Autor Tema: Any igualat.....  (Llegit 1673 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

wimpi

• Visitant
Any igualat.....
« el: 16 de Maig de 2005, 21:14:38 pm »
Hola,

Aquest cop, els famosos numeros ke diuen ke amb 45 punts estas salvat, i amb 65 es fa playoff d'ascens han quedat completament inutilitzats.

Esta clar que el 4 clasificat posiblement es clasificarà amb menys de 60, o mol aprop d'aquesta xifra....

per altre banda també esta clar que amb 45 punts no es salva ningú. hi han fins a 12 ekips amb possibilitats matematikes de entrar en descens (inclosa la promocio) a dos jornades del final...

això es de bojos....  :o :o :alien 3: :alien 3:

Crec ke si guanyem a badalona i lultim partit a casa, estarem salvats de tots, si empatem a badalona i guanyem aqui... em sembla ke ja podem donar per bo la promocio....

em sembla recordar que encara no em wañat 3 partits seguits no? :(:(:(

Ara es un bon moment per fero :D

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
Re: Any igualat.....
« Respondre #1 el: 16 de Maig de 2005, 22:01:56 pm »
jo aniria pas a pas i aconseguir una victòria a Badalona seria moooooooooolt molt important de cara al cop animic als rivals i l'injecció de moral dels jugadors.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #2 el: 16 de Maig de 2005, 22:31:24 pm »
Si que esta igualada la cosa, si...

Pregunto...

Es podria donar el maleit cas de que inclos guanyant el 2 partits q ens queden, ens quedem on estem, es a dir, en lloc de promocio? Jo diria que si, no?

I el q es fort es que hi hagin 12 (!!) equips amb possibilitats matematiques de baixar a 2 jornades... hem tingut un grup (grup III) de bojos  :wacky: ... i espera't q encara no s'ha acabat ;)
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

oscarjx

• Visitant
« Respondre #3 el: 16 de Maig de 2005, 23:38:54 pm »
Es podria donar el maleit cas de que inclos guanyant el 2 partits q ens queden, ens quedem on estem, es a dir, en lloc de promocio? Jo diria que si, no?

Jo diria que no.. perque hi ha partits d rivals directes entre ells, cosa que fa que tots no ho puguin guanyar tot. Per ejemple, aixi mirant.. el Osasuna B - Osca de la ultima jornada.

si ho guanyesim tot estariem amb 49, Si l'osasuna ho guanya tot estaria amb 50, pero faria que l'Osca estigués amb 48 (per sota nostre), si fos l'Osca que ho guanya tot, l'Osasuna es quedaria amb un maxim de 47 (també per sota nostra), i si empatesin a la ultima jornada acabarien amb 48 (osasuna B) i 49 punts (osca), cosa que també faria que quedessim per sobre del osasuna... no sé si ho he contat bé, o si ho he sabut explicar.. pero sino m'he equivocat, guanyar-ho tot assegura 100% la salvació directe. Encara depen de nosaltres, fins hi tot salvar-nos directament.

Tot i aquest exemple, s'ha d'anar partit a partit, i mira com queda la cosa despres de la penultima jornada.. fins hi tot en podriem tenir prou sumant 4 dels 6 punts que queden  :yes:

Anims a tots, i visca el Sabadell!!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
47, sens dubte....
« Respondre #4 el: 16 de Maig de 2005, 23:47:45 pm »

No hi dongeu gaires voltes ¡

Guanyant el partit del Peralta ens lliurem dels descens directe amb tota seguretat, sempre i quant el Girona no guanyi els seus dos partits (el primer al camp del Castelló).

Si a més a més es puntua a Badalona, molt probablement estem salvats de tot perill.  Si fóssim capaços de guanyar els dos, no cal que us preocupeu de res.  Fixeu-vos, sino els enfrontaments directes que queden;

Espanyol B-Benidorm
 Osasuna B-Osca
 Girona-Espanyol B
 Sabadell-Peralta

Resumint, l´Espanyol B o s´ensorra o frena els nostres rivals.

Prevec que al Badalona-sabadell ningún voldrà perdre i serà un partit conservador, i el dia del Peralta, s´ha de col.locar 10.000 persones al camp i fer un partit d´aquells que deixen empremta.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #5 el: 17 de Maig de 2005, 09:41:49 am »
el castelló ens va fallar diumenge perdent contra el Benidorm  :no:

si hagúes guanyat, ara estaríem fora del descens i de promoció
Forero Més Catxondo