Autor Tema: LA DIRECTIVA LA HA CAGAT  (Llegit 7006 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8174
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re: LA DIRECTIVA LA HA CAGAT
« Respondre #40 el: 23 de de 2006, 13:32:48 pm »

Jo tampoc ho veig tant malament.  El dia del Villajoiosa ja es va notar "alguna cosa més".
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #41 el: 23 de de 2006, 14:06:23 pm »
Com de costum la pilota a la teulada del soci. Entrades a 1 € però reparteix-les, per favor siguim concients que aquesta capmpanya no porta enlloc.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #42 el: 23 de de 2006, 15:27:40 pm »
que se vayan todos directivo , jugadores creo que solo los socios y aficionados quieren que nos salvemos si teneis verguenza los jugadores pasan de todo y no corren y los directivos no hacen todo lo que esta en su mano para llenar el campo el año pasado quien gano la malloria de los partidos en los que la entrada era a un euro pues los jugadores en el campo si pero esas entradas sobretodo el dia del peralta con 8000 personas en el estadio fue muy muy importante aun tengo el reportaje del gol de marcos y es alucinante la reacion de la gente al marcar eso es muy dificil de ver en un estadio de segunda B ni aunque las entradas sean a un euro a la aficion si la llamas esta hay pero no te enteras de que juega el sabadell como no sea por el diari de sabadell o por radio sabadell poner carteles j**** sin mas yo aunque lo veo casi imposible ire a animar a mi equipo pero este año estoy muy arrepentido de haberme sacado el carnet malgrat tot visca el nostre equip  :scut :bandera :scut
visca el sabadell

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #43 el: 23 de de 2006, 16:38:38 pm »
La veritat és que jo tampoc acabo d'entendre massa aquesta política en el preu de les entrades. Em sembla del tot ilògic que es vulgui continuar obligant al soci a haver de passar per nassos i entre setmana per les oficines del camp. En lloc de facilitar-li les coses, encara li compliquen més la vida. Amb els horaris laborals que tenim i tot el dia de cul, només cal que també haguem de buscar un forat per arribar-nos fins a l'estadi...
En tot cas, i coincidint amb molts de vosaltres, el més lògic és que com a mínim el mateix dia de partit es puguessin també obtenir aquestes entrades per part del soci. La veritat és que no ho entenc. Quin mal podria podria provocar una decisió com aquesta??? Per més que m'ho intento explicar, no li trobo una resposta lògica.
De totes maneres, i sento dir-ho, que per aquest fet es pugui arribar a afirmar que aquesta directiva "viu del Sabadell", o que directament "ens volen a tercera"... Crec que se´ns ha anat a tots plegats una mica la xaveta. Un pot o no pot estar d'acord amb alguna decisió concreta, però això crec que no ens dóna dret a insultar o dir falsedats. Que una directiva que porta gastats els calers PROPIS que porta, se l´acusi de "viure del Sabadell", em sembla de jutjat de guàrdia. I perdoneu-me, però si volguessin enviar-nos a tercera, Bonet avui encara seria el nostre entrenador, no haguessin anat a buscar a Macanás, ni a Juanma Cruz, per exemple.
De totes maneres, espero i desitjo que quan arribin partits com els del Reus o el Saragossa B, llavor si, aquesta política de preus populars que la gran majoria estem demanant no es fagi esperar més. La decisió ja està presa, i ara només em de pensar en com portar al nostre equip cap a una victòria esperadíssima i vital.

VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!

Vicenç, com be dius, la directiva no viu del sabadell, nose ki ha pogut dir aixo... En cuan a k ens volen a tercera, jo ho he comentat en un dels meus missatges, estava en calent i mira, em fa molta rabia com una cosa k es tan clara com posar preus populars i k la majoria de socis es el k volem.... I m'agradaria una explicacio del perque no foten 1 euro el mateix dia del partit per als socis, nomes demano aixo pk jo no li trobo cap motiu, k potser en te...
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #44 el: 23 de de 2006, 17:45:55 pm »
Fa  bastants anys jugant a Segona A, es repartien talonaris d'entrades a molts bars i comerços de la ciutat al preu de 400 de les antigues "peles", i el diumenge es feien 3/4 d'entrada a l'estadi, feia goig i havia molt ambient, també ho podrien repetir.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #45 el: 23 de de 2006, 18:28:42 pm »
Fa bastants anys jugant a Segona A, es repartien talonaris d'entrades a molts bars i comerços de la ciutat al preu de 400 de les antigues "peles", i el diumenge es feien 3/4 d'entrada a l'estadi, feia goig i havia molt ambient, també ho podrien repetir.

I la famosa operacion Zapata(suposo que algun sen recorda,Blanc i blau, la ceba mekanika)

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #46 el: 23 de de 2006, 18:57:10 pm »
Oh i tant amb aquelles famoses reunions a la Farandula amb el Valldeperas i aquells sorteitgos dels Citröen GSA o el Mehari per aconseguir pelas per al club. Erem pobres pero amb dignitat al menys no es produien els merders que es produeixen ara i ens manteniem dignament a la segona divisio.
« Darrera modificació: 23 de de 2006, 19:01:03 pm per La ceba mecànika »

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #47 el: 23 de de 2006, 19:01:00 pm »
Jo lo de les entrades si k ho recordo, sempre venia una persona a donar unes kuantes entrades per a posar-les a la venta alla en el bar :clap
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

• Jugador Prof.
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #48 el: 23 de de 2006, 19:04:00 pm »
A mi em venia el Cascales a portar fins i tot el carnet a casa i ara hem de ser nosaltres els que anem a buscar les entrades al club per repartirlas. Com a cambiat tot.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #49 el: 23 de de 2006, 19:40:53 pm »
A mi em venia el Cascales a portar fins i tot el carnet a casa i ara hem de ser nosaltres els que anem a buscar les entrades al club per repartirlas. Com a cambiat tot.
Es dia Cascales  aquell home simpatic que venia sempre amb la moto a repartir aquells carnets que s'arrancaven els números 1.2,3 i 4 ??
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #50 el: 23 de de 2006, 20:24:42 pm »
Oh i tant amb aquelles famoses reunions a la Farandula amb el Valldeperas i aquells sorteitgos dels Citröen GSA o el Mehari per aconseguir pelas per al club. Erem pobres pero amb dignitat al menys no es produien els merders que es produeixen ara i ens manteniem dignament a la segona divisio.

Kins temps aviam kuan tornen?

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #51 el: 23 de de 2006, 22:40:13 pm »
Potser quan marxin tots els "totxaires totxanes" que corren per la directiva i la Fundació.

• Jugador Prof.
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #52 el: 24 de de 2006, 11:00:01 am »
Es dia Cascales  aquell home simpatic que venia sempre amb la moto a repartir aquells carnets que s'arrancaven els números 1.2,3 i 4 ??

Si Visi es deia Cascales aquell home que portava aquells carnets que dius que duien la publicitat crec que era de Optica Martin i jo fins i tot vaig a arribar a anar a les oficines del club quan estaban al carrer Les Valls i no a l'estadi com ara.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8174
  • un camp de primera
« Respondre #53 el: 24 de de 2006, 13:18:23 pm »
Fa bastants anys jugant a Segona A, es repartien talonaris d'entrades a molts bars i comerços de la ciutat al preu de 400 de les antigues "peles", i el diumenge es feien 3/4 d'entrada a l'estadi, feia goig i havia molt ambient, també ho podrien repetir.

I la famosa operacion Zapata(suposo que algun sen recorda,Blanc i blau, la ceba mekanika)

Jo em vaig acabar d´"enganxar" del tot, a partir d´aquelles entrades
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #54 el: 25 de de 2006, 10:51:03 am »
es mes...

tots sabem que es vendran quatre entrades als socis, ja que molts entre setmana ens va molt complicat anar-hi o encara mes, et fa pal, i com et fa pal qui volgui anar al futbol que s'espavili, per que jo ja tinc l'entrada.

Un cop acabat el plaç de compra, aquest matí, i venudes com a molt 100 entrades (aquest és el sabadell que volem)...   quina serà la reacció de la directiva davant aquest fracàs anunciat?

No volíen el Sabadell de tots? Per que promouen el Sabadell dels de tots?

Si volem despertar l'interès de la ciutat, nomès ens queda una forma.

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #55 el: 25 de de 2006, 11:25:38 am »
jo fins ara havia respectat el treball de la directiva pq se que han treballlat i han posat diners i tot això i no és fàcil. Aquesta setmana m´he desenganyat i me han defraudat molt. Em donen la sensació de no fer tot el que podrien per salvar la categoria.
Amb aquesta situació tan dramàtica necesitariem el camp el més plé posible i com ha fet diverses directives pendre iniciatives com preus populars per tothom, acompanyant gratis per el soci... No sé per mi el que han fet és com sino fesin res.  Sembla que no siguin conscients de la importància del partit.
Aquest últim error m´ha fet reflexionar sobre tots el que s´han produit aquest any i veig que hi ha un error darrera d´una altre i que amb el major presupost de l´història del club ens anem a tercera i som colistes i el segón pitjor equip de tots els grups. Em sembla que la mala sort no és només l´únic mutiu de tal ridícul
Em diran que no s´els pot criticar perque han gastat diners i etc però moltes directives abans els hi ha pasat igual però ningú ens havia portat a una situació tan dramàtica i ho havia fet tan malament. Si han gastat molt és producte d´una gestió dolenta
Per tot això crec que tinc dret a queixarme pq m´han desil.lusionat i si perdem el diumenge ningú em treurà el cap que hagués pasat amb el camp plé i per mi tindran tota la culpa per no fer tot el posible per la salvació. Disculpes però és el que sento i ho estic pasant malament, suposo que com tots, i almenys ho tinc que dir
« Darrera modificació: 25 de de 2006, 11:45:22 am per hicks »