Autor Tema: El Sabadell va guanyar merescudament al Villajoyosa  (Llegit 1089 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Arlequinat_4ever

• Infantil
  • Missatges: 246
  • Gènere: Masculí
El Sabadell va guanyar merescudament al Villajoyosa
« el: 16 de Maig de 2005, 23:47:24 pm »
He llegit varios missatges referents al partit d'ahir Sabadell-Villajoyosa (4-1), i amb tots els meus respestes per a tots els missatges, n'hi han alguns de sorprenents:

Que si sort, que si l'àrbitre a favor, etc.

Potser és ben cert que el Sabadell ahir va tenir una certa dosi de sort, però en altres partits va ser tot el contrari, i de fet, la victòria, en el global del partit, va ser totalment merescuda, malgrat la "pàjara" del principi de la segona part.

L'àrbitre va estar correcte, ni li va estafar ni li va regalar res ni al Sabadell ni al Villajoyosa. Les expulsions, reglament en mà, ho eren totes, sobretot la del penal. Per tant, no sé perque alguns dieu que vam estar de sort amb l'àrbitre, doncs va estar correctíssim amb tots dos equips. Una altra cosa, és que els arlequinats estavem acostumats a que l'àrbitre de torn ens donés pel sac, i potser pel contrast..., alguns heu reaccionat així.

En fi, que l'empat al camp de l'Alacant, i la clara i merescuda victòria d'ahir contra el Villajoyosa, poden ser el punt d'inflexió que necessita l'equip per afrontar amb esperances de debò el proper partit a Badalona i el darrer partit a casa contra el Peralta, i serveixi perque l'equip assoleixi la permanència que és lo únic que a hores d'ara, interessa. Tot lo demés, és buscar els tres peus al gat i prou.

Tocarà patir, com és habitual els darrers anys, però es pot aconseguir la permanència.

:scut  Endavant Sabadell !!!!  :bandera
Amb un bonic escut a defensar

oscarjx

• Visitant
Re: El Sabadell va guanyar merescudament al Villajoyosa
« Respondre #1 el: 16 de Maig de 2005, 23:48:21 pm »
100% dacord amb el que has escrit!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #2 el: 17 de Maig de 2005, 00:58:05 am »
Ahir vem guanyar... perquè desprès de l'empat hi vam ficar ORGULL!!!
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #3 el: 17 de Maig de 2005, 10:52:25 am »
el meu pare ahir va anar a veure el partit, no n'havia vist cap en tota la temporada(tret dels de tv) i al arribar a casa m va dir q li havia agradat molt com jugava el Sabadell, sobretot per les bandes i extrems, q no era un joc trabat buscant sempre entrar pel mig (cosa més difícil) sino obrint joc.
També em va comentar q no es creia q el Sabadell jugant així pogues estar en descens ... jo li vaig contestar doncs q tots ens preguntem el mateix

Akesta temporada, tot s'ha de dir, hem tingut molt mala sort  i hem estat perjudicats per arbitratges, a part de partits amb pàjara com el del Benidorm aki o el primer del Peña Sport.

Ara és quan et lamentes d'akests puntets perduts ... però bé, la lliga segueix i hem d'acabar de lluitar com fins ara !!
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !