Es podria donar el maleit cas de que inclos guanyant el 2 partits q ens queden, ens quedem on estem, es a dir, en lloc de promocio? Jo diria que si, no?
Jo diria que no.. perque hi ha partits d rivals directes entre ells, cosa que fa que tots no ho puguin guanyar tot. Per ejemple, aixi mirant.. el Osasuna B - Osca de la ultima jornada.
si ho guanyesim tot estariem amb 49, Si l'osasuna ho guanya tot estaria amb 50, pero faria que l'Osca estigués amb 48 (per sota nostre), si fos l'Osca que ho guanya tot, l'Osasuna es quedaria amb un maxim de 47 (també per sota nostra), i si empatesin a la ultima jornada acabarien amb 48 (osasuna B) i 49 punts (osca), cosa que també faria que quedessim per sobre del osasuna... no sé si ho he contat bé, o si ho he sabut explicar.. pero sino m'he equivocat, guanyar-ho tot assegura 100% la salvació directe. Encara depen de nosaltres, fins hi tot salvar-nos directament.
Tot i aquest exemple, s'ha d'anar partit a partit, i mira com queda la cosa despres de la penultima jornada.. fins hi tot en podriem tenir prou sumant 4 dels 6 punts que queden
Anims a tots, i visca el Sabadell!!