Autor Tema: Alineacio Diumenge  (Llegit 1662 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Alex SBD

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 20
Alineacio Diumenge
« el: 24 de de 2006, 18:03:37 pm »
Nois, segons Radio Sabadell jugarem amb un 4-4-2 amb els següents:

Ramón;

Peque, Txiqui, Desserné i Marc Pérez al darrera.

Sergio Iglesias, Neftalí, Ivan Díaz i Cañadas al mig.

Orife i Gallo a dalt.

A mi així d'entrada em dona bones sensacions. Tothom al seu lloc, sense invents estranys i amb clara vocació ofensiva. Veure'm què tal però té bona pinta.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
  • Gènere: Masculí
Re: Alineacio Diumenge
« Respondre #1 el: 24 de de 2006, 18:14:07 pm »
I juanma k tal esta per al partit?

Em sembla bastant bona l'alineacio, encara k veure al iglesias pos ja no m'agrada tant  :laugh:
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #2 el: 24 de de 2006, 18:15:41 pm »
Compte amb la dupicació de post... :ejem
De bon rotllo, eee ;)

http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=4382.0

:beer2
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Alex SBD

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 20
« Respondre #3 el: 24 de de 2006, 18:26:00 pm »
He començat a llegir l'altre i parlava de la possible retransmissió per TV3. No he arribat al final. :-[ No ho faré mes. :tongue3:

Vinga, ens veiem!!

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #4 el: 24 de de 2006, 18:41:12 pm »
He començat a llegir l'altre i parlava de la possible retransmissió per TV3. No he arribat al final. :-[ No ho faré mes. :tongue3:

Vinga, ens veiem!!

:Paletas:

Sé que sonava molt així :police:, no era la meva intenció fotre bronca, eee :icon_exclaim:

:ok :beer2
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #5 el: 24 de de 2006, 19:22:22 pm »
Nois, segons Radio Sabadell jugarem amb un 4-4-2 amb els següents:

Ramón;

Peque, Txiqui, Desserné i Marc Pérez al darrera.

Sergio Iglesias, Neftalí, Ivan Díaz i Cañadas al mig.

Orife i Gallo a dalt.

A mi així d'entrada em dona bones sensacions. Tothom al seu lloc, sense invents estranys i amb clara vocació ofensiva. Veure'm què tal però té bona pinta.

Doncs sí i al.leluia.

PRIMERA alineació coherent de l'any.
Per fi  :icon_exclaim: :icon_exclaim:

L'única pega és que Juanma Cruz no pugui jugar ni Hammouch tampoc.

Però tranquils si aquest home, surt a GUANYAR tan a casa com a fora, no tindrem CAP problema per salvar la categoria.
I ho dic avui que som cuers.
Manolo, només has de sortir a guanyar tan a casa com a fora, tan senzill com això.
Els teus antecessors sortien a NO perdre a casa i a fora, i així ens ha anat.

Anims  :icon_exclaim:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

ferni20

• Visitant
« Respondre #6 el: 24 de de 2006, 21:23:02 pm »
Us esteu fixant q jugarà Ramon  :o

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #7 el: 24 de de 2006, 21:26:11 pm »
Us esteu fixant q jugarà Ramon  :o

si, i k? Pensa k tots comencen de 0 amb un nou entrenador i tenen les mateixes possibilitats per entrar al 11 titular.
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

ferni20

• Visitant
« Respondre #8 el: 24 de de 2006, 23:15:00 pm »
No no si no o vec malament eh!  a més el Ramon es un molt bon porter, sens dubte el millor q tenim, ara ve potser aquestes alçades d campionat deixar a la banqueta a Urko és una mica "cruel" tenint en compte q a tingut bones actuacions aquestes últimes jornades.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #9 el: 25 de de 2006, 00:38:51 am »
No no si no o vec malament eh! a més el Ramon es un molt bon porter, sens dubte el millor q tenim, ara ve potser aquestes alçades d campionat deixar a la banqueta a Urko és una mica "cruel" tenint en compte q a tingut bones actuacions aquestes últimes jornades.

jo respecto molt la teva opinió, pero crec que no estem per tonteries de si a de jugar perque no o a fet malament, o si pobre que l'enfonsem moralment, l'equip no esta per tonteries i an de jugar els millors...si volem encara reacciona...

anims urko(a mi no em desagada, pero ramon...)
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #10 el: 25 de de 2006, 09:24:25 am »
Urko té una cosa molt bona que en ramon no té: akests sacs amb la ma que passen de mig camp i que hem vist q alguna vegada han permès alguna contra molt bona. Akest porter ha anat de menys a més però no és gaire segur en les sortides. L'unic que pot aportar el ramon que no ho pot fer l'urko és la veterania pq siguem sincers, el ramon és bó però també té alguna "pajara" durant els partits i alguns errors seus han arribat a costar gols.  Jo no em decanto per cap dels porters pq crec que jugui el q jugui ho fará tan bé com pugui. Això si, també crec que al igual que s'ha "crussificat" al de miguel o a l'urko alguna vegada per algun error que han tingut doncs crec que tb s'hauria de fer això amb el ramon i no fer com altres vegades que s'ha intentat justificar algun dels seus errors. Com es diu en castellà: Hay que medirlos con el mismo rasero.
« Darrera modificació: 25 de de 2006, 14:24:52 pm per BIRRI »

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #11 el: 25 de de 2006, 13:50:34 pm »
la alineació m´agrada. La veig ofensiva. L únic que m´ha extranyat és que no jugui el Crivillé que per mi és el millor jugador que tenim junt amb el Cañadas. I el TxiKi acava de sortir d´una lesió i li deu faltar ritme i velocitat. Per el demés m´agrada pq sembla una alineació per pendre l ´iniciativa. A veure si Ivan Diaz fa bons pases com el dia de la Grama i Gallo u Orife els aprofiten. Sinó sempre queda Antón, Anton, Antonio Cañadas TENIM QUE GUANYAR COM SIGUI

segons la seccio ultima hora entenc que juamma Cruz pot jugar.  i Gallo es dubte. Algú sap si jugarà finalment?

Per al proper partit de lliga davant de l'Hospitalet, el tècnic del CESabadell, Manolo Fernandez podrà comptar amb tota la plantilla a excepció de Ivan Fassione, que es recupera de la seva lesió al peu, i de Ivan Hammouch i Pablo Sanz que arrosseguen molèsties i tenen molt poques possibilitats d'entrar a la convocatòria. Per altra banda, el davanter arlequinat David Gallo, farà avui una última prova ja que arrossega unes molèsties que l'impedeixen estar al cent per cent. Un cop acabi l'entrenament matinal es decidirà si podrà estar per al partit de diumenge.
« Darrera modificació: 25 de de 2006, 14:26:37 pm per hicks »

ferni20

• Visitant
« Respondre #12 el: 25 de de 2006, 18:27:38 pm »
No no si no o vec malament eh! a més el Ramon es un molt bon porter, sens dubte el millor q tenim, ara ve potser aquestes alçades d campionat deixar a la banqueta a Urko és una mica "cruel" tenint en compte q a tingut bones actuacions aquestes últimes jornades.

jo respecto molt la teva opinió, pero crec que no estem per tonteries de si a de jugar perque no o a fet malament, o si pobre que l'enfonsem moralment, l'equip no esta per tonteries i an de jugar els millors...si volem encara reacciona...

anims urko(a mi no em desagada, pero ramon...)
Està clar q han d jugar els millors pero no crec que els nostres problemes els tinguem precisament a la porteria... aixi q m'és igual el porter q jugui, els 3 porters q tenim són bons i no crec tmp q perquè juguès Urko obtindríem menys punts q si juga Ramon a la porteria ( q  potser sí eh! pero q no crec).

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #13 el: 25 de de 2006, 21:40:37 pm »
O guanyem 3 a 0 o perdem 3 a 0, el que si veurem serà sortir a per totes.
Anims manolo i sort
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.