Autor Tema: La mejor directiva, k grande sois  (Llegit 4138 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat yaico

• Aleví
  • Missatges: 46
Re: La mejor directiva, k grande sois
« Respondre #20 el: 27 de de 2006, 13:34:08 pm »
totalment d'acord amb tu, chapo.

Al principi de temporada molt bonic res de critiques, la presentació amb més assitencia dels ultims anys, la gent super ilusionada, inclus aquests que no paren de criticar, i si no mireu els missatges anteriors, des de prinncipi detempora, no els nous nicks del desembre fins ara.

Tens tota la raó en dir aixo dels directius, no crec i t'aseguro que no son tan tontos de possar diners i voler baixar a tercera. Feia molts anys que no s'engegava una campoanya de socis tan ambiciosa com la d'aquest any.

Considero que els fets d'ahir després del partit van ser molt lamentables, els que cridavan, uns quants per cert una mica begudets, cridant contra la directiva, algun d'ells anant amb la dona i els seus fills, que pensaran aquests pobres fills, i carregen contra el gerent, a cas son ells els jugen els partits i fallen tantes ocasions??

Si tant llestos sou els que no pareu de criticar, xq no us posseu vosaltres, els que no pareu de criticar, es molt bonic parlar i criticar des de la "barrera", que penseu que xq pageu un carnet de soci teniu tot el dret a despreciar i insultar a la gent, amb insults mes que greus?? us agradaria a vosaltres que us insulte-sin d'aquesta manera, sincerament penso que aquests que insultan tant (no tenen cap tipus d'educació, son barriobajeros i sino mireu el seu status social).

Solament dir-vos que a la categoría que estem sempre estare a mort amb el nostre club, xq crec que el club esta per sobre de qualsevol persona, el qual te 103 de vida i lo que li queda, quantas personas arriban a aquesta edad.

Lo dirt Visca el nostre CE Sabadell.

Desconnectat yaico

• Aleví
  • Missatges: 46
« Respondre #21 el: 27 de de 2006, 13:36:48 pm »
I Efectivament, el mayor pressupost de l'historia a 2ª B.

I qui l'ha fet possible aquest pressupost, tu treient-te el carnet de soci?

Xq amb lo que genera el club no crec que hi hagi bastant, o sigui fins arribar a cubrir-lo ho estan el directius de les seves butxaques, no de les teves.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #22 el: 27 de de 2006, 13:43:37 pm »
Benvolgut company Vicenç,

vaig ser el primer en celebrar els fitxatges de jugadors com Madrigal, el problema és que jo no en soc cap expert de futbol, però pensava que qui estava al front del club si que ho era.

Jo no soc visionari, només vaig creure en que aquest havia de ser l'any de l'explosió definitiva de Cañadas. Possiblement és l'únic que vaig encertar.

Però per aquesta mateixa regla de tres jo no estic a la directiva i no fitxo a jugadors, perquè no en sé. Ara be, el que no entenc és que anem com anem i el propietari de l'entitat es renti les mans d'aquesta manera.

Jo no puc fer-hi res, però si ho penso fredament, jo no tinc suficients accions com per fer res i per tant (malauradament), no és el meu problema...

P.D.: Consti que considero que la directiva fa el que pot i ho he reiterat moltes vegades. Penso que se'ls ha enganyat amb els jugadors, ja sigui perquè els representants son uns cracks o ells inexperts i hi tornaré les vegades que faci falta: la majoria de jugadors ens estan prenent el pèl. :ko
« Darrera modificació: 27 de de 2006, 13:49:07 pm per Manelinho »
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #23 el: 27 de de 2006, 14:34:02 pm »
Alguns de la directiva potser sí que fan el que poden , però el president( focus de la majoria de crítiques i insults), és l´home de palla de la Fundació, amic personal del Bushtos i en tot moment amagat.
D´altra banda el gerent de l´entitat posat a dit per la Fundació, va ser el responsable del cisma de la directiva i l´inici de la fractura social que encara dura, però és clar un polític mai reconeixerà que s´equivoca i el continuen defensant.

Al més de desembre es podein arreglar moltes coses, però no es va voler, argumentant que la caixa ja estava buïda. La brillant solució portar un entrenador que ja es veia que no portaria enlloc, en comptes de buscar solucions creatives com ara el canvi de cromos amb altres equips.
Ara ja és tard i només és qüestio de jornades que baixem matemàticament.

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #24 el: 27 de de 2006, 15:07:10 pm »
Et diria mes Manel molts dels jugadors ens han enganyat a tots a directiva, socis i aficionats en general perque en molts casos i en moltes ocasions s'han arrosegat pel camp i aixo ja es veia a la primera volta pero retornant al tema quan es diu que aquests que tant critiquen perque no si posen ells donç es clar, perque tothom  ha de ser conscient de les seves limitacions i si et fiques a fer allo per el que no estas preparat el mes probable es que en surtis escaldat que es el que els ha passat a aquest consell. El fet de que hagin sigut els unics disposats a posar cales no ha de suposar un esparadrap a la boca a l'hora d'analitzar la seva gestio i si hem de recorrer al "Posati tu"com a recurs davant l'analisi critica ens deixa als receptors d'aquesta gestio es a dir als que formem part d'aquest club sense ostentar carrecs (socis, aficionats, etc...) com a simples objectes sense dret a opinar. Jo no estic capacitat per ser president de la Generalitat pero aixo no hem resta el dret a opinar sobre el que fa el president perque la seva gestio per be o per mal m'afecta i si crec que la directiva del meu club no ho ha fet be tinc el dret a expresar-ho amb respecte pero sense coaccions. Si es vol replicar a la critica que es faci amb arguments pero no desqualificant a qui l'exerceix donç no som nosaltres els que hem de passar comptes sino els responsables. No voldria jo estar ara a la pell dels directius del Sabadell que han d'estar passant-ho malament pero les coses com son. No critico el projecte inicial al que tots ens varem apuntar, nomes crec que a aquest consell els ha faltat l'habilitat la experiencia o com vulgeu dirli, necessaries per redreçar la situacio quan tocava i amb aixo es demostre que per dirigir un club com el Sabadell s'ha d'estar preparat i no pot agafar-ho qualsevol de nosaltres com per aqui s'apunta.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7184
yaico
« Respondre #25 el: 27 de de 2006, 15:44:24 pm »
yaico, parlant de nous nicks, et recordo que nomès portes 8 missatges i el teu nom... ni em sonava !!

Desprès, comentar que tot ha estat fet amb una gran manipulació de Radio Sabadell i el Diari de Sabadell. Tots dos, subvencionats al màxim per la casa gran per callar boques. Encara mai he vist una notícia lletja sobre l'ajuntament o la seva gestió en aquets mitjans. Tot son alabances.

Els informadors estan lligats econòmicament.

Desconnectat kuskus

• Aleví
  • Missatges: 57
« Respondre #26 el: 27 de de 2006, 18:18:33 pm »
Manipulació???
Tu no manipules una cosa que és teva. Ràdio Sabadell és de l'Ajuntament. Simplement és un mitjà públic i els sous surten d'òn surten  :smoking:
Tema a part el Diari Sabadell . Se suposen independents i només van al sol que més escalfa. Ara tot bo, ara tot dolent  :-X  :ejem

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #27 el: 28 de de 2006, 12:39:22 pm »
No em vull extendre més, però si vull puntualitzar una cosa. En primer lloc, és de calaix que ens hem equivocat i molt. És clar que sí! És clar que aquest consell ha pres decisions molt equivocades i que ara està pagant molt cares.
Ara bé, pregunto, en la vostra opinió què havia de fer la Fundació??? Fer fora als actuals dirigents del club??? Penseu-ho bé, quan ho havia de fer a mitja temporada?? Quina estabilitat hagués donat això al club??? Una plantilla que no sabria si cobraria o no, una massa social que de cop es queda sense consell d´administració, i llavors, torno a preguntar, qui nassos hagués vingut pel que queda de temporada i a sobre haver de pagar a aquests jugadors????
Continuo pensant que parlar és molt fàcil, i més si es fa amb el cor i no amb el cap. Fem fora el president?? D´acord, fem-lo fora. A qui posem??? Per cert, i quan s´havia de fer fora??? Ara, abans, fa un dia, dos mesos, tres??? A qui posem de president?? Per nassos havia de ser algú de l´actual consell, o no?? O a cas vindria el sr.Arroyos o el sr.Ibars a pagar-li els seus sis mil euros mensuals a Iván Díaz o Gallo????
El que realment hagués calgut fer era al mercat d´hivern abocar el sac, que la Fundació, en aquest cas si, s´hagués mogut per trobar recursos i haver remodelat la plantilla. A l´hivern no hi havia un duro, perquè??? Doncs perquè aquest consell, repeteixo, se´ls va gastar a l´estiu amb un equip que el 99% de l´afició VOLIA. Qui s´hagués pogut imaginar que Iván Díaz, Gallo, Pablo Sanz, Orife o Sergio Iglesias farien el que estan fent??? Hi ha algún pitoniso per aquí que ho sabés??? I en tot cas, al mercat d´hivern es va portar a l´ídol de masses vingut a menys d´aquesta afició, Juanma Cruz. Què més es podia fer????
L´entrenador??? Ara tots ens hem apuntat al carro de desqualificar la tasca del sr.Bonet, i compte, jo el primer. Ara bé, un cop més, oportunisme al poder. Em podeu dir quina experiència d´anys i anys tenien a les banquetes Robert Elvira, Rubi o García Llamas??? En gairebé tots aquests casos els finals foren feliços, o no?? I compte, per mi Albert Tomás ja fa lustros que no hauria d´estar aquí, però un cop més, a toro pasado, tothom en sabem molt de futbol.
Per tant, és evident que el club han de passar coses, que l´actual consell haurà de deixar pas a cares noves, repeteixo, és evident. Ara bé, no seré jo qui vagi a posar a parir a les portes de tribuna a aquells que s´estan jugant els seus calers perquè tots plegats poguem veure futbol cada diumenge. Accions regalades, pregunto, quin valor tenien????? A quant les volieu vendre???? Regalades o en propietat tenien, tenen i tindran sempre el mateix valor, zero!! A més, dels màxims accionistes quins realment volien aleshores fer-se càrrec del club, dic després de l´època González Cano????? Me´ls podeu dir??? Un sr.Carles Ibars, apartat gairebé de la vida esportiva de la ciutat, i amb una edat com perquè no li escalfin el cap??? El sr.Miquel Arroyos, que va marxar del club fart de quedar-se sol davant d´aquest vaixell, tot i que ara sembla que ell serà el president de l´any que ve?????
Com diria aquell, reflexionem-hi siusplau, reflexionem-hi!!!

VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #28 el: 28 de de 2006, 13:11:54 pm »
No t'enganyis Vicenç,

l'ajutafems va demanar que es donessin les accions del C.E. Sabadell per salvar al club... i jo em pregunto: salvar-los de què :icon_question:

Què ha fet l'actual directiva que no hagi fet cap altra anteriorment, que no és res més que intentar salvar al club, fins aquí d'acord. Però, a quin preu :icon_question: No seria més lògic que si un és el propietari d'alguna be, ho gestioni ell mateix, no és el que han fet totes les directives anteriors, comprar les accions i fer-se càrrec del seu patrimoni :icon_question:
L'actual propietari no actua així, simplement posa al capdavant de la seva propietat a una colla de persones que amb molt bones intencions, posant calers de la seva butxaca (diguem-ne tontos, perquè hi posen calers perquè l'amo es pugui anar a fer la foto si tot va be) però sense cap experiència, facin el que puguin. Què fa mentrestant el propietari :icon_question: S'ho mira des de lluny, com se sol dir: els toros des de la barrera.
Si tu mateix tinguessis a les mans una propietat, posem per exemple un club de futbol centenari, deixaries que algú altre s'encarregués i no diries ni mitja paraula passés el que passés :icon_question: Deixa'm que ho dubti. ???

Per això volia les accions la fundició :icon_question:... perdó: fundació :icon_exclaim: :-X

Crec que per fer el que ha fet fins ara l'ajuntafems, ho podem fer igual de be els socis. Que ens regalin a nosaltres les accions i entre nosaltres ens espavilem a fer el que creiem convenient i si anem a tercera, com a mínim seria culpa nostra i nosaltres els responsables, no com ara, que els qui creiem que SOM EL SABADELL, resulta que som els putejats... >:(

P.D.: És evident que ara mateix no hi ha res a fer, però considero que algú ha de pagar els plats trencats, algú s'ha de fer responsable que aquest vaixell s'enfonsi, o ens vols venir a dir que 'aquí no passa res' :icon_question:

Jo només demano responsabilitat, és demanar tant :icon_question:
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat IVO sbd

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 274
« Respondre #29 el: 28 de de 2006, 13:32:38 pm »
Primer de tot, no crec que la directiva actual volia aquesta situacio, ni l'ajuntament, pero els fets son els fets, i diuen que no ha funcionat el projecte esportiu, els responsables del que esta pasan aixo crec que esta clar, primer de tot l'ajuntament, que ha posat la directiva actual, ja m'agradaria saber les raons, pero les puc intuir, el segon culpable es la directiva, que van fer les coses malament desde el principi de la temporada, ara em ve el cap la destitucio de dos directius per nadal, el fet dels entrenadors, 4 en una temporada i esperem que no vingui el 5e, etc. y per ultim els jugadors, hi han alguns que han vingut a xupar diners, i a veureles venir, el problema que tenim es que no tenim 11 jugadros que sentitn els colors, en l'ultim partit van marxar 2 jugadors a la segona part i va canviar radicalment el partit...

No vull que ens tirem les coses els uns als altres, i que tothom que senti els colors  :bandera estigui unida, no com ara, que estem dividits. :no:

Desconnectat kuskus

• Aleví
  • Missatges: 57
« Respondre #30 el: 28 de de 2006, 13:33:33 pm »
Tens raó Manel. Responsabilitats a qui las tingui, però i què més???
Ara que fem.
L'Ajuntament (Fundacíó) torna les accions als propietaris i???
Si ve algú i les intenta comprar correcte. Però i si com apunta el Vicenç darrera d'aquests no hi ha ningú més??? On anem? què fem?? qui porta l'equip la temporada que ve???  :(
De moment, els petits accionistes les van cedir amb bona fe. Estic convençut. Però tu creus que gent com l'Arroyos les van cedir per què si??? O les va donar per quedar bé de cara a la galeria, no haver de posar un duro n cas que li demanessin (com ha fet aquest any) i intentar que el seu fill continuï cobrant del club sense ofici de benefici. Perquè suposo que saps Manel que el 'Quimet' encara cobra del Sabadell i no ve a fer res en concret. Per no estar, no estar ni al futbol base. Per cert, quan vulgueu passeu per allà i que us parlin d'ell...  :-X
Crec que ara toca 'tragar' amb el que vingui i patir un anyet (esperem que només un) a l'infern.  :disappointed:
I per últim, insisteixo com he dit en un altre post, si demanem responsabilitats, ho hem de fer a tots i amb totes les conseqüències. Que ultimament hi ha qui surt del camp amb problemes i amb insults i altres marxen per la porta amb un somriure als llavis i rient-se de tots nosaltres (oi Martinez, Vilchez i companyia...)  :veryangry:
Per mi el Tomàs que marxi, ja triga, però no pel que ha fet o ha deixat de fer aquesta temporada, sinó perquè crec que, a l'igual que el Mora, aquest any ja no hauria d'haver començat la temporada.
La resta, al final espero que la directiva ens expliqui realment el que ha passat allà dins perquè em sembla que estem enfocant malament les ires i els insults

A 1ª O A 3ª SOM EL SABADELL

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #31 el: 28 de de 2006, 13:58:46 pm »
Insistèixo en el mateix company kuskus:

si l'ajuntafems volia les accions per salvar el club... be que deuria tenir algun projecte, dic jo, vaja :icon_exclaim:

I ara la pregunta del milió: QUE QLLONS HA FET L'AMO PEL C.E. SABADELL, F.C. :scut :icon_question:

Tot el demés que em viguis a dir, per molt bones paraules que tinguis i per moltes suposicions que fem, no serveixen de res.

Pel tema del Quimet Arroyos, hi ha la llegenda urbana que el seu pare va donar les accions a canvi de que aquest es quedés dins l'entitat. No ho entendria de cap altra manera, ja que es va presentar a una roda de premsa d'un entrenador que va ser destituït i no ho va fer amb gaires bones paraules... i quan va acabar la roda de premsa, va marxar depressa perquè havia de pujar per entrenar a algun equip :icon_question: Simplement patètica la seva manera de fer.

Per acabar, vull apuntar que jo vaig sentir per boca seva i dirigint-se a mi, les mítiques paraules de l'ex-president Arroyos: si per mi fós, no existira futbol base, simplement agafaria els jugadors descartats pel Far$a i l'Apanyó. No en tinc proves, no acostumo a portar un micro sota la camisa. Qui em vulgui creure allà ell i qui no, doncs el mateix.
És evident que aquí hauria d'haver una unió entre les 'families' arlekinades, però sembla que la ràbia que es tenen entre elles farà que ho enviïn tot a pastar. :ko
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6426
« Respondre #32 el: 28 de de 2006, 17:30:16 pm »
Que vingui un rus mil.lionari d'aquests que li surten els calés per les orelles, s'ho quedi tot, i a veure si ens dona alguna alegria, perqué des de fa una pila d'anys quasi tot son desgràcies.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #33 el: 28 de de 2006, 18:02:20 pm »
Que vingui un rus mil.lionari d'aquests que li surten els calés per les orelles, s'ho quedi tot, i a veure si ens dona alguna alegria, perqué des de fa una pila d'anys quasi tot son desgràcies.

en teoria la fundicio esta formada per evitar aixo,que un empresari millonari de fora de la ciutat compres i controles el club.....sera pitjor el remei que la enfermetat

i per el manel no necessitem proves home,una cosa es evident el senyor arroyos estaba mes sol que la una i nomes va intentar aguantar el primer equip,i el futbol base el va deixar de la ma de deu i aixi esta actualment amb un nivell patetic sense amateur i amb categories ridicules

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #34 el: 29 de de 2006, 12:25:55 pm »
Sento molt si em faig pesat, però crec que aquest és un debat molt interessant. Anem a veure, es diu que la Fundació s´està mirant els toros des de la barrera. Molt bé, és possible que no et falti raó. Ara, torno a preguntar, segons vosaltres que hauria d´haver fet??? Segons vosaltres quines decisions hauria d´haver pres??? Sincerament, crec que en aquests moments l´únic problema greu que té el club és l´esportiu. És evident que la nostra situació és lamentable i desquiciant. Però qui té el 90% de culpa de que això sigui així??? Per mi, la resposta està clara, els jugadors. No ens enganyem, ni la Fundació ni la directiva pot marcar gols. Aquest és el nostre gran problema, que la piloteta no entra.
Jo crec que la Fundació si hauria d´haver entrat de ple  en cas de que el club no hagués complert els seus compromisos econòmics. En cas de que els jugadors, proveïdors o qui fos hagués plantejat alguna denúncia per impagament, llavors si que s´hauria d´haver demanat explicacions i responsabilitats abans de que acabés la temporada. Però això no ha estat així. Aquí tothom ha cobrat i segueix cobrant al dia, el futbol base, continua mancat d´instal.lacions i de més recursos, però no em podreu negar que amb un any i mig no es pot aixecar el desastre de temporades anteriors. És més, crec que no s´està fent gens malament. L´any que ve és gairebé segur que tindrem un filial, que estarà més amunt o més avall, però un filial, a fi de comptes.
Per tant, continuo preguntant, segons vosaltres que hauria d´haver fet la Fundació??? Fitxar ella??? Fer fora el president a mitja temporada??? No ens enganyem més, el projecte esportiu que tant ens va il.lusionar ha ensorrat el club esportiva i econòmicament, i no hi ha més. Ens ha sortit rana, i quan hem volgut posar remei ja no hem estat a temps. Ens hem equivocat, no hi ha més. Que hem de fer ara, matar algú??? Precisament ara???
Estic totalment d´acord en que caldrà demanar moltes explicacions, que és segur que caldrà un relleu directiu al club. Ara bé, tot en el seu moment. A final de temporada parlem del que vulgueu, demanem el que vulgueu, però fer-ho a mitjans o finals de temporada només ens hagués ajudat a ensorrar més el club. La piloteta no ha entrat, senzillament això, i d´aquí venen el 100% de tots els nostres mals.
D´altra banda, des de que la Fundació ha entrat al club, l´estabilitat econòmica ha estat innegable. A nivell esportiu la realitat és molt diferent, però torno a insistir, aquest estiu es va montar el projecte més ambiciós, important i il.lusionant que recordem en molts anys. Què ha passat??? Doncs, insisteixo, la piloteta no ha entrat, els "professionals" que vesteixen els nostres colors s´ho han passat tot pels pebrots, i el marrón, com sempre, pels de sempre, aficionats i directiva.
Quan les accions han estat en mans de qui estaven, quina ha estat la nostra realitat???? Follons accionarials dia si, dia també, impagament de nòmines i proveïdors, guerres familiars, un estadi que semblava un zulo, una afició desasistida pel club, un president que cada mes ens deia que igual no arribaria a final de mes, que estava cansat, sol, sense ajuda i que plegaria. Això voleu???? D´acord que és el seu "patrimoni", que ja em direu quin patrimoni, un munt d´accions devaluades fins a zero, però amb companyies de llum, gas, autobusos, jugadors i empleats que cobraven quan podien.
Jo no vull més això pel Sabadell. Que baixarem a tercera?? Potser si, però no ho dubteu ni per un segon, amb un club amb dèficit zero, amb tothom amb els seus calers sota el braç i amb un club, per tant, que qui hi entri no haurà de fer un inventari de deutes. És evident que el descens a tercera fa que aquest fet sembli ridícul, però per mi no ho és. Recordeu quan teníem a un germà  a Cuba i a l´altre desaparegut en combat???? Prefereixo 100.000 vegades més estar com ara, amb un club que cumpleix amb els seus compromisos i que malgrat tot tindrà futur i amb gent disposada a fer-se càrrec, que no una entitat en la que ningú sabrà el que passarà.
Avui pensem ja en quin projecte farem la temporada vinent, proposem entrenadors, responsables tècnics, nous directius, etc. En altres èpoques i en una mateixa situació, estaríem pensant, continuarem existint l´any que ve????? Arribarem a final de temporada??? Qui ens denunciarà a l´AFE aquest cop????. Vosaltres mateixos.

VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-