y claro LARROSA DIMISION ALBERT TOMAS DIMISION osu que gente mas sorda hay en la fundicion
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #39 el: 23 de de 2006, 12:09:46 pm »
La veritat és que jo tampoc acabo d'entendre massa aquesta política en el preu de les entrades. Em sembla del tot ilògic que es vulgui continuar obligant al soci a haver de passar per nassos i entre setmana per les oficines del camp. En lloc de facilitar-li les coses, encara li compliquen més la vida. Amb els horaris laborals que tenim i tot el dia de cul, només cal que també haguem de buscar un forat per arribar-nos fins a l'estadi...
En tot cas, i coincidint amb molts de vosaltres, el més lògic és que com a mínim el mateix dia de partit es puguessin també obtenir aquestes entrades per part del soci. La veritat és que no ho entenc. Quin mal podria podria provocar una decisió com aquesta??? Per més que m'ho intento explicar, no li trobo una resposta lògica.
De totes maneres, i sento dir-ho, que per aquest fet es pugui arribar a afirmar que aquesta directiva "viu del Sabadell", o que directament "ens volen a tercera"... Crec que se´ns ha anat a tots plegats una mica la xaveta. Un pot o no pot estar d'acord amb alguna decisió concreta, però això crec que no ens dóna dret a insultar o dir falsedats. Que una directiva que porta gastats els calers PROPIS que porta, se l´acusi de "viure del Sabadell", em sembla de jutjat de guàrdia. I perdoneu-me, però si volguessin enviar-nos a tercera, Bonet avui encara seria el nostre entrenador, no haguessin anat a buscar a Macanás, ni a Juanma Cruz, per exemple.
De totes maneres, espero i desitjo que quan arribin partits com els del Reus o el Saragossa B, llavor si, aquesta política de preus populars que la gran majoria estem demanant no es fagi esperar més. La decisió ja està presa, i ara només em de pensar en com portar al nostre equip cap a una victòria esperadíssima i vital.

VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-