On estaveu el passat estiu?
Sento dir-ho, però estic fins els pebrots de TANTA DEMAGÒGIA!!! Sé que el que diré em costarà que se´m llenci als lleons, però és que estic fart de llegir a tant expert futbolístic...a toro pasado!!!
El passat mes de juny, juliol i agost on ereu?
Celebrant com tothom els fitxatges de Gallo, Madrigal o Iván Díaz?
? O ja estaveu demanant les destitucions del president, l´alcalde i del recull pilotes??? No fotem!!! Ara tot és una m****, tots són uns paquets i els directius, llegit aquí, són uns lladres, uns fills de..., uns mafiosos, uns delinquents... Ens hem tornat bojos o que?
Us pregunto, que sentirieu si vosaltres portessiu 20 milions de peles, que surten dels fons de la vostra pròpia familia, gastats i a sobre algú es cagués en la vostra pròpia mare a la sortida del camp??? És que ho veiem tot molt fàcil, ara tot és un desastre, però insisiteixo, quan el passat estiu es van fer els actes de presentació de l´Iván Díaz o la pròpia presentació de la plantilla, on eren els crits de dimissió?? Qui demanava explicacions a uns i als altres??? Llavors tot eren alegries i bones sensacions.
A toro pasado es facilíssim cremar-ho tot, insultar a tort i a dret. Jo també estic molt fotut, a la mitja part als jugadors els he dit de tot, però no per això arribaré a la desqualificació personal a CAP directiu. Els he criticat, han fet coses molt malament, però jo MAI em posaré a nivell personal amb persones que porten gastades les millonades que porten, i de la seva pròpia butxaca.
Senzillament la situació els ha sobrepassat, la inexperiència i l´angoixa els han portat a cometre moltes errades. Estic fart de sentir la punyetera historieta dels pisos, que ens volen a tercera, que si ho han fet expressament... Que estem mamats o que??? Andreu Gil o Francesc Espinar volien veure el Sabadell a Tercera?
Demagògia i més demagògia, res més que demagògia!!! Al camp hem de mirar, allà estan els autèntics culpables de la nostra situació, allà estan els individus que ens han portat a tercera. No aquells que han portat l´Iván Díaz, Juanma Cruz, Gallo, Neftalí, Madrigal, TOTS jugadors contrastadíssims a la categoria i que ens van fer donar vots d´alegria el passat estiu. Es diu allò de que era l´any que més pressupost teniem a la categoria... Collons!!! Qui els ha fotut aquests calers??? La Verge de la Salut??? L´esperit sant??? Aquest estiu TOTS i amb orgull vem parlar de la plantilla que estavem fent, de l´estabilitat esportiva, econòmica i social de que gaudiem. Ara, aquells copets a l´esquena a determinats directius la temporada passada, s´han convertit en punyalades i agressions verbals.
Bé, no m´enrollo més. Estic d´acord en que la situació és desastrosa, que les coses no s´han fet bé, però no oblidem una cosa els fills de... com molts els hi dieu ara, són exactament els mateixos que ens van fer sentir orgullosos de l´equip que es va montar, són els mateixos que van omplir Sabadell amb una campanya de socis exemplar, són els mateixos que han fet possible que els dilluns tinguem un programa de televisió on es parla del nostre club, són ells, no ho oblideu, també, els que han fet aquestes gestions.
VISCA EL CE SABADELL FC ARA I SEMPRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!