Company... jo no he dit en cap moment que fem tots plegats una rotllana kumba i ens posem a alavar ni a la directiva, ni al sr. tomas, ni als jugadors... jo crec que no he dit aixo.
U-NI-TAT en aquest tram final pq amb mals rotllos i aficio dividida no anem enlloc, vaja, si que anem... a tercera. Es l'unic que demano amic.
Hi han moments i moments per criticar (ojo: criticar, no insultar ni calumniar, que es el que heu fet) i crec particularment que el millor seria anar tots a una pq ara, en aquest tram de lliga i amb 4 entrenadors a la banqueta, la moneda ja esta llençada i la sort decidida.
Suposo, em coneixes, que l'ultim que dessitjo es veure el CES a tercera -pq jo no ho veig tan facil tornar a pujar en una o dues temporades, no, no es tan facil- i que res em faria mes il·lusio q tenir un equip competitiu, sempre o sovint al capdavant de la classificacio i sortir content de la NCA cada 15 dies. Es el que m'agradaria a mi i logicament a tu tambe.
Fem una hipotesis... Es de suposar que les teves -les vostres- critiques cap a l'albert tomas o cap a la directiva tenen una finalitat final, que hauria de ser logicament, que plegisin ja, no? Doncs be, creus que realment ara, a 10 partits pel final i anant ultims seria una bona sol·lucio? No creus que encara ajudaria mes -fos qui fos el que plegues- a crear una certa desestabilitzacio interna? a 10 partits del final i sense president pq ha dimitit, juer quin panorama... Com pots veure bona aquesta sol·lucio i no veure-li la banda dolenta? no t'entenc amic. Que hi guanyes canviant ara al President? o a la junta sencera? i el Tomas? que solucionarem si marxa ara? Si em jures i perjures que començem a guanyar inmediatament doncs callare i si no seguire pensant que no serveix per res de bo i si q ajuda a crear una mica mes de mal rotllo.
A l'igual que hi han moment i moments per criticar, crec que tambe hi han moments i moments per reclamar que rodin caps -es un dir- i demanar responsabilitats i fer manifestacions si vols... pero ara es el moment?? Un cop amb la competicio començada nomes fas que desastabilitzar i crear mes confusio interna, coses que logicament no sumen si no mes be, resten i en aquests moments dificils, molt dificils, la questio seria anar sumant i no restant, dic jo eh??
Doncs aixo es el que demano: que ajudeu mes que "desajudeu" i que al final ja FAREM plegar a qui faci falta i exigirem el que hagim d'exigir.