en primer lloc bona vesprada a tots el arlequinats, dir-vos que l'equip es l'
alcoyano i NO l'alcoià
, desitje que tingau sort a partir del proxim diumenge a les 20h i ojala vos salveu, he revisat el vostre planter i es increible com una volta mes: els diners i fitxatges de jugadors amb molt de nom no fan la felicitat en el futbol, l'any passat Girona, enguany sembla que vosaltres i vos dic que em cau molt be el sabadell i ojala no baixeu
.
el diumenge el alcoyano no ho tindra facil pero estara arropat per un camp ple com el collao, una aficcio que porta molt temps demostrant que es una de les millors de la categoria i jo vos dic que animare a mort al meu equip i si vos guanyem no fare sang del malalt i vos aplaudiré perque per nom, aficció i entitat ho mereixeu
molta sort ! i vaig a ignorar a alguns arlequinats que no mereixen ser tratats perque no tenen remei.
pd: per altra part comentar-vos sobre el forums del alcoyano varies coses
1. la Web oficial:
www.cdalcoyano.com no te forum propi pero te un enllaç directe en futbolme i futbolplus, per aixó el nostre forum es el de futbolplus.
2. tenim una revista que es diu
www.revistaeldeport ivo.com a on dins n,hi ha un forum.
3. la penya mes representativa del cd alcoyano son les huestes blanquiazules
www.huestesblanquia zules.net i dins n,hi ha un forum,videos al.lucionants, fotos, etc...
Vinga salutacions i alguns abans de parlar, a llegir i a enterar-molt millor de les coses.